Thursday, 21 July 2011

Siapa Nak Tolong Nii??


Gambar Ihsan Atok Google!

Woh! Nampak takk?? kain yang penuh bakul tuu?? waaaa...! Banyak betull... Siapalah yang bantu melipat kain nii? Sejak kebelakangan ini, rumah pun sudah semacam tidak teruruss. Balik je kerja mesti temani En Hubby menyambung kerjanya di pejabat, bila balik ke rumah pun sudah lewat malam. Nak kemas rumah pun dah tidaj mampu lagi. Kain pun dah penuh sebakul.. Bagaimanalah nak mulakan lipatan ni? Dah tak tahu nak mulakan dari mana.. Adoiii!! Nak taknak, memang kena lipat jugaa.. Baju lain sudah disidai.. Takkan nak tunggu sampai dah tak muat bakul kann? Siapa nak tolong nii ekk?

p/s* Dalam mood malas nak lipat baju.. basuh baju kemain rajin..!! Apelaaa nak jadii saya ni kan..! 

12 comments:

Mama Likha said...

tkyahh lipat, kira amek pakai trus hehehe

Farah Shamsudin said...

woh! senangnyaa gitu kan..:)

OKED chokelat said...

yes betul...amek pakai trs je...hehe..kat umah sy nie lagi bertimbun..basuh rajin (sb kai mesin) tp lipat plh MALAS....

Nour Akmal said...

huhuhu..tak dpt lh den nk nolong nye..huhuhu

NOOR FATIN said...

kenapa la xde mesin yg bleh tlg lipat kain ek? haha

Aku Ibu Muda said...

wani lipat kain mmg smggu sekali je...hihi

so, membukit cmtu dh biasa tengok...ahaha

Farah Shamsudin said...

Oked: itulaa.. sebab mmebasuh pakai mesin la ni..

Akmal: kan.. tak bole nak tolong..

Fatin: kalau ada, akak orang pertama yang beli! dasar pemalas kan??

AIM: hahaha.. farah rimas la wani.. tapi malas juga nak melipatnyaa..

Anonymous said...

akak pom sama la farah..
kalu la ada mesin lipat kain..akak akan beli tau...

akak pakej seminggu sekali ,ipat..bygkan 4 bakul hak besar2 tu..adoiiii

kak sarahnajwn

Farah Shamsudin said...

Kak Sarah: hadoi! yang melipat tu yang tak gemar tu kak..

Ibu Darwisy said...

samela, ct pun kalo nak lipat kain punye la berat..kalo la ade mesin lipat kain kan best...erkkk

PinKy MoMMa said...

yang..skrg ari2 paksa diri utk melipat spya tak penat nnt huhu..tak suka lipat kain tapi ku gagahkan juga hehehe

Redbloodsnow said...

meh zie tolongkan..hehehe

Siapa Nak Tolong Nii??


Gambar Ihsan Atok Google!

Woh! Nampak takk?? kain yang penuh bakul tuu?? waaaa...! Banyak betull... Siapalah yang bantu melipat kain nii? Sejak kebelakangan ini, rumah pun sudah semacam tidak teruruss. Balik je kerja mesti temani En Hubby menyambung kerjanya di pejabat, bila balik ke rumah pun sudah lewat malam. Nak kemas rumah pun dah tidaj mampu lagi. Kain pun dah penuh sebakul.. Bagaimanalah nak mulakan lipatan ni? Dah tak tahu nak mulakan dari mana.. Adoiii!! Nak taknak, memang kena lipat jugaa.. Baju lain sudah disidai.. Takkan nak tunggu sampai dah tak muat bakul kann? Siapa nak tolong nii ekk?

p/s* Dalam mood malas nak lipat baju.. basuh baju kemain rajin..!! Apelaaa nak jadii saya ni kan..! 

12 comments:

Mama Likha said...

tkyahh lipat, kira amek pakai trus hehehe

Farah Shamsudin said...

woh! senangnyaa gitu kan..:)

OKED chokelat said...

yes betul...amek pakai trs je...hehe..kat umah sy nie lagi bertimbun..basuh rajin (sb kai mesin) tp lipat plh MALAS....

Nour Akmal said...

huhuhu..tak dpt lh den nk nolong nye..huhuhu

NOOR FATIN said...

kenapa la xde mesin yg bleh tlg lipat kain ek? haha

Aku Ibu Muda said...

wani lipat kain mmg smggu sekali je...hihi

so, membukit cmtu dh biasa tengok...ahaha

Farah Shamsudin said...

Oked: itulaa.. sebab mmebasuh pakai mesin la ni..

Akmal: kan.. tak bole nak tolong..

Fatin: kalau ada, akak orang pertama yang beli! dasar pemalas kan??

AIM: hahaha.. farah rimas la wani.. tapi malas juga nak melipatnyaa..

Anonymous said...

akak pom sama la farah..
kalu la ada mesin lipat kain..akak akan beli tau...

akak pakej seminggu sekali ,ipat..bygkan 4 bakul hak besar2 tu..adoiiii

kak sarahnajwn

Farah Shamsudin said...

Kak Sarah: hadoi! yang melipat tu yang tak gemar tu kak..

Ibu Darwisy said...

samela, ct pun kalo nak lipat kain punye la berat..kalo la ade mesin lipat kain kan best...erkkk

PinKy MoMMa said...

yang..skrg ari2 paksa diri utk melipat spya tak penat nnt huhu..tak suka lipat kain tapi ku gagahkan juga hehehe

Redbloodsnow said...

meh zie tolongkan..hehehe