Monday, 13 June 2011

Aktiviti Hujung Minggu..

Sampailah masanya untuk berhujung minggu.. Seronoknyee! Tapi yang peliknya, cuti dua hari pun tak cukup. Kalau boleh nak lebih dari itu. Mengada-ngadakan!!takde kemana sangat hujung minggu.. Cume pergi berdating dengan kawan seorang ni.. memang sangat selesa berkawan dengannya.. Pertama kali jumpa, dah rasa macam kenal bertahun-tahun lamanya. Agaknya sebab satu kepala kot! Saya kenal beliau pun atas En Hubby yang kenalkan.. Isteri kepada kawan baiknyaa.. Saya tak sangka, saya boleh serapat ini dengannya.. Tahu tak, ini entri yang sudah dibuat tapi lupe nak publish..


Hok Aloh! Sempat snap tau sebelum keluar date tuu..


Haa!! Inilah orangnyaa!! Cumilkann?

Saya date dengan beliau pun kat kedai mamak je.. hehehe.. Seronok dapat sembang-sembang..Macam-macam isu masuk (gosip takde ek)..Sebenarnya date kat kedai mamak tu bukan sebab apa, saya belum makan malam lagi. Tu yang ajak ke kedai mamak tuu..Nasiblah beliau pun tak kisah kan..Selepas sembang-sembang, dalam pukul 2am, saya dan En Hubby, beliau dan Hubbynya terus ke Uptown Danau Kota.. Kononnya hanya nak teman beliau cari tudung je.. Tulah orang katakan, takde maknanya nak teman sahaja, saya pun terlibat dengan membeli belah ni.. En Hubby saya pun tergeleng-geleng kepalanya.. hehehe.. Nak tau apa yang saya beli?? tak banyak pun.. 


Ini sahaja yang saya beli tau.. Bukannya banyak pun..:)

p/s*Dear Nurul, saya suka tau kawan dengan awak.. Saya harap persahabatan kita akan berkekalan sehingga hujung nyawa.. Walaupun sibuk dengan kerja, harapnya masih ada masa untuk kita bertemu..:)
Dear En Hubby pula, terima kasih kerana sudi mengeluarkan keping-keping RM untuk saya yee...

21 comments:

Ummi Alesya Sofea said...

:D bestnyer kuar date sambil shopping..

Farah Shamsudin said...

Liza: memang best dearr..:) pastu sampai rumah pun dah pukol 5 pagi..terus tak tidur.. masuk tidur pukol 9vpagi.. hahahaa...

hana nabihah said...

bestnya..lama xdapat kuar macam awak :D

eT said...

lama xkuar dating ngan shopping...
sekali sekala layan syok gak...

aTy _faRed~ said...

memang biase macam tu..kalau sekepala..orang yang baru 2st time jumpe pon ley jadi kawan baik tau....:)

ieda said...

ermm kalau dpt pulak mamber yg kaki shopping same2 ekekek sure best kan dik :)

Farah Shamsudin said...

hana: yer ke?lepas ni kena keluar la tuu..

Et:saya hampir setiap minggu..tapi sopping tu takdela setiap minggu kan..

aty:Kali ni bukan 2nd time jump die.. dah banyak time.. tapi tak sangka boleh rapat macam sekarang..

kak ieda:hehhee.. member ni memang kaki jugak kak..hehehe..

PinKy MoMMa said...

yang bile kiter nak date huhu..shopping jom! ;)

Farah Shamsudin said...

pinky: ala dearr.. kalau dekat takpe la juge.. setiap hari ai balik keja buleh date dgn u.. jom shopping!

Zefa NorAsmara said...

Tiba2 sedar.. bahawa diriku sudah lama tidak shooping.. :-(

Nour Akmal said...

ade gak aktiviti ujung mggu..ok lah tu..=)

Hafizah Mohamad said...

seronok bila berdating dgn kawan yang satu kepala ngan kita...tapi sayang kawan kak fiza yang satu kepala duduk jauh2 kalau x boleh ler melepak ngan diaorg sambil nyicah garam belacan...=)

risa said...

wah wah wahhh..bestnye dapat jenjalan ngan member:)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

wah lepak kedai mamak pukul 2 a.m? Lama dah x buat gitu..ms bujang dulu adalah..dh kawen neh manjang tido awal je..ngantuk psl nk kena bgn awal buat bekpes..~heeee

soshylady said...

salam farah,

best tau kwn ngan org virgo....setia n baik hati n pmurah heheh

Farah Shamsudin said...

zefa:la.. yer ke? takpe lepas ni shopping ekk

Akmal:yup..masih ada aktiviti tuu..

kak fiza: tuela kak.. seronok sangat..

kak risa: hehehe..memang best kak..

Rina: hehehe.. farah tak tidur tau. balik pun dah lambat.. terus buat sarapan.. lepas sarapan baru tidur..

aoshy: wkmslm dearr.. farah la virgo..:P

Redbloodsnow said...

jeles tgk..lama zie tak berhuha n shopping...huhu

Farah Shamsudin said...

zie: hehehe.. nanti buleh berhuhaaa dgn en hubby laa.. dah nak wedding kan dear..

aizamia3 said...

antara ai, en. suami, dak kakak dengan adik.. yang boleh bertahan lama tak tidur ialah.. kakak dan en. suami.. hikhikhik..

Farah Shamsudin said...

aizamia: laa.. yer ke? saya masih boleh bertahan laa..

PiNk QisH said...

haaaa,,ini dia mishka AKA nurul farah da mai!hehehe..best nye bace entry neeee.hehe..mekaseh mushuk.nurul pn suka kawan ngan farah,mudah mudahahan persahabatan kite berterusan ke akhir hayat yek.memula jumpe mcm da bertahun tahun kenal kan syg!

Aktiviti Hujung Minggu..

Sampailah masanya untuk berhujung minggu.. Seronoknyee! Tapi yang peliknya, cuti dua hari pun tak cukup. Kalau boleh nak lebih dari itu. Mengada-ngadakan!!takde kemana sangat hujung minggu.. Cume pergi berdating dengan kawan seorang ni.. memang sangat selesa berkawan dengannya.. Pertama kali jumpa, dah rasa macam kenal bertahun-tahun lamanya. Agaknya sebab satu kepala kot! Saya kenal beliau pun atas En Hubby yang kenalkan.. Isteri kepada kawan baiknyaa.. Saya tak sangka, saya boleh serapat ini dengannya.. Tahu tak, ini entri yang sudah dibuat tapi lupe nak publish..


Hok Aloh! Sempat snap tau sebelum keluar date tuu..


Haa!! Inilah orangnyaa!! Cumilkann?

Saya date dengan beliau pun kat kedai mamak je.. hehehe.. Seronok dapat sembang-sembang..Macam-macam isu masuk (gosip takde ek)..Sebenarnya date kat kedai mamak tu bukan sebab apa, saya belum makan malam lagi. Tu yang ajak ke kedai mamak tuu..Nasiblah beliau pun tak kisah kan..Selepas sembang-sembang, dalam pukul 2am, saya dan En Hubby, beliau dan Hubbynya terus ke Uptown Danau Kota.. Kononnya hanya nak teman beliau cari tudung je.. Tulah orang katakan, takde maknanya nak teman sahaja, saya pun terlibat dengan membeli belah ni.. En Hubby saya pun tergeleng-geleng kepalanya.. hehehe.. Nak tau apa yang saya beli?? tak banyak pun.. 


Ini sahaja yang saya beli tau.. Bukannya banyak pun..:)

p/s*Dear Nurul, saya suka tau kawan dengan awak.. Saya harap persahabatan kita akan berkekalan sehingga hujung nyawa.. Walaupun sibuk dengan kerja, harapnya masih ada masa untuk kita bertemu..:)
Dear En Hubby pula, terima kasih kerana sudi mengeluarkan keping-keping RM untuk saya yee...

21 comments:

Ummi Alesya Sofea said...

:D bestnyer kuar date sambil shopping..

Farah Shamsudin said...

Liza: memang best dearr..:) pastu sampai rumah pun dah pukol 5 pagi..terus tak tidur.. masuk tidur pukol 9vpagi.. hahahaa...

hana nabihah said...

bestnya..lama xdapat kuar macam awak :D

eT said...

lama xkuar dating ngan shopping...
sekali sekala layan syok gak...

aTy _faRed~ said...

memang biase macam tu..kalau sekepala..orang yang baru 2st time jumpe pon ley jadi kawan baik tau....:)

ieda said...

ermm kalau dpt pulak mamber yg kaki shopping same2 ekekek sure best kan dik :)

Farah Shamsudin said...

hana: yer ke?lepas ni kena keluar la tuu..

Et:saya hampir setiap minggu..tapi sopping tu takdela setiap minggu kan..

aty:Kali ni bukan 2nd time jump die.. dah banyak time.. tapi tak sangka boleh rapat macam sekarang..

kak ieda:hehhee.. member ni memang kaki jugak kak..hehehe..

PinKy MoMMa said...

yang bile kiter nak date huhu..shopping jom! ;)

Farah Shamsudin said...

pinky: ala dearr.. kalau dekat takpe la juge.. setiap hari ai balik keja buleh date dgn u.. jom shopping!

Zefa NorAsmara said...

Tiba2 sedar.. bahawa diriku sudah lama tidak shooping.. :-(

Nour Akmal said...

ade gak aktiviti ujung mggu..ok lah tu..=)

Hafizah Mohamad said...

seronok bila berdating dgn kawan yang satu kepala ngan kita...tapi sayang kawan kak fiza yang satu kepala duduk jauh2 kalau x boleh ler melepak ngan diaorg sambil nyicah garam belacan...=)

risa said...

wah wah wahhh..bestnye dapat jenjalan ngan member:)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

wah lepak kedai mamak pukul 2 a.m? Lama dah x buat gitu..ms bujang dulu adalah..dh kawen neh manjang tido awal je..ngantuk psl nk kena bgn awal buat bekpes..~heeee

soshylady said...

salam farah,

best tau kwn ngan org virgo....setia n baik hati n pmurah heheh

Farah Shamsudin said...

zefa:la.. yer ke? takpe lepas ni shopping ekk

Akmal:yup..masih ada aktiviti tuu..

kak fiza: tuela kak.. seronok sangat..

kak risa: hehehe..memang best kak..

Rina: hehehe.. farah tak tidur tau. balik pun dah lambat.. terus buat sarapan.. lepas sarapan baru tidur..

aoshy: wkmslm dearr.. farah la virgo..:P

Redbloodsnow said...

jeles tgk..lama zie tak berhuha n shopping...huhu

Farah Shamsudin said...

zie: hehehe.. nanti buleh berhuhaaa dgn en hubby laa.. dah nak wedding kan dear..

aizamia3 said...

antara ai, en. suami, dak kakak dengan adik.. yang boleh bertahan lama tak tidur ialah.. kakak dan en. suami.. hikhikhik..

Farah Shamsudin said...

aizamia: laa.. yer ke? saya masih boleh bertahan laa..

PiNk QisH said...

haaaa,,ini dia mishka AKA nurul farah da mai!hehehe..best nye bace entry neeee.hehe..mekaseh mushuk.nurul pn suka kawan ngan farah,mudah mudahahan persahabatan kite berterusan ke akhir hayat yek.memula jumpe mcm da bertahun tahun kenal kan syg!