Monday, 18 July 2011

Wardina Safiyyah adalah idola saya!

kawan-kawan tengok sahaja tajuk mesti dah tahukan saya nak cerita pasal apa pula kali ni kan?? betul kann?
Sekarang ni kecoh sangat pasal kes beliau ni.. Saya taknak mngulas apa yang berlaku. Tak kisahlah macam-macam tuduhan telah dilontarkan kepadanya, tapi saya tetap sukakan beliau.. 

Sejak beliau dah tiada dalam Malaysia Hari Ini, saya memang dah tak tengok langsung siaran tersebut. Selalu saya akan sempat juga jeling-jeling MHI. Bukan kerana apa, saya suka tengok cara beliau berpakaian.. Saya suka sangat personaliti beliau sekarang berbanding beliau yang dahulu. Memang benar beliau dahulu cantik, tapi sekarang bertambah-tambah cantik setelah berhijab! Apapun orang nak cakap tentang beliau, saya tetap juga menyokong beliau tidak kira apa jua yang beliau lakukan.

 macamana nak pakai shawl macam ni ekk?


Cantik sangat!


serba hitam.. tetap anggun!


maintainnn!

p/s*Wardina Safiyyah tetap cantik.. :)

19 comments:

kakchik@ella said...

Kakchik pun minat dia gak. Dia cantek. Paling suka tgk dia kat MHI pagi2.

kaizen said...

sejuk jer bler tgk Wardina tp lg best tgk Heliza sbb Heliza blom kawen... hehehehe

*agak2 ade can x sy nk ngorat Heliza

laetest entry Bila menderma biar ikhlas... & Urban-or-Disaster

Zefa NorAsmara said...

Dia memang cantik.. Farah pun cantik juga.. :D

Farah Shamsudin said...

kc: tuela kan kak.. cantik die..

Kaizen: try n error la..:) mana tau kan..

Zefa: memang die sangat cantik.. suka tengok die..

Hanis MY said...

Wardina mmg cantik...suka akan perubahan dia...alhamdulillah..kenapa eh? apa kes psl dia, ceciter, tetiba kepochi hehe

oshin-jamel said...

mmg chantek!!ske sgt die...lembut aje kan :)

Farah Shamsudin said...

hanis: adela sikit kes die tuu.. hehehe

Oshin: tuelaaa.. lembut je kaann.. lembut semulajadi bukan dibuat2..

Aku Ibu Muda said...

wani ada kawan, muka sejibik macam wardina..hehe

now dah jadi SIL tok ti...

cik najihah said...

cantikkan die..
manis je

rara pinkmafia said...

cantek kan dye.

Anonymous said...

akak pom suka dia..cantik sungguh
seorg ibu yg lengkap pakejnya..

kak sarahnajwna

MamaEma said...

sy pun suka personaliti wardina...cr dia mendidik anak pun bagus

anitadiana said...

asalamuaikum lama tak jejalan blog fara...bezy sikit...kak ita pun suka wardina punya cara berpakaian..sopan cantik yg penting tutup aurat...

NOOR FATIN said...

dia memang cantik dr dulu lagi :)

Nour Akmal said...

sesiapa pun akan nmpk cntk klu btudung kan..
termasuk lah pemilik blog ni..huhu...=)
bgs gak klu jd kan wardina ni idola..
yg baik kite ambil..=)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

apa yg tgh kecoh psl wardina?

Farah Shamsudin said...

AIM: yer kee? macam rasa nak jumpa jee..

Najihah: aar.. memang cantik..

Rara: memang cantik..

Kak Sarah: memang pakej yang lengkap kan kak..

MamaEma: tuelah kan..

Anita: yup.. betul tu kak..

Fatin: tuela kan.. tapi makin cantik sekarang kan?

Akmal: hehehe.. betul tu..

Kak Rina: erm.. adela sikit tuu..

Mama Likha said...

farah... wajib pakai NAJJAH oke. zte pun peminat wardina dan NAJJAH hehehe

ct N honey said...

saya pun suka dgn dia,kesian dgn isu yg melanda dia,niat baik dibalas kutukan

Wardina Safiyyah adalah idola saya!

kawan-kawan tengok sahaja tajuk mesti dah tahukan saya nak cerita pasal apa pula kali ni kan?? betul kann?
Sekarang ni kecoh sangat pasal kes beliau ni.. Saya taknak mngulas apa yang berlaku. Tak kisahlah macam-macam tuduhan telah dilontarkan kepadanya, tapi saya tetap sukakan beliau.. 

Sejak beliau dah tiada dalam Malaysia Hari Ini, saya memang dah tak tengok langsung siaran tersebut. Selalu saya akan sempat juga jeling-jeling MHI. Bukan kerana apa, saya suka tengok cara beliau berpakaian.. Saya suka sangat personaliti beliau sekarang berbanding beliau yang dahulu. Memang benar beliau dahulu cantik, tapi sekarang bertambah-tambah cantik setelah berhijab! Apapun orang nak cakap tentang beliau, saya tetap juga menyokong beliau tidak kira apa jua yang beliau lakukan.

 macamana nak pakai shawl macam ni ekk?


Cantik sangat!


serba hitam.. tetap anggun!


maintainnn!

p/s*Wardina Safiyyah tetap cantik.. :)

19 comments:

kakchik@ella said...

Kakchik pun minat dia gak. Dia cantek. Paling suka tgk dia kat MHI pagi2.

kaizen said...

sejuk jer bler tgk Wardina tp lg best tgk Heliza sbb Heliza blom kawen... hehehehe

*agak2 ade can x sy nk ngorat Heliza

laetest entry Bila menderma biar ikhlas... & Urban-or-Disaster

Zefa NorAsmara said...

Dia memang cantik.. Farah pun cantik juga.. :D

Farah Shamsudin said...

kc: tuela kan kak.. cantik die..

Kaizen: try n error la..:) mana tau kan..

Zefa: memang die sangat cantik.. suka tengok die..

Hanis MY said...

Wardina mmg cantik...suka akan perubahan dia...alhamdulillah..kenapa eh? apa kes psl dia, ceciter, tetiba kepochi hehe

oshin-jamel said...

mmg chantek!!ske sgt die...lembut aje kan :)

Farah Shamsudin said...

hanis: adela sikit kes die tuu.. hehehe

Oshin: tuelaaa.. lembut je kaann.. lembut semulajadi bukan dibuat2..

Aku Ibu Muda said...

wani ada kawan, muka sejibik macam wardina..hehe

now dah jadi SIL tok ti...

cik najihah said...

cantikkan die..
manis je

rara pinkmafia said...

cantek kan dye.

Anonymous said...

akak pom suka dia..cantik sungguh
seorg ibu yg lengkap pakejnya..

kak sarahnajwna

MamaEma said...

sy pun suka personaliti wardina...cr dia mendidik anak pun bagus

anitadiana said...

asalamuaikum lama tak jejalan blog fara...bezy sikit...kak ita pun suka wardina punya cara berpakaian..sopan cantik yg penting tutup aurat...

NOOR FATIN said...

dia memang cantik dr dulu lagi :)

Nour Akmal said...

sesiapa pun akan nmpk cntk klu btudung kan..
termasuk lah pemilik blog ni..huhu...=)
bgs gak klu jd kan wardina ni idola..
yg baik kite ambil..=)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

apa yg tgh kecoh psl wardina?

Farah Shamsudin said...

AIM: yer kee? macam rasa nak jumpa jee..

Najihah: aar.. memang cantik..

Rara: memang cantik..

Kak Sarah: memang pakej yang lengkap kan kak..

MamaEma: tuelah kan..

Anita: yup.. betul tu kak..

Fatin: tuela kan.. tapi makin cantik sekarang kan?

Akmal: hehehe.. betul tu..

Kak Rina: erm.. adela sikit tuu..

Mama Likha said...

farah... wajib pakai NAJJAH oke. zte pun peminat wardina dan NAJJAH hehehe

ct N honey said...

saya pun suka dgn dia,kesian dgn isu yg melanda dia,niat baik dibalas kutukan