Saturday, 2 July 2011

Yea!! Im Back...

Yuhuu.. Lamanya tak hapdate blog ni.. Bukan saja sudah bersawang, tapi siap dah penuh dengan apa yang tak patut kot.. hehehe.. Sepanjang saya tiada ni, memanglah tak boleh nak online, bukan apa.. jadual kursus yang sangat padat. Baru hari ni, dah pulang ke rumah barulah saya sempat nak hapdate ni kann..

Kalau nak cerita pasal kursus ni,memang agak panjang la.. saya taknak cerita pasal kursus.. kali ni nak cerita apa yang saya dapat bila saya pulang dari kursus..:) Sebenarnya, sehari sebelum ibu, abah dan adik lelaki pulang dari umrah saya kena ke Cherating untuk kursus ni.. Maka bila mereka pulang, memang saya tiada lah.. Bila saya pulang sahaja, sampai di rumah.. macam biasalah kan.. sibuk nak basuh baju, ampai baju yang dah busuk-busuk ni.. Maklumlah dekat kursus memang tak basuh bajukan.. Elok selesai buat apa yang patut, memang saya terus tidur.. Penat sangat! Memang En Hubby lah yang uruskan makan minum.. Beliau lah masak, angkat baju dan sebagainya.. Agaknya En Hubby kesian tengok saya yang penat ni kot.. Apapun thanx untuk En Hubby.

Sebenarnya kan, sebelum saya ke kursus ni, memang saya nak sangat makan gcb Mcd.. Tapi tak sempat nak merasa kan.. En Hubby macam tau je.. Saya memang takda cakap pun..Elok sahaja saya bangun, memang dah ada gcb pun.. uh!! seronoknyaaaa.. merasa juga saya akhirnyaa...:)


Sedap tau!! Nak lagi rasanya..


Ini pula, dalamnya ada Jubah untuk Hubby & Abaya untuk saya...:)

Selain dapat makan gcb Mcd, saya dapat juga Kurma, Air Zam-zam, Jubah Putih untuk En Hubby, Abaya dan banyak lagi dari ibu.. Yerlah kan, ibu baru pulang dari umrah.. Memang ibu bagi untuk saya & En Hubby.. :)

p/s* terima kasih ibu..:) 

11 comments:

whitecappuccino said...

welcome back! akak pun baru kembali online setelah sebulan tak berblog.

Farah Shamsudin said...

akak kemana?

ct N honey said...

eloklah hubby tolong menolong,semoga bahagia rumahtangga...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

rajin en hubby masak..bertuah farah..kalau suami sy mmg dia x berkenan lgsung buat kerja rumah..sbb tu sy prefer jd housewife je sbb tahu dia takkan bantu sy buat kerja rumah..kalau sy keje sy misti akan salu marah dia sbb sama-sama penat tp x nk tlg wat keje rumah..jln terbaik sy buat keje rumah x yah keje dia keje kuat-kuat cari duit..adil kan..hehe

gcb tu sy teringin nk rs tp lum kesempatan lg..

Anonymous said...

wah..kebizian kusus ye..
best dpt abaya tu..bole pkai time raya..ehhee

kak sarahnajwan

Farah Shamsudin said...

Ct Honey: itulah.. tolong menolong membawa bahagia..

Rina: Keputusan yang bijak.. sebab dah tau kan.. beliau tak suka buat kerja rumah.. kalau x, mau dok gaduh je.. adil la tuu..

Kak Sarah: hehehe.. tuelaa.. jadual yang sangat padat..sampai nak mandi malam pn macam mandi koboi jee.. best dapat abaya.. tuelaa.. ingat nak pakai time raya..:)

Zefa NorAsmara said...

Selamat kembali.. :-)

Puan Kutu said...

wah baguslah en suami awak..:)

Farah Shamsudin said...

Zefa: yeaa.. thanx dear..

Pn kutu: Alhamdulillah..:)

PinKy MoMMa said...

bestnyer...alhamdulillah dah slamat kembali ;)
nanti turn kita pulak dapat jejakkan kaki ke sana farah..insyaAllah ;)

Farah Shamsudin said...

pinky: InsyaAllah..

