Wednesday, 8 June 2011

Gemukla macam Ni....

Hari ni saya baru memulakan kerja selepas beberapa hari MC akibat kurang sihat.. Itu bermakna baru ada selera makan macam selalu.. Bila dah sakit, selera makan pun dah tiada.. Walaupun selera kurang ada, saya telah dipaksa makan oleh En Hubby.. Katanya nanti sakit lain pula yang datang.. Kerana mendengar kata, saya pun masak lah juga semalam untuk makan malam.. Masak yang simple2 sahaja.. En Hubby sampai lambat dari pejabat.. Kesian En Hubby.. Basah kuyup akibat hujan yang lebat..Nasib hari ni En Hubby tak demam..hehehe..

Nak jadikan cerita, Ingatkan dah kenyang la bila dah makan malam tu, rupanya tengah malam En Hubby ajak saya makan McD pulaaa...Aiseh!!Saya memang dah penuh perut tambah lagi dengan selera yang kurang ada, tapi saya order juga..kesian pula biarkan En Hubby makan sorang-sorang kann..( sedangkan memang nak jugaa) Nak tahu apa yang saya makan?? Jeng Jeng Jeng..


Bubur Ayam tu saya punya, ayam goreng tu En Hubby yang punyaaa...


Tengoklah.. Orang lain dah lama kumpul, tapi saya baru nak mulaa.. dah ketinggalan kan..


McFlurry & Sundae Ice Creamm..Tak padan dengan tak sihat kann.. Belasah semacam..

p/s*Terima kasih la En Hubby belanja saya makan McD walaupun saya makan tak habis.. :) Selera masih belum pulih sepenuhnyaa..Agak-agak saya boleh jadi semakin gemuk tak kalau makan macam ni??

15 comments:

misscha said...

wahhh...mkn berat....misscha kalau mlm2 mmg cuba sedaya upaya x mo mkn...

Farah Shamsudin said...

itulaa.. heavy kan..mana lah tak gemuk kan.. adeii..

aizamia3 said...

sedap tu.. dan sampai la ni en. suami mintak ai belikan cawan tu ai tak belikan.. hikhikhik..

Farah Shamsudin said...

aizamia3: hehehe.. menambahkan lemak di badan..:)
farah tak minta.. tapi bila org McD tu sampai je, tengok dah ada cawan tu.. terima jelaa.. hehehe.. ada satu pun dah cukup..:)

Ummi Alesya Sofea said...

x tahan tgk pict kat atas tu,sedap!

Farah Shamsudin said...

Ummi: hehehe.. Sedap kan..

NOOR FATIN said...

aiyook xsihat makan aiskrim ek? hehehe

Farah Shamsudin said...

Fatin: ha! tau xpe.. tak padan dengan tak sihat kann..

PinKy MoMMa said...

ya Allah baru cakap dlm hati nak makan eskrem mc D..tiba2 dia letak pulakkkkkk huhu..

teringinn~

Puan Kutu said...

ala baru bubur n aiskrem.tak gemuklah.sy mkn lg byk dr tu.hahaha

Farah Shamsudin said...

Pinky: la, yer ke? kena makan tuu..

Puan Kutu: hehehe.. kotlah boleh gemuk..risau juge..

Redbloodsnow said...

zie lg teruk taw. zie LOMMMMM lg kumpul..haha :D

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sy pon sdg x berselera..baru sembuh demam tp selera lum marii..

Farah Shamsudin said...

zie: hehehe.. tak kupul pn xpe kan..ini sebab En Hubby beli ape ntah.. tu yg dpt..tp cumil juge kann..

Rina: sama lah kite dearr.. baru baik dr segala penyakit.. tp lom recover habis lagi,:(

Mama Likha said...

haalaaahh bukan salu kan !! apa2 pun frh ttp cantiknyerrr (:

Gemukla macam Ni....

Hari ni saya baru memulakan kerja selepas beberapa hari MC akibat kurang sihat.. Itu bermakna baru ada selera makan macam selalu.. Bila dah sakit, selera makan pun dah tiada.. Walaupun selera kurang ada, saya telah dipaksa makan oleh En Hubby.. Katanya nanti sakit lain pula yang datang.. Kerana mendengar kata, saya pun masak lah juga semalam untuk makan malam.. Masak yang simple2 sahaja.. En Hubby sampai lambat dari pejabat.. Kesian En Hubby.. Basah kuyup akibat hujan yang lebat..Nasib hari ni En Hubby tak demam..hehehe..

Nak jadikan cerita, Ingatkan dah kenyang la bila dah makan malam tu, rupanya tengah malam En Hubby ajak saya makan McD pulaaa...Aiseh!!Saya memang dah penuh perut tambah lagi dengan selera yang kurang ada, tapi saya order juga..kesian pula biarkan En Hubby makan sorang-sorang kann..( sedangkan memang nak jugaa) Nak tahu apa yang saya makan?? Jeng Jeng Jeng..


Bubur Ayam tu saya punya, ayam goreng tu En Hubby yang punyaaa...


Tengoklah.. Orang lain dah lama kumpul, tapi saya baru nak mulaa.. dah ketinggalan kan..


McFlurry & Sundae Ice Creamm..Tak padan dengan tak sihat kann.. Belasah semacam..

p/s*Terima kasih la En Hubby belanja saya makan McD walaupun saya makan tak habis.. :) Selera masih belum pulih sepenuhnyaa..Agak-agak saya boleh jadi semakin gemuk tak kalau makan macam ni??

15 comments:

misscha said...

wahhh...mkn berat....misscha kalau mlm2 mmg cuba sedaya upaya x mo mkn...

Farah Shamsudin said...

itulaa.. heavy kan..mana lah tak gemuk kan.. adeii..

aizamia3 said...

sedap tu.. dan sampai la ni en. suami mintak ai belikan cawan tu ai tak belikan.. hikhikhik..

Farah Shamsudin said...

aizamia3: hehehe.. menambahkan lemak di badan..:)
farah tak minta.. tapi bila org McD tu sampai je, tengok dah ada cawan tu.. terima jelaa.. hehehe.. ada satu pun dah cukup..:)

Ummi Alesya Sofea said...

x tahan tgk pict kat atas tu,sedap!

Farah Shamsudin said...

Ummi: hehehe.. Sedap kan..

NOOR FATIN said...

aiyook xsihat makan aiskrim ek? hehehe

Farah Shamsudin said...

Fatin: ha! tau xpe.. tak padan dengan tak sihat kann..

PinKy MoMMa said...

ya Allah baru cakap dlm hati nak makan eskrem mc D..tiba2 dia letak pulakkkkkk huhu..

teringinn~

Puan Kutu said...

ala baru bubur n aiskrem.tak gemuklah.sy mkn lg byk dr tu.hahaha

Farah Shamsudin said...

Pinky: la, yer ke? kena makan tuu..

Puan Kutu: hehehe.. kotlah boleh gemuk..risau juge..

Redbloodsnow said...

zie lg teruk taw. zie LOMMMMM lg kumpul..haha :D

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sy pon sdg x berselera..baru sembuh demam tp selera lum marii..

Farah Shamsudin said...

zie: hehehe.. tak kupul pn xpe kan..ini sebab En Hubby beli ape ntah.. tu yg dpt..tp cumil juge kann..

Rina: sama lah kite dearr.. baru baik dr segala penyakit.. tp lom recover habis lagi,:(

Mama Likha said...

haalaaahh bukan salu kan !! apa2 pun frh ttp cantiknyerrr (: