Thursday, 16 June 2011

Merempit?? Best Apaaa....


Haa! Tengoklah helmet nii..

Nak tau kenapa saya letak gambar ni? Nak cerita la nii.. Dah hampir sebulan tau saya ke tempat kerja dengan menaiki motor.. Dengan erti kata lain 'merempit'.. Saya memang suka sangat bila dapat naik motor ni..dari anak dara lagi zaman bercinta dengan En Hubby, memang dengan motor sahaja.. bila dah kawin ni je, nak kemana semua naik kereta...

Oleh kerana kereta masih di bengkel, saya dan En Hubby pun perlulah ke tempat kerja atau kemana-mana jua dengan menaiki motor.. teringat pula zaman dulu-dulu.. ceewaahh!! dulu nak peluk ketat-ketat pun tak boleh, tapi sekarang dah boleh sangat! Jadi rugilah kann kalau tak buat tuu..hehehehee..

p/s* Saya suka sangat naik motor niee.. Segala macam senang.. dengan keadaan KL yang sentiasa sesakk.. Lagi satu, boleh menambahkan lagi kasih sayang antara saya dan En hubby!!seronok apa...:)

19 comments:

naem glizzy said...

boleh peluk2 dgn en.hubby! ahaha kannn...

PinKy MoMMa said...

huhu suka merempit walaupn dulu perut dah mengembung ke depan...
cepat smpai umah..tak suka tempuh jam..sakit jiwa kan kan ;p

mizzkechique said...

sy pun merempit...syiok apa...buleh cilok2..

Farah Shamsudin said...

naem: yess! betul tuu..

Piny dear: memang suka kan.. cepat je sampai rumah..

mizzkechique: hahah!! memang syiokk oo..:)

tina othman said...

mmg hari² pun naik motor g kerja, jimat masa & duit minyak hehe

Farah Shamsudin said...

Tina: hehehe.. ok la tuh.. memang jimat habis kan.. jimat segala..:)

Ati Masrif said...

salam kenal,

dapat mengelak jalan jem

tapi tudung mesti prob kan :)

aizamia3 said...

dulu nak kemana mesti nak motor, sekarang dah ada kete naikler kete sebab muatan berlebihan.. lagipun pak mertua tak bagi bawak anak2 naik motor walaupun jalan sekitar kg..

Farah Shamsudin said...

Ati: Salam kenal dear..tentang tudung tu takde masalah.. tudung bibik tuu boleh betulkan balik.. tak mcm tudung bawal..kalau tudung bawal memang masalah dear..

Aizamia: Kalau muatan berlebihan memang masalah sikit.. farah berdua je lagi.. memang best la...:)

mama comel said...

ahaha..suka sangat2...bila naik motor boleh peluk ketat2...lalala~ walaupun time merajuk mesti peluk gak...mengeratkan kasih sayanggg!

cik ayin said...

wewitt..alamak..romantik gitu..hee

NOOR FATIN said...

bawak moto elok2 :) jaga diri!

Farah Shamsudin said...

MC: hahaha.. tau xpe..:P

Ayin: dah kahwin ni mesti kena lebih romantik..

Fatin: baik adik..:)

risa said...

suke gaks..tapi motor tak dapat menampung berat badan daku..uwaaaaaaaaaaa

Anonymous said...

akak takut naik moto farah..rasa cam seriau ajo..huhu..

kak sarahnajwan ni..huhu..xle sign in lagi..
tukar la pop up window komen dik..

Farah Shamsudin said...

kak risa: ala.. akak je rasa macam tuu..

kak sarah: la.. takut kak? best tau! saya tak tau macamana nak tukar kak..

Ibu Darwisy said...

wow lomantik.. :)

Ummi Alesya Sofea said...

hihi,peluk jgn x peluk..

Farah Shamsudin said...

Ibu darwisy: aww! betul tuu..:)

Liza: sudah semestinya..

Merempit?? Best Apaaa....


Haa! Tengoklah helmet nii..

Nak tau kenapa saya letak gambar ni? Nak cerita la nii.. Dah hampir sebulan tau saya ke tempat kerja dengan menaiki motor.. Dengan erti kata lain 'merempit'.. Saya memang suka sangat bila dapat naik motor ni..dari anak dara lagi zaman bercinta dengan En Hubby, memang dengan motor sahaja.. bila dah kawin ni je, nak kemana semua naik kereta...

Oleh kerana kereta masih di bengkel, saya dan En Hubby pun perlulah ke tempat kerja atau kemana-mana jua dengan menaiki motor.. teringat pula zaman dulu-dulu.. ceewaahh!! dulu nak peluk ketat-ketat pun tak boleh, tapi sekarang dah boleh sangat! Jadi rugilah kann kalau tak buat tuu..hehehehee..

p/s* Saya suka sangat naik motor niee.. Segala macam senang.. dengan keadaan KL yang sentiasa sesakk.. Lagi satu, boleh menambahkan lagi kasih sayang antara saya dan En hubby!!seronok apa...:)

19 comments:

naem glizzy said...

boleh peluk2 dgn en.hubby! ahaha kannn...

PinKy MoMMa said...

huhu suka merempit walaupn dulu perut dah mengembung ke depan...
cepat smpai umah..tak suka tempuh jam..sakit jiwa kan kan ;p

mizzkechique said...

sy pun merempit...syiok apa...buleh cilok2..

Farah Shamsudin said...

naem: yess! betul tuu..

Piny dear: memang suka kan.. cepat je sampai rumah..

mizzkechique: hahah!! memang syiokk oo..:)

tina othman said...

mmg hari² pun naik motor g kerja, jimat masa & duit minyak hehe

Farah Shamsudin said...

Tina: hehehe.. ok la tuh.. memang jimat habis kan.. jimat segala..:)

Ati Masrif said...

salam kenal,

dapat mengelak jalan jem

tapi tudung mesti prob kan :)

aizamia3 said...

dulu nak kemana mesti nak motor, sekarang dah ada kete naikler kete sebab muatan berlebihan.. lagipun pak mertua tak bagi bawak anak2 naik motor walaupun jalan sekitar kg..

Farah Shamsudin said...

Ati: Salam kenal dear..tentang tudung tu takde masalah.. tudung bibik tuu boleh betulkan balik.. tak mcm tudung bawal..kalau tudung bawal memang masalah dear..

Aizamia: Kalau muatan berlebihan memang masalah sikit.. farah berdua je lagi.. memang best la...:)

mama comel said...

ahaha..suka sangat2...bila naik motor boleh peluk ketat2...lalala~ walaupun time merajuk mesti peluk gak...mengeratkan kasih sayanggg!

cik ayin said...

wewitt..alamak..romantik gitu..hee

NOOR FATIN said...

bawak moto elok2 :) jaga diri!

Farah Shamsudin said...

MC: hahaha.. tau xpe..:P

Ayin: dah kahwin ni mesti kena lebih romantik..

Fatin: baik adik..:)

risa said...

suke gaks..tapi motor tak dapat menampung berat badan daku..uwaaaaaaaaaaa

Anonymous said...

akak takut naik moto farah..rasa cam seriau ajo..huhu..

kak sarahnajwan ni..huhu..xle sign in lagi..
tukar la pop up window komen dik..

Farah Shamsudin said...

kak risa: ala.. akak je rasa macam tuu..

kak sarah: la.. takut kak? best tau! saya tak tau macamana nak tukar kak..

Ibu Darwisy said...

wow lomantik.. :)

Ummi Alesya Sofea said...

hihi,peluk jgn x peluk..

Farah Shamsudin said...

Ibu darwisy: aww! betul tuu..:)

Liza: sudah semestinya..