Sunday, 29 May 2011

Masakan En Hubby.. Terima Kasih En Bom Bom..:)

Semalam (Sabtu) saya kena kerja seharian di Hari Belia.. memang tak dapat dinafikan penat sangat.. Kebetulan sebelah malam pula adik-adik saya bertandang ke rumah..Walaupun penat, seronok sangat bila dapat berkumpul tuu...:) Terasa la jugak hilang penat bila dapat bergelak ketawa tuu..

Hari ni pula, oleh kerana kepenatan semalam pun tak habis lagi, maka En Hubby minta saya berehat sahaja di rumah.. saya diberi cuti dari memasak.. Alhamdulillah! Saya ingatkan En Hubby nak beli makanan di luar sahaja, tapi rupanya nak masakk untuk saya.. Waaaahh! Saya bersyukur sangat sebab En Hubby memahami kepenatan saya..



Fillet ayam yang dipotong kecil2..


Bahan yang ditumbuk..


Sayur-sayuran..


Tadaaa!! Inilah hasilnyaaa...:)

p/s* Terima kasih untuk En Hubby.. Masakkan untuk saya..Walaupun ianya sangat simple, tapi bermakna buat saya.. Nanti boleh masak lagi ekk.. Sebab sedap sampai tak cukupp..


15 comments:

Ummi Alesya Sofea said...

cewahhhh...untungnyer Farah dpt en suami penyayang. :)

Farah Shamsudin said...

Ummi: pewwiitt!!alhamdulillah.. syukur dengan apa yang farah miliki sekarang nii..:)

Hafizah Mohamad said...

Betullah Ummi Alesya Sofea...beruntung Farