Sunday, 31 July 2011

Salam Ramadhan!


Sekejap sahaja tahun berganti tahun, bulan berganti bulan.. Rasanya seperti baru sahaja sambut Ramadhan pada tahun lepas.. Tapi tiba-tiba pejam celik dah masuk Ramadhan tahun 2011 pulaa.. Masa cepat sangat berlalu.. Sempena bulan Ramadhan bulan mulia ini, saya disini ingin menyusun 10 jari memohon kemaafan sekiranya saya ada menyakiti hati sahabat-sahabat blogger tanpa saya sedari. Yerlah, tanpa sedar kan.. Kadang-kadang dalam berkawan tu, kot tersilap cakap ke.. maafkan saya yee..

Sempena Bulan Ramadhan ni, harapnya saya dapatlah berpuasa penuh seperti tahun yang lepas, lega rasanya bila penuh tuu.. tak sabar juga nak ke Terawikh..Nak mengejar segala kelebihan pada bulan Ramadhan ini..:)

p/s*Setiap kali Ramadhan mesti berbeza kan? apalah agaknya perbezaan kali ni untuk saya kan?

22 comments:

Hanis MY said...

Salam ramadhan farah haah btl2 pasti Ada kelainan harp kali ini lbh bermakna ya...

Puan Kutu said...

salam ramadhan juga utk farah sekeluarga..:)

oshin-jamel said...

salam ramadhan tuk fraah n suami =)

Farah Shamsudin said...

Hanis: Harapnya begitulaa..

Pn Kutu: Salam Ramadhan kak..

Oshin dear: Salam Ramadhan syg..

Far8 budak baik said...
This comment has been removed by the author.
Far8 budak baik said...

tu ar...pejam celik pejam celik dah poser..
selamat berpuasa jugakk..
jgn lupe main mercun k.
hahahahaha...
pastu dah wat kuih raya..
nnti post laju kat rumah sy k..
hihihi

PinKy MoMMa said...

slamat berpuasa sayangku farah :)

smga kali ni ramadhan lebih bermakna utk kita..lebih membahagiakan kita..lebih mendamaikan ati dalam mendekat diri padaNya..

aizamia3 said...

selamat menyambut bulan ramadhan dear..
rutin macam biasa..

Farah Shamsudin said...

far8: akak beli je kuih raya tuu..taknakla main mercun.. nanti raya kat hosp pulaa..

Pinky: Harapnya begitulaa syg.. semoga lebih dekat padaNya..

Farah Shamsudin said...

Aizamia: ye.. rutin seperti biasa..:) tapi lebih tekun kot..

MamaEma said...

Selamat Berpuasa

Fitri Senin said...

selamat berpuasa farah :)

Farah Shamsudin said...

MamaEma: Selamat Berpuasa jugaa..:)

Fitri: Selamat berpuasa dear..

ieda said...

selamat berpuasa dik ..

Farah Shamsudin said...

Kak Eida: Selamat Berpuasa juga pada akak..

Redbloodsnow said...

selamat berpuasa dan salam ramadan farah :)

Farah Shamsudin said...

Salam Ramadhan zie..

umie mia said...

tiap kali ramadhan pasti ada feeling lain2 kan.. pastu nak dekat penghujung ramadhan mula la feeling nak raya plak ditambah plak lagu raya berkumandang hihihi ape2pun semoga ramadhan tak kira dulu kini atau selepas2 ni akan membawa seribu keberkatan kepada kita semua. selamat berpuasa ^_^

aTy _faRed~ said...

tahun ni yang lain nyer sebab fes time pose sebagai isteri orang.. dan baru nak belajo2 hidup sediakan sahur subuh2 gajah tuk asben.... huhu..[gigih] :)

Farah Shamsudin said...

Umie: Selamat Berpuasa yee..

Aty: huhu.. Selamat belajar bangun sahur yee..:)

OKED chokelat said...

farah berbuka ape ye arini...=)

zOeY zAu YaH said...

sekejap ja kan? selamat berpuasa kak =)

Salam Ramadhan!


