Thursday, 23 June 2011

Not Feeling Well!

Macam ni ke kalau demam?? Monyok je kann..

Nak tau tak, semalam petang kan hujan dengan selebat-lebatnyaa.. Maklumlah bila ke tempat kerja dengan 'merempit' ni,bila hujan mulalah rasa risau.. Kena pula memang tak bawa baju hujan.. Hujannya sampai ke pukul 5ptg.. waktu nak balik kerja..Mula teringat pada En Hubby.. Ingatkan beliau tunggu sampai hujan reda, rupanya beliau redah jugaaa!! Sampai tempat saya, beliau dah basah kuyup.. MasyaAllah.. kesiannye kat En Hubby.. Saya pun sanggup jela redah hujan tuu.. Basah pun basah lah.. En Hubby sanggup basah kuyup kerana nak ambil saya pulang dari tempat kerja, takkan saya tak sanggup basah pula kan??

Akibat dari redah hujan semalam, kami suami isteri hari ni kurang sihat.. Mulalah selesema, sakit kepala dan ada simptom-simptom demam.. Mengada-ngada betul 'body' ni.. tak boleh nak kena hujan sikit.. Mesti ada sahaja penyakitnyaa..Maka mood arini kurang baiklah berbanding hari-hari sebelum ini..

p/s* En Hubby, nanti petang kita ke kliniklah ambil ubat lagi.. Walaupun ubat masih ada, nak juga ke klinik.. 

18 comments:

alyyani said...

get well soon... :)

PinKy MoMMa said...

farah dear..jaga diri ya..
jgn lupa makan ubt..get well soon farah!

Almade Nespesor said...

makan ubat, supaya vepat sihat =)

Hanis MY said...

salam kenal...siannyaa...odaijini dan get well soon...

Mama Likha said...

alahai... siannya frh.. keta tk siap2 lg frh...?

Ibu Darwisy said...

get well soon farah..jgn lupe mam ubat tau..

aizamia3 said...

makan ubat bagi cepat sembuh;..
hujan sekarang tak macam dulu.. kena sikit terus demam.. dulu siap main hujan ok je..

Farah Shamsudin said...

Yani: Thanx dearr..

Pinky Nadia: Thanx dearr..i will ..

Almade: I will..

Hanis: Thanx dear

Mama Likha: belom siap la dearr..:( Lama sangat kali ni..

Ibu Darwisy: Thanx mama.. i will.. Tapi hari ni masih kerja.. nanti balik baru makan ubat.

aTy _faRed~ said...

samer lar ngan asben kite.... kalau hujan tu..tak mo die tunggu sampai reda..sanggup gak nak redah..katenyer nak sampai umah cepat...risau ar sebab kan jalan licin..mate pon tak nampak sangat...*sigh..[degil]

neway...semoga awak n asben cepat2 sihat yer..:)

Farah Shamsudin said...

aty: ha! macam tula alasan En Hubby saya..
thanx ye aty..

Hafizah Mohamad said...

kesiannya farah...kak fiza pun kalau kena hujan mesti nak selsema...kakfiza harap farah cepat sembuh yer...bila sakit ni dosa kecik kita gugur...=)

Nour Akmal said...

ala..ciannya dia dgn hubby dia..
moga cepat sembuh ye...=)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hujan sekarang ada asid tu pasal kalau kena sikit boleh demam..makan ubat dan berehat ya..

Farah Shamsudin said...

Kak Fiza: Betul tu...

Akmal: Thanx lalink..

Rina: tak boleh nak rehat juge kak.. sekarang ni tengah bekerja.. balik kaang insyaAllah.. tak tahan dah dengan demam ni.

Anonymous said...

alahai..demam la pulok..xpe esok cuti..so bole rehat..


kak sarahNajwan

cik najihah said...

get well soon akak :)

cik sakura said...

semoga cepat sembuh ye..

Farah Shamsudin said...

kak Sarah: waa.. demam tak abis-abis lagi ni..

Najihah: thanx my dearrie..

Sakura: thanx dear.

Not Feeling Well!

Macam ni ke kalau demam?? Monyok je kann..

Nak tau tak, semalam petang kan hujan dengan selebat-lebatnyaa.. Maklumlah bila ke tempat kerja dengan 'merempit' ni,bila hujan mulalah rasa risau.. Kena pula memang tak bawa baju hujan.. Hujannya sampai ke pukul 5ptg.. waktu nak balik kerja..Mula teringat pada En Hubby.. Ingatkan beliau tunggu sampai hujan reda, rupanya beliau redah jugaaa!! Sampai tempat saya, beliau dah basah kuyup.. MasyaAllah.. kesiannye kat En Hubby.. Saya pun sanggup jela redah hujan tuu.. Basah pun basah lah.. En Hubby sanggup basah kuyup kerana nak ambil saya pulang dari tempat kerja, takkan saya tak sanggup basah pula kan??

Akibat dari redah hujan semalam, kami suami isteri hari ni kurang sihat.. Mulalah selesema, sakit kepala dan ada simptom-simptom demam.. Mengada-ngada betul 'body' ni.. tak boleh nak kena hujan sikit.. Mesti ada sahaja penyakitnyaa..Maka mood arini kurang baiklah berbanding hari-hari sebelum ini..

p/s* En Hubby, nanti petang kita ke kliniklah ambil ubat lagi.. Walaupun ubat masih ada, nak juga ke klinik.. 

18 comments:

alyyani said...

get well soon... :)

PinKy MoMMa said...

farah dear..jaga diri ya..
jgn lupa makan ubt..get well soon farah!

Almade Nespesor said...

makan ubat, supaya vepat sihat =)

Hanis MY said...

salam kenal...siannyaa...odaijini dan get well soon...

Mama Likha said...

alahai... siannya frh.. keta tk siap2 lg frh...?

Ibu Darwisy said...

get well soon farah..jgn lupe mam ubat tau..

aizamia3 said...

makan ubat bagi cepat sembuh;..
hujan sekarang tak macam dulu.. kena sikit terus demam.. dulu siap main hujan ok je..

Farah Shamsudin said...

Yani: Thanx dearr..

Pinky Nadia: Thanx dearr..i will ..

Almade: I will..

Hanis: Thanx dear

Mama Likha: belom siap la dearr..:( Lama sangat kali ni..

Ibu Darwisy: Thanx mama.. i will.. Tapi hari ni masih kerja.. nanti balik baru makan ubat.

aTy _faRed~ said...

samer lar ngan asben kite.... kalau hujan tu..tak mo die tunggu sampai reda..sanggup gak nak redah..katenyer nak sampai umah cepat...risau ar sebab kan jalan licin..mate pon tak nampak sangat...*sigh..[degil]

neway...semoga awak n asben cepat2 sihat yer..:)

Farah Shamsudin said...

aty: ha! macam tula alasan En Hubby saya..
thanx ye aty..

Hafizah Mohamad said...

kesiannya farah...kak fiza pun kalau kena hujan mesti nak selsema...kakfiza harap farah cepat sembuh yer...bila sakit ni dosa kecik kita gugur...=)

Nour Akmal said...

ala..ciannya dia dgn hubby dia..
moga cepat sembuh ye...=)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hujan sekarang ada asid tu pasal kalau kena sikit boleh demam..makan ubat dan berehat ya..

Farah Shamsudin said...

Kak Fiza: Betul tu...

Akmal: Thanx lalink..

Rina: tak boleh nak rehat juge kak.. sekarang ni tengah bekerja.. balik kaang insyaAllah.. tak tahan dah dengan demam ni.

Anonymous said...

alahai..demam la pulok..xpe esok cuti..so bole rehat..


kak sarahNajwan

cik najihah said...

get well soon akak :)

cik sakura said...

semoga cepat sembuh ye..

Farah Shamsudin said...

kak Sarah: waa.. demam tak abis-abis lagi ni..

Najihah: thanx my dearrie..

Sakura: thanx dear.