Yea!! Im Back...

Yuhuu.. Lamanya tak hapdate blog ni.. Bukan saja sudah bersawang, tapi siap dah penuh dengan apa yang tak patut kot.. hehehe.. Sepanjang saya tiada ni, memanglah tak boleh nak online, bukan apa.. jadual kursus yang sangat padat. Baru hari ni, dah pulang ke rumah barulah saya sempat nak hapdate ni kann..

Kalau nak cerita pasal kursus ni,memang agak panjang la.. saya taknak cerita pasal kursus.. kali ni nak cerita apa yang saya dapat bila saya pulang dari kursus..:) Sebenarnya, sehari sebelum ibu, abah dan adik lelaki pulang dari umrah saya kena ke Cherating untuk kursus ni.. Maka bila mereka pulang, memang saya tiada lah.. Bila saya pulang sahaja, sampai di rumah.. macam biasalah kan.. sibuk nak basuh baju, ampai baju yang dah busuk-busuk ni.. Maklumlah dekat kursus memang tak basuh bajukan.. Elok selesai buat apa yang patut, memang saya terus tidur.. Penat sangat! Memang En Hubby lah yang uruskan makan minum.. Beliau lah masak, angkat baju dan sebagainya.. Agaknya En Hubby kesian tengok saya yang penat ni kot.. Apapun thanx untuk En Hubby.

Sebenarnya kan, sebelum saya ke kursus ni, memang saya nak sangat makan gcb Mcd.. Tapi tak sempat nak merasa kan.. En Hubby macam tau je.. Saya memang takda cakap pun..Elok sahaja saya bangun, memang dah ada gcb pun.. uh!! seronoknyaaaa.. merasa juga saya akhirnyaa...:)


Sedap tau!! Nak lagi rasanya..


Ini pula, dalamnya ada Jubah untuk Hubby & Abaya untuk saya...:)

Selain dapat makan gcb Mcd, saya dapat juga Kurma, Air Zam-zam, Jubah Putih untuk En Hubby, Abaya dan banyak lagi dari ibu.. Yerlah kan, ibu baru pulang dari umrah.. Memang ibu bagi untuk saya & En Hubby.. :)

p/s* terima kasih ibu..:) 

11 comments:

whitecappuccino said...

welcome back! akak pun baru kembali online setelah sebulan tak berblog.

Farah Shamsudin said...

akak kemana?

ct N honey said...

eloklah hubby tolong menolong,semoga bahagia rumahtangga...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

rajin en hubby masak..bertuah farah..kalau suami sy mmg dia x berkenan lgsung buat kerja rumah..sbb tu sy prefer jd housewife je sbb tahu dia takkan bantu sy buat kerja rumah..kalau sy keje sy misti akan salu marah dia sbb sama-sama penat tp x nk tlg wat keje rumah..jln terbaik sy buat keje rumah x yah keje dia keje kuat-kuat cari duit..adil kan..hehe

gcb tu sy teringin nk rs tp lum kesempatan lg..

Anonymous said...

wah..kebizian kusus ye..
best dpt abaya tu..bole pkai time raya..ehhee

kak sarahnajwan

Farah Shamsudin said...

Ct Honey: itulah.. tolong menolong membawa bahagia..

Rina: Keputusan yang bijak.. sebab dah tau kan.. beliau tak suka buat kerja rumah.. kalau x, mau dok gaduh je.. adil la tuu..

Kak Sarah: hehehe.. tuelaa.. jadual yang sangat padat..sampai nak mandi malam pn macam mandi koboi jee.. best dapat abaya.. tuelaa.. ingat nak pakai time raya..:)

Zefa NorAsmara said...

Selamat kembali.. :-)

Puan Kutu said...

wah baguslah en suami awak..:)

Farah Shamsudin said...

Zefa: yeaa.. thanx dear..

Pn kutu: Alhamdulillah..:)

PinKy MoMMa said...

bestnyer...alhamdulillah dah slamat kembali ;)
nanti turn kita pulak dapat jejakkan kaki ke sana farah..insyaAllah ;)

Farah Shamsudin said...

pinky: InsyaAllah..