Saturday, 23 July 2011

Tahniah Untuk Angkasawan Malaysiaa..:)


Tahniahh buat pasangan merpati sejoli Dr Sheikh Muszaphar dan Dr Harlina kerana telah mendapat cahayamata perempuan yang diberi nama Sophea Isabella.. Baby 3.6 kg dilahirkan pada 21 Julai 2011.. 
Nampaknya angkasawan negara akan menyambut ulangtahun kelahiran bersama babynya pada tahun akan datang..Kerana Ulangtahun kelahiran beliau juga jatuh pada bulan Julaii..


Comell kann??

p/s* tahniah sekali lagi..:)

17 comments:

Syazwan Che Deraman said...

gila comel..
putih and rambut lebat!

zOeY zAu YaH said...

alahai comelnyee..

missina said...

comel bangat!!!geramnya tgk,,besalah kan mak bpk pun dua2 cantik dan hensem,,anak lglah,,,hehe

Mama Likha said...

Ehh mmg comel sgt tp mcm dh umur 2,3bulan kan?? Pdhal bru 2,3hari jer mnjenguk dunia hehe ...

Zefa NorAsmara said...

Tahniah buat mereka!!

marinahunny said...

tahniah..comel lah..besar baby ni..

Puan Kutu said...

wo nielah picnya.comel n chubby.macam baby dh beso!

Hanis MY said...

comel sangat...tahniah utk mereka...

cik sakura said...

comelnya..tahniah dari cik sakura..

NOOR FATIN said...

punyalah comel!!!

OKED chokelat said...

comel sgttttttttt...

Aku Ibu Muda said...

boolatttttt

aTy _faRed~ said...

anaknyer macam dah berape bulan jer kan.. besar..!!! :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

mak ayahnya cantik kacak..mistilah anaknya comelll..

Farah Shamsudin said...

Korang: memang sangat cumill!

PinKy MoMMa said...

rambut dia lebat..debob sungguh sicomel ni..cute! :)

Redbloodsnow said...

comel giler kan anak dorg. geram tgk :D

Tahniah Untuk Angkasawan Malaysiaa..:)


Tahniahh buat pasangan merpati sejoli Dr Sheikh Muszaphar dan Dr Harlina kerana telah mendapat cahayamata perempuan yang diberi nama Sophea Isabella.. Baby 3.6 kg dilahirkan pada 21 Julai 2011.. 
Nampaknya angkasawan negara akan menyambut ulangtahun kelahiran bersama babynya pada tahun akan datang..Kerana Ulangtahun kelahiran beliau juga jatuh pada bulan Julaii..


Comell kann??

p/s* tahniah sekali lagi..:)

17 comments:

Syazwan Che Deraman said...

gila comel..
putih and rambut lebat!

zOeY zAu YaH said...

alahai comelnyee..

missina said...

comel bangat!!!geramnya tgk,,besalah kan mak bpk pun dua2 cantik dan hensem,,anak lglah,,,hehe

Mama Likha said...

Ehh mmg comel sgt tp mcm dh umur 2,3bulan kan?? Pdhal bru 2,3hari jer mnjenguk dunia hehe ...

Zefa NorAsmara said...

Tahniah buat mereka!!

marinahunny said...

tahniah..comel lah..besar baby ni..

Puan Kutu said...

wo nielah picnya.comel n chubby.macam baby dh beso!

Hanis MY said...

comel sangat...tahniah utk mereka...

cik sakura said...

comelnya..tahniah dari cik sakura..

NOOR FATIN said...

punyalah comel!!!

OKED chokelat said...

comel sgttttttttt...

Aku Ibu Muda said...

boolatttttt

aTy _faRed~ said...

anaknyer macam dah berape bulan jer kan.. besar..!!! :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

mak ayahnya cantik kacak..mistilah anaknya comelll..

Farah Shamsudin said...

Korang: memang sangat cumill!

PinKy MoMMa said...

rambut dia lebat..debob sungguh sicomel ni..cute! :)

Redbloodsnow said...

comel giler kan anak dorg. geram tgk :D