Wednesday, 15 June 2011

Selamat Pergi dan Selamat Pulang Wahai Ibu, Abah & Adikku..:)



Beg merekaaa...Ade lagi tapi tak letak setempat..

Semalam, saya langsung tak sempat nak update entri.. Nak jenguk pun tak sempat! Sibuk sangat kerana kerja luar.. Walaupun terasa penat, pada sebelah malamnya saya sempat melawat ibu..Kalau ikutkan mata, memang lepas Isyak tu nak terus lelapp.. Tapi, bila terfikir semula yang hari ini ibu, abah dan adik akan ke Makkah, maka saya dan En Hubby gagahkan diri juga..

Semalam sempat la borak lama dengan ibu dan abah.. hari ini ikutkan En Hubby kena hantar mereka ke KL Sentral tapi oleh kerana cousie dengan rela hati untuk menghantar mereka, maka En Hubby tak perlulah menghantar.. Terima kasih untuk dear cousie Jannah dan Abg Nizam.. Bukan pertama kali ibu dan abah ke Tanah Suci Makkah, sudah berkali-kali namun saya tetap rasa sedih dihati..Maklumlah, hari ini saya dan En Hubby tak menghantar mereka.. Selalu selama ni, kamilah yang akan menghantar..

Apapun, Selamat menunaikan ibadah umrah untuk ibu, abah dan adik lelaki saya..Semoga mereka dalam kesihatan yang baik selama berada disana..:)


14 comments:

Cik Eka said...

selamat pergi dan pulang buat abah dan mak serta adik akak..AMIN

misscha said...

misscha doakan semuanya selamat...aminn

Farah Shamsudin said...

Eka: Terima kasih dearr.. Amin..

Misscha: Amin.. Amin..

PinKy MoMMa said...

smga perjalana mereka slamat pergi dan balik ;)
kita doakan kesihatan yg baik di sana..

bestnya dapat jejak kaki ke sana kan..

Farah Shamsudin said...

pinky: Itula dearr.. seronokkan dapat jejak sana.. insyaAllah ade rezeki kita nanti dear..

risa said...

selamat pergi dan pulang dengan selamat ye farah kite doakan yg baik2 je ye:)

aTy _faRed~ said...

alhamdulillah..sonoknyer dengar..:) doakan jugak semoga mereka selamat pergi dan balik dalam keadaan sihat..insyaallah...:)

Farah Shamsudin said...

kak Risa: Terima kasih kak.. Saya doakan yang baik-baik sahaja.. InsyaAllah.. tambahan pula abah semalam batuk-batuk juga.. risau jugak kan..

Aty: Terima kasih ye sebab doakan jugaa..

Redbloodsnow said...

zie doakan mereka semuanya selamat pergi dan balik nnti..aminnn :)

tina othman said...

seronoknya dpt ke sana, semoga selamat pergi & balik

osHin said...

semoga selamat pergi dan selamat kembali...amin

Farah Shamsudin said...

Terima kasih Oshin..Amin..

aizamia3 said...

moga selamat pergi dan kembali.. moga sihat sepanjang menjalani ibadah di sana..

Farah Shamsudin said...

Terima kasih Aizamia..:)

Selamat Pergi dan Selamat Pulang Wahai Ibu, Abah & Adikku..:)



Beg merekaaa...Ade lagi tapi tak letak setempat..

Semalam, saya langsung tak sempat nak update entri.. Nak jenguk pun tak sempat! Sibuk sangat kerana kerja luar.. Walaupun terasa penat, pada sebelah malamnya saya sempat melawat ibu..Kalau ikutkan mata, memang lepas Isyak tu nak terus lelapp.. Tapi, bila terfikir semula yang hari ini ibu, abah dan adik akan ke Makkah, maka saya dan En Hubby gagahkan diri juga..

Semalam sempat la borak lama dengan ibu dan abah.. hari ini ikutkan En Hubby kena hantar mereka ke KL Sentral tapi oleh kerana cousie dengan rela hati untuk menghantar mereka, maka En Hubby tak perlulah menghantar.. Terima kasih untuk dear cousie Jannah dan Abg Nizam.. Bukan pertama kali ibu dan abah ke Tanah Suci Makkah, sudah berkali-kali namun saya tetap rasa sedih dihati..Maklumlah, hari ini saya dan En Hubby tak menghantar mereka.. Selalu selama ni, kamilah yang akan menghantar..

Apapun, Selamat menunaikan ibadah umrah untuk ibu, abah dan adik lelaki saya..Semoga mereka dalam kesihatan yang baik selama berada disana..:)


14 comments:

Cik Eka said...

selamat pergi dan pulang buat abah dan mak serta adik akak..AMIN

misscha said...

misscha doakan semuanya selamat...aminn

Farah Shamsudin said...

Eka: Terima kasih dearr.. Amin..

Misscha: Amin.. Amin..

PinKy MoMMa said...

smga perjalana mereka slamat pergi dan balik ;)
kita doakan kesihatan yg baik di sana..

bestnya dapat jejak kaki ke sana kan..

Farah Shamsudin said...

pinky: Itula dearr.. seronokkan dapat jejak sana.. insyaAllah ade rezeki kita nanti dear..

risa said...

selamat pergi dan pulang dengan selamat ye farah kite doakan yg baik2 je ye:)

aTy _faRed~ said...

alhamdulillah..sonoknyer dengar..:) doakan jugak semoga mereka selamat pergi dan balik dalam keadaan sihat..insyaallah...:)

Farah Shamsudin said...

kak Risa: Terima kasih kak.. Saya doakan yang baik-baik sahaja.. InsyaAllah.. tambahan pula abah semalam batuk-batuk juga.. risau jugak kan..

Aty: Terima kasih ye sebab doakan jugaa..

Redbloodsnow said...

zie doakan mereka semuanya selamat pergi dan balik nnti..aminnn :)

tina othman said...

seronoknya dpt ke sana, semoga selamat pergi & balik

osHin said...

semoga selamat pergi dan selamat kembali...amin

Farah Shamsudin said...

Terima kasih Oshin..Amin..

aizamia3 said...

moga selamat pergi dan kembali.. moga sihat sepanjang menjalani ibadah di sana..

Farah Shamsudin said...

Terima kasih Aizamia..:)