Monday, 20 June 2011

Apalah Yang Dibuat Tuu??


Apa yang dibuat tu sayang??

Buat-buat tak nampak sahaja yang bersepah tu ye kawan-kawan.. Kejadian ini adalah sehari sebelum ibu&abah ke umrah..:)Tapi baru sekarang terasa nak update.. Hampir seminggu ibu beritahu En Hubby yang komputer beliau tu rosak.. Tapi oleh kerana tidak berkesempatan nak datang ke rumah ibu, jadi lambatlah juga nak selesaikan masalah komputer tu.. Tengoklah! En Hubby sibuk mencari apa masalah yang dihadapi oleh komputer tersebut.. Siap boleh telefon kawan seangkatan bertanyakan itu dan ini..:)

p/s* Maaflah sayang.. ambil gambar curi nie.. En Hubby tak perasan pun yang gambarnya diambil..:) Tekun sangat!

19 comments:

Aku Ibu Muda said...

pc kat rumah pon dah lama rosak tak baiki2 lagi...huhu

tina othman said...

wow terornya, jimat duit tak payah anta imbi untuk repair =)

Farah Shamsudin said...

AIM: Itulaa.. bila pc buat masalah kan..

Tina: yerlah! tak payah nak hantar jauh-jauh... Imbi tu dengan sesak lagi..

Anonymous said...

bagus gak hubby awk terer bab baiki nikan..

xpyh la hantr kedai..jimat tu..

kak sarahnajwan

Puan tia said...

manade bersepah..manade??mande?? *buat2 xnampak* miahahahaha

Farah Shamsudin said...

kak Sarah: hehe.. tuela kan.. xdela terror kak..

Tia: hahaha.. sila buat-buat tidak nampak ye..

Ummi Alesya Sofea said...

hihi,tekun je dia bt kje..

cik najihah said...

wah bole la bukak kedai nanti hihi

Mama Kyra said...

nti klu lappy rosak leh htr ni..

Farah Shamsudin said...

Liza: tuelaa.. tekun semacam..

Najihah: Takdelah sampai nak bukak kedai dearr..:)bukan terror sangat pun..

Mama Kyra: boleh.. insyaAllah kalau tau jenis kerosakan..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

anak/menantu yg blh diharap nih..

Farah Shamsudin said...

rina: hehehe.. alhamdulillah..:)

Redbloodsnow said...

itu lah yg hebatnya lelaki kan. klo part² elekronik..lanting je kat dorg. sure dorg tahu buat...hehe

Farah Shamsudin said...

zie: itula kann.. kite wanita pun hebat juge.. tapi hebat cara lain la pulak kan..:)

teratai said...

untunglah ada pomen sendiri, tak payah hantar kedai,jimat kos!

Far8 budak baik said...

akak tak tolong
en hubby tu ker???
kesian dy kn kak...
gigih tu..
muka semangat je..
syg com dy lah tu =)

Puan Kutu said...

wah macam pro jer!hehe

Farah Shamsudin said...

kak teratai: hahaha.. okla jugaa..:)

Far8: takde akak nak tolong dik.. akak mana tau..

Pn Kutu: hahaha.. takdela pro mana kak..

aizamia3 said...

dulu belajar gak basic pasal pc.. la ni lupa terus dah.. hahaha...

Apalah Yang Dibuat Tuu??


Apa yang dibuat tu sayang??

Buat-buat tak nampak sahaja yang bersepah tu ye kawan-kawan.. Kejadian ini adalah sehari sebelum ibu&abah ke umrah..:)Tapi baru sekarang terasa nak update.. Hampir seminggu ibu beritahu En Hubby yang komputer beliau tu rosak.. Tapi oleh kerana tidak berkesempatan nak datang ke rumah ibu, jadi lambatlah juga nak selesaikan masalah komputer tu.. Tengoklah! En Hubby sibuk mencari apa masalah yang dihadapi oleh komputer tersebut.. Siap boleh telefon kawan seangkatan bertanyakan itu dan ini..:)

p/s* Maaflah sayang.. ambil gambar curi nie.. En Hubby tak perasan pun yang gambarnya diambil..:) Tekun sangat!

19 comments:

Aku Ibu Muda said...

pc kat rumah pon dah lama rosak tak baiki2 lagi...huhu

tina othman said...

wow terornya, jimat duit tak payah anta imbi untuk repair =)

Farah Shamsudin said...

AIM: Itulaa.. bila pc buat masalah kan..

Tina: yerlah! tak payah nak hantar jauh-jauh... Imbi tu dengan sesak lagi..

Anonymous said...

bagus gak hubby awk terer bab baiki nikan..

xpyh la hantr kedai..jimat tu..

kak sarahnajwan

Puan tia said...

manade bersepah..manade??mande?? *buat2 xnampak* miahahahaha

Farah Shamsudin said...

kak Sarah: hehe.. tuela kan.. xdela terror kak..

Tia: hahaha.. sila buat-buat tidak nampak ye..

Ummi Alesya Sofea said...

hihi,tekun je dia bt kje..

cik najihah said...

wah bole la bukak kedai nanti hihi

Mama Kyra said...

nti klu lappy rosak leh htr ni..

Farah Shamsudin said...

Liza: tuelaa.. tekun semacam..

Najihah: Takdelah sampai nak bukak kedai dearr..:)bukan terror sangat pun..

Mama Kyra: boleh.. insyaAllah kalau tau jenis kerosakan..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

anak/menantu yg blh diharap nih..

Farah Shamsudin said...

rina: hehehe.. alhamdulillah..:)

Redbloodsnow said...

itu lah yg hebatnya lelaki kan. klo part² elekronik..lanting je kat dorg. sure dorg tahu buat...hehe

Farah Shamsudin said...

zie: itula kann.. kite wanita pun hebat juge.. tapi hebat cara lain la pulak kan..:)

teratai said...

untunglah ada pomen sendiri, tak payah hantar kedai,jimat kos!

Far8 budak baik said...

akak tak tolong
en hubby tu ker???
kesian dy kn kak...
gigih tu..
muka semangat je..
syg com dy lah tu =)

Puan Kutu said...

wah macam pro jer!hehe

Farah Shamsudin said...

kak teratai: hahaha.. okla jugaa..:)

Far8: takde akak nak tolong dik.. akak mana tau..

Pn Kutu: hahaha.. takdela pro mana kak..

aizamia3 said...

dulu belajar gak basic pasal pc.. la ni lupa terus dah.. hahaha...