Sunday, 26 June 2011

Lambat Sebab...



Gambar Ihsan Dari Atok Google..:)

Hari ni nak buat entri pendek sahaja.. Nampak tak gambar di atas? Itu hanyalah gambar dari atok google je tau..! Bangun je pagi tadi, dengar macam bunyi hujan.. tapi masih buat tak tahu lagi. Sambil-sambil panaskan bekalan tu, buka lah tingkap dapur, sekali rasa angin sejuk je.. rupanya memang hujan..Ouchh!! Ni yang lemah ni bila hujan diwaktu pagi.. Bukan sebab apa, Bila ke tempat kerja dengan 'merempit' ni, agak susah juga nak keluar seawal pagi bila hujan.. Maka hari ni saya dan En Hubby agak lewat sampai di tempat kerja..
Nak buat macamana lagi kan..Memang basah juga.. kena pulak ada setengah tempat tu hujan.. ada tu yang sudah reda..

Kalau macam inilah gayanya, memang susah la saya nak baik demam.. Dari hari Jumaat saya demam sehingga hari ni.. Tekak pn semakin perit..:( Esok dah nak ke Cherating.. Ada kursus pula.. Nasib saya lah.. berkursus dalam keadaan demam.. 

p/s: * Saya terpaksa tinggalkan En Hubby di rumah..Untuk En Hubby, jaga diri bebaik yee.. Kita akan jumpa pada Jumaat petang.. InsyaAllah.. 

20 comments:

tina othman said...

mmg ye pun, ktorg pun lambat sesangat tadi, anta budak2 g nursery naik keta, lepas tu kononnya nak g keja naik keta, tgk jam melekat patah balik rumah ambik motor hehe selamat dah sampai ofis =)

kakchik@ella said...

KC pun lambat arini, air bertakung sana sinisbb pagi ujan.

Anyway fara, jaga diri eh. makan ubat tau .. nnti melarat susah.

Farah Shamsudin said...

Tina: tuela kan.. jammed terok sgt..

KC: ramai yang lambat ye kak.. naik mtr lambat juge.. sebab hujan kan..Thanx kc.. insyaAllah.. farah dah makan panadol soluble tadi.. harap bertambah ok lah..

Hanis MY said...

laa syiannyaaa takpe2... teruskan makan ubat tau sini pun hujan lebat sejukkkk

Mama Likha said...

lahai.. kesian frh... cmne nk baik kan? bila keta siap ni frh ??

esok outstaion lak erk.. ubat jgn lupa yer frh.....

NOOR FATIN said...

jaga diri baik2 kak. makan ubat. nanti kang demam lagi melarat..huhu

aTy _faRed~ said...

selalu kene hujan ni..lagi lambat nak baik nanti.. jage diri leklok tau.. :)

pagi tadi sebab ujan..saye sampai opis setengah jam lambat... paling tak besh..arini kene drive sendiri..[sob sob]

Farah Shamsudin said...

Hanis: i will dear.. thanx..

Mama Likha: Ntahla dear.. lambat bebenar.. dah rindu kat baby merah tu..

Fatin: Memang dah demam dah dik.. pakej semua lengkap..

Aty: Thanx lalink.. Tuela sebab hujan je ramailah yang lambat kan..

cik sakura said...

ciannya..jangan lupa makan ubat ye nanti supaya cepat sembuh..

Kak Aya said...

dah le demam, kena berpisah pulak ye?
hmm tak apa, itu penguat kasih sayang tu...

hari ni mmg hujan lebat sejak pagi lagi...jalan sesak sangat pagi tadi masa hantar suami ke ofis.

Puan Kutu said...

sni pun hujan..tp japbrenti pastu ujan blik.mkn ubat n take care yer!

OKED chokelat said...

hati2 skrg ni musim demam menjadi2...jgn lupa mkn ubat k...tc

Farah Shamsudin said...

Sakura: thanx ye dear

Kak Aya: itula kak.. takleh nak manja2 tau..kena berpisah 4 hari pulak..

Pn Kutu: thanx ye..

Oked: itula.. musim la dear..

Hafizah Mohamad said...

ala siannya farah...kak fiza doakan moga cepat sembut...dulu masa kak fiza keja...time hujan la kak fiza paling suke sgtt...sbb boleh masuk lambat...ha ha ha *alasannya hujan....kan best...=)

ct N honey said...

kete cantik kat atas tu gi mana?..apa2 pun hrp2nya cepat sihatlah ye...

So Shy Lady said...

hrp cpat smbuh, dik. mkn vit c byk2

MamaEma said...

alahai siannya dia...selamat berkursus yer

Cute MuM said...

samalah kita..
bila time hujan tue yang susah sikit..
nak kena pakai baju hujan dulu..
malasnya..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

assalamualaikum..

moga demam farah dah kebah..

KRL kaprileader said...

nak bli kete?? haha cash.. cntk wo..

Lambat Sebab...



Gambar Ihsan Dari Atok Google..:)

Hari ni nak buat entri pendek sahaja.. Nampak tak gambar di atas? Itu hanyalah gambar dari atok google je tau..! Bangun je pagi tadi, dengar macam bunyi hujan.. tapi masih buat tak tahu lagi. Sambil-sambil panaskan bekalan tu, buka lah tingkap dapur, sekali rasa angin sejuk je.. rupanya memang hujan..Ouchh!! Ni yang lemah ni bila hujan diwaktu pagi.. Bukan sebab apa, Bila ke tempat kerja dengan 'merempit' ni, agak susah juga nak keluar seawal pagi bila hujan.. Maka hari ni saya dan En Hubby agak lewat sampai di tempat kerja..
Nak buat macamana lagi kan..Memang basah juga.. kena pulak ada setengah tempat tu hujan.. ada tu yang sudah reda..

Kalau macam inilah gayanya, memang susah la saya nak baik demam.. Dari hari Jumaat saya demam sehingga hari ni.. Tekak pn semakin perit..:( Esok dah nak ke Cherating.. Ada kursus pula.. Nasib saya lah.. berkursus dalam keadaan demam.. 

p/s: * Saya terpaksa tinggalkan En Hubby di rumah..Untuk En Hubby, jaga diri bebaik yee.. Kita akan jumpa pada Jumaat petang.. InsyaAllah.. 

20 comments:

tina othman said...

mmg ye pun, ktorg pun lambat sesangat tadi, anta budak2 g nursery naik keta, lepas tu kononnya nak g keja naik keta, tgk jam melekat patah balik rumah ambik motor hehe selamat dah sampai ofis =)

kakchik@ella said...

KC pun lambat arini, air bertakung sana sinisbb pagi ujan.

Anyway fara, jaga diri eh. makan ubat tau .. nnti melarat susah.

Farah Shamsudin said...

Tina: tuela kan.. jammed terok sgt..

KC: ramai yang lambat ye kak.. naik mtr lambat juge.. sebab hujan kan..Thanx kc.. insyaAllah.. farah dah makan panadol soluble tadi.. harap bertambah ok lah..

Hanis MY said...

laa syiannyaaa takpe2... teruskan makan ubat tau sini pun hujan lebat sejukkkk

Mama Likha said...

lahai.. kesian frh... cmne nk baik kan? bila keta siap ni frh ??

esok outstaion lak erk.. ubat jgn lupa yer frh.....

NOOR FATIN said...

jaga diri baik2 kak. makan ubat. nanti kang demam lagi melarat..huhu

aTy _faRed~ said...

selalu kene hujan ni..lagi lambat nak baik nanti.. jage diri leklok tau.. :)

pagi tadi sebab ujan..saye sampai opis setengah jam lambat... paling tak besh..arini kene drive sendiri..[sob sob]

Farah Shamsudin said...

Hanis: i will dear.. thanx..

Mama Likha: Ntahla dear.. lambat bebenar.. dah rindu kat baby merah tu..

Fatin: Memang dah demam dah dik.. pakej semua lengkap..

Aty: Thanx lalink.. Tuela sebab hujan je ramailah yang lambat kan..

cik sakura said...

ciannya..jangan lupa makan ubat ye nanti supaya cepat sembuh..

Kak Aya said...

dah le demam, kena berpisah pulak ye?
hmm tak apa, itu penguat kasih sayang tu...

hari ni mmg hujan lebat sejak pagi lagi...jalan sesak sangat pagi tadi masa hantar suami ke ofis.

Puan Kutu said...

sni pun hujan..tp japbrenti pastu ujan blik.mkn ubat n take care yer!

OKED chokelat said...

hati2 skrg ni musim demam menjadi2...jgn lupa mkn ubat k...tc

Farah Shamsudin said...

Sakura: thanx ye dear

Kak Aya: itula kak.. takleh nak manja2 tau..kena berpisah 4 hari pulak..

Pn Kutu: thanx ye..

Oked: itula.. musim la dear..

Hafizah Mohamad said...

ala siannya farah...kak fiza doakan moga cepat sembut...dulu masa kak fiza keja...time hujan la kak fiza paling suke sgtt...sbb boleh masuk lambat...ha ha ha *alasannya hujan....kan best...=)

ct N honey said...

kete cantik kat atas tu gi mana?..apa2 pun hrp2nya cepat sihatlah ye...

So Shy Lady said...

hrp cpat smbuh, dik. mkn vit c byk2

MamaEma said...

alahai siannya dia...selamat berkursus yer

Cute MuM said...

samalah kita..
bila time hujan tue yang susah sikit..
nak kena pakai baju hujan dulu..
malasnya..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

assalamualaikum..

moga demam farah dah kebah..

KRL kaprileader said...

nak bli kete?? haha cash.. cntk wo..