Sekejap sahaja tahun berganti tahun, bulan berganti bulan.. Rasanya seperti baru sahaja sambut Ramadhan pada tahun lepas.. Tapi tiba-tiba pejam celik dah masuk Ramadhan tahun 2011 pulaa.. Masa cepat sangat berlalu.. Sempena bulan Ramadhan bulan mulia ini, saya disini ingin menyusun 10 jari memohon kemaafan sekiranya saya ada menyakiti hati sahabat-sahabat blogger tanpa saya sedari. Yerlah, tanpa sedar kan.. Kadang-kadang dalam berkawan tu, kot tersilap cakap ke.. maafkan saya yee..

Sempena Bulan Ramadhan ni, harapnya saya dapatlah berpuasa penuh seperti tahun yang lepas, lega rasanya bila penuh tuu.. tak sabar juga nak ke Terawikh..Nak mengejar segala kelebihan pada bulan Ramadhan ini..:)

p/s*Setiap kali Ramadhan mesti berbeza kan? apalah agaknya perbezaan kali ni untuk saya kan?

22 comments:

Hanis MY said...

Salam ramadhan farah haah btl2 pasti Ada kelainan harp kali ini lbh bermakna ya...

Puan Kutu said...

salam ramadhan juga utk farah sekeluarga..:)

oshin-jamel said...

salam ramadhan tuk fraah n suami =)

Farah Shamsudin said...

Hanis: Harapnya begitulaa..

Pn Kutu: Salam Ramadhan kak..

Oshin dear: Salam Ramadhan syg..

Far8 budak baik said...
This comment has been removed by the author.
Far8 budak baik said...

tu ar...pejam celik pejam celik dah poser..
selamat berpuasa jugakk..
jgn lupe main mercun k.
hahahahaha...
pastu dah wat kuih raya..
nnti post laju kat rumah sy k..
hihihi

PinKy MoMMa said...

slamat berpuasa sayangku farah :)

smga kali ni ramadhan lebih bermakna utk kita..lebih membahagiakan kita..lebih mendamaikan ati dalam mendekat diri padaNya..

aizamia3 said...

selamat menyambut bulan ramadhan dear..
rutin macam biasa..

Farah Shamsudin said...

far8: akak beli je kuih raya tuu..taknakla main mercun.. nanti raya kat hosp pulaa..

Pinky: Harapnya begitulaa syg.. semoga lebih dekat padaNya..

Farah Shamsudin said...

Aizamia: ye.. rutin seperti biasa..:) tapi lebih tekun kot..

MamaEma said...

Selamat Berpuasa

Fitri Senin said...

selamat berpuasa farah :)

Farah Shamsudin said...

MamaEma: Selamat Berpuasa jugaa..:)

Fitri: Selamat berpuasa dear..

ieda said...

selamat berpuasa dik ..

Farah Shamsudin said...

Kak Eida: Selamat Berpuasa juga pada akak..

Redbloodsnow said...

selamat berpuasa dan salam ramadan farah :)

Farah Shamsudin said...

Salam Ramadhan zie..

umie mia said...

tiap kali ramadhan pasti ada feeling lain2 kan.. pastu nak dekat penghujung ramadhan mula la feeling nak raya plak ditambah plak lagu raya berkumandang hihihi ape2pun semoga ramadhan tak kira dulu kini atau selepas2 ni akan membawa seribu keberkatan kepada kita semua. selamat berpuasa ^_^

aTy _faRed~ said...

tahun ni yang lain nyer sebab fes time pose sebagai isteri orang.. dan baru nak belajo2 hidup sediakan sahur subuh2 gajah tuk asben.... huhu..[gigih] :)

Farah Shamsudin said...

Umie: Selamat Berpuasa yee..

Aty: huhu.. Selamat belajar bangun sahur yee..:)

OKED chokelat said...

farah berbuka ape ye arini...=)

zOeY zAu YaH said...

sekejap ja kan? selamat berpuasa kak =)