Wednesday, 27 July 2011

Durian Oh Duriann!


Sedapp woo!

Sekarang ni kann.. dah musim durian kann? Selalu bila balik kerja tu lalu je tepi orang jual durian ni.. Takda la pulak macam teringin nak beli. Tapi secara tiba-tiba, mak mertua datang ke rumah secara mengejut, siap bawa durian pulakk! Sebelum menyinggah katanya beli durian dulu.. Maka saya juga dapat durian.. Memang masa tu jugalah En Hubby ku nak makan durian ni kan.. Sedap tuu! Habis malam tu juga.. hehehe.. Sebab dah makan terlalu banyak agaknya, badan semua terasa panas.. hahaha! Nasib lah kan! Siapa suruh makan sampai tak ingat duniaa...

p/s* Terima kasih ye mak.. lepas ni boleh bagi lagi..:)

19 comments:

Far8 budak baik said...

pehhhhhhh akak...
nk gak ade mak mertua gitu..
mmg tahu tahu je kita ngidam durian..
tetibe dy bawakannn...
waaaaaa...
seyesss jeles kak..
patut lah bua durian smpy kat blog NF..hahaha

oshin-jamel said...

wahhh!!best nie...umah oshin pon x beli lg...klu mkn pon kt umah nenek aritue...hehehe!!dah mkn byk leh la lyn air cap bdk plak kan...bg sejuk!!heheh!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sedap durian..akak hantu!

Isteri Encek Bard said...

tu dia deyan menggoda

amir aizat said...

woah durian!!

rara pinkmafia said...

akkkkkk nk duriannnn tuuuuu.

Aku Ibu Muda said...

semalam beli durian gak...tp mcm kureng sedap :(

PinKy MoMMa said...

sedapnyer durian yang..tapi tak leh makan lagi huhu..aihhh sabar menanti ;p

Farah Shamsudin said...

Far8: hehehe..alhamdulillah..:)

oshin: itula dear.. nak bagi sejuk balik.

Kak Rina: saya juga hantu kak..

IEB: memang sangat menggoda tuu..

Amir: best tau!

Rara:dah habis dik..

AIM: yer ke dearr?

Pinky : sabar menanti ye yang..

zOeY zAu YaH said...

waaa tinginnn...

sarah-najwan said...

jgn mkn byk dik..demam nati..huk huk

mcm akak nih..

sarah-najwan said...

napok gaya akak kene guna modzilla baru bole sign in..hehehheee

OKED chokelat said...

da puas mkn..duyan seme dah jd tempoyak sb xlrt mkn,,,

aizamia3 said...

orang kata kalau tak nak panas badan, minum air dari kelongsong durian tu.. tapi ai tak minat durian pun.. ;)

NOOR FATIN said...

saya hantu durian. musim ni dah makan banyak sgt dah! kekeke

cik najihah said...

muak dah makan durian huhu

Mama Likha said...

kite tkde geng mkn doyan :((

Hanis MY said...

owhh tidakkk durian kegemaran ku! sungguh menyelerakan!

Redbloodsnow said...

EEEE duiannnn...lama tak makan taukkk

Durian Oh Duriann!


Sedapp woo!

Sekarang ni kann.. dah musim durian kann? Selalu bila balik kerja tu lalu je tepi orang jual durian ni.. Takda la pulak macam teringin nak beli. Tapi secara tiba-tiba, mak mertua datang ke rumah secara mengejut, siap bawa durian pulakk! Sebelum menyinggah katanya beli durian dulu.. Maka saya juga dapat durian.. Memang masa tu jugalah En Hubby ku nak makan durian ni kan.. Sedap tuu! Habis malam tu juga.. hehehe.. Sebab dah makan terlalu banyak agaknya, badan semua terasa panas.. hahaha! Nasib lah kan! Siapa suruh makan sampai tak ingat duniaa...

p/s* Terima kasih ye mak.. lepas ni boleh bagi lagi..:)

19 comments:

Far8 budak baik said...

pehhhhhhh akak...
nk gak ade mak mertua gitu..
mmg tahu tahu je kita ngidam durian..
tetibe dy bawakannn...
waaaaaa...
seyesss jeles kak..
patut lah bua durian smpy kat blog NF..hahaha

oshin-jamel said...

wahhh!!best nie...umah oshin pon x beli lg...klu mkn pon kt umah nenek aritue...hehehe!!dah mkn byk leh la lyn air cap bdk plak kan...bg sejuk!!heheh!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sedap durian..akak hantu!

Isteri Encek Bard said...

tu dia deyan menggoda

amir aizat said...

woah durian!!

rara pinkmafia said...

akkkkkk nk duriannnn tuuuuu.

Aku Ibu Muda said...

semalam beli durian gak...tp mcm kureng sedap :(

PinKy MoMMa said...

sedapnyer durian yang..tapi tak leh makan lagi huhu..aihhh sabar menanti ;p

Farah Shamsudin said...

Far8: hehehe..alhamdulillah..:)

oshin: itula dear.. nak bagi sejuk balik.

Kak Rina: saya juga hantu kak..

IEB: memang sangat menggoda tuu..

Amir: best tau!

Rara:dah habis dik..

AIM: yer ke dearr?

Pinky : sabar menanti ye yang..

zOeY zAu YaH said...

waaa tinginnn...

sarah-najwan said...

jgn mkn byk dik..demam nati..huk huk

mcm akak nih..

sarah-najwan said...

napok gaya akak kene guna modzilla baru bole sign in..hehehheee

OKED chokelat said...

da puas mkn..duyan seme dah jd tempoyak sb xlrt mkn,,,

aizamia3 said...

orang kata kalau tak nak panas badan, minum air dari kelongsong durian tu.. tapi ai tak minat durian pun.. ;)

NOOR FATIN said...

saya hantu durian. musim ni dah makan banyak sgt dah! kekeke

cik najihah said...

muak dah makan durian huhu

Mama Likha said...

kite tkde geng mkn doyan :((

Hanis MY said...

owhh tidakkk durian kegemaran ku! sungguh menyelerakan!

Redbloodsnow said...

EEEE duiannnn...lama tak makan taukkk