Saturday, 11 June 2011

En Hubby Yang Sangat Rajin!

Ni saya nak cerita sikit.. Bukan nak gosip yee.. tak mainlah gosip-gosip ni kan.. ( konon je tuu )..Nak tahu, kebelakangan ni En Bom Bom saya sangat lah rajin. Kerajinannya mengalahkan saya sekarang ni.. Nak tahu rajin apa? Jeng Jeng Jeng... Rajin memasak! Ouchh! Sepatutnya saya kena lah bersyukurkan En Bom Bom saya telah mengambil alih tugas di dapur.. Tapi itu hanya apabila kesihatan saya tidak mengizinkan..:) baru-baru ni saya kurang sihat, maka En Bom Bom telah merajinkan diri untuk ke dapur. 

Saya tak kisah En Bom Bom nak masak apa pun, saya makan sahaja. Yelah, dalam keadaan yang kurang sihat ni, manalah nak ada selera kan.. Apa je En Bom Bom masak, saya makanlah. tak boleh fikir pun nak makan apa.. Nak tahu lagi En Bom Bom saya masak apa? hehehe.. salah satu kegemaran saya.. Jom tengok gambar..:)


Nampak tak? Mee Goreng Basah!! Sedap sehingga menjilat sudu tau. Nampak macam sikit je kan, saya dah bagi banyak kat En Bom Bom.. Jadi yang ni sahaja yang saya makan..:)

p/s* Kalau saya tak sakit pun, mesti En Bom Bom rajin jugaa kann..:) heheheee..Sesekali merasa air tangan En Bom Bom, itu yang rasa sedap tu..

11 comments:

Ummiakid @ lily said...

air tangan suami ni sesekali boleh kalahkan air tangan kita kan...mmg mantoppp en Bom bom...baek punya skill

Farah Shamsudin said...

lily: hahaha..betol tu.. sebab sesekali kan..:)

Mama Likha said...

kenapa tk sihat?

DiriKu said...

JEALOUSSSSS dapat suami yang macam ni!!! </3

Ummi Alesya Sofea said...

alahai....bestnyer! jelesss tauuu. :)

cik sakura said...

nampak macam sedap..bestnya ada org masakkan..

OKED chokelat said...

waaaa...sonok nye ade org masakkan..hubby plak tuh..nak kawen gak la..tp lau dpt hubby xtau masak...xde can gak la nak merasa....

Farah Shamsudin said...

Mama Likha: aik? memang tak tahu ke?

Ririku: hehehe.. jangan jeles ekk..:)

Ummi: jangan jeles ye dearr..

Sakura: memang sedap.

Oked: insyaAllah.. nanti dah kawen en hubby tlg masakkan tuu..

Redbloodsnow said...

WAHHH..BERTUAHNYA BDN..HEHE

Zefa NorAsmara said...

Beruntung farah.. ada suami yg rajin.. :-)

Farah Shamsudin said...

my dearrie zie: owhh.. saya bersyukur dengan apa yang saya miliki..

Zefa: alhamdulillah..:)

En Hubby Yang Sangat Rajin!

Ni saya nak cerita sikit.. Bukan nak gosip yee.. tak mainlah gosip-gosip ni kan.. ( konon je tuu )..Nak tahu, kebelakangan ni En Bom Bom saya sangat lah rajin. Kerajinannya mengalahkan saya sekarang ni.. Nak tahu rajin apa? Jeng Jeng Jeng... Rajin memasak! Ouchh! Sepatutnya saya kena lah bersyukurkan En Bom Bom saya telah mengambil alih tugas di dapur.. Tapi itu hanya apabila kesihatan saya tidak mengizinkan..:) baru-baru ni saya kurang sihat, maka En Bom Bom telah merajinkan diri untuk ke dapur. 

Saya tak kisah En Bom Bom nak masak apa pun, saya makan sahaja. Yelah, dalam keadaan yang kurang sihat ni, manalah nak ada selera kan.. Apa je En Bom Bom masak, saya makanlah. tak boleh fikir pun nak makan apa.. Nak tahu lagi En Bom Bom saya masak apa? hehehe.. salah satu kegemaran saya.. Jom tengok gambar..:)


Nampak tak? Mee Goreng Basah!! Sedap sehingga menjilat sudu tau. Nampak macam sikit je kan, saya dah bagi banyak kat En Bom Bom.. Jadi yang ni sahaja yang saya makan..:)

p/s* Kalau saya tak sakit pun, mesti En Bom Bom rajin jugaa kann..:) heheheee..Sesekali merasa air tangan En Bom Bom, itu yang rasa sedap tu..

11 comments:

Ummiakid @ lily said...

air tangan suami ni sesekali boleh kalahkan air tangan kita kan...mmg mantoppp en Bom bom...baek punya skill

Farah Shamsudin said...

lily: hahaha..betol tu.. sebab sesekali kan..:)

Mama Likha said...

kenapa tk sihat?

DiriKu said...

JEALOUSSSSS dapat suami yang macam ni!!! </3

Ummi Alesya Sofea said...

alahai....bestnyer! jelesss tauuu. :)

cik sakura said...

nampak macam sedap..bestnya ada org masakkan..

OKED chokelat said...

waaaa...sonok nye ade org masakkan..hubby plak tuh..nak kawen gak la..tp lau dpt hubby xtau masak...xde can gak la nak merasa....

Farah Shamsudin said...

Mama Likha: aik? memang tak tahu ke?

Ririku: hehehe.. jangan jeles ekk..:)

Ummi: jangan jeles ye dearr..

Sakura: memang sedap.

Oked: insyaAllah.. nanti dah kawen en hubby tlg masakkan tuu..

Redbloodsnow said...

WAHHH..BERTUAHNYA BDN..HEHE

Zefa NorAsmara said...

Beruntung farah.. ada suami yg rajin.. :-)

Farah Shamsudin said...

my dearrie zie: owhh.. saya bersyukur dengan apa yang saya miliki..

Zefa: alhamdulillah..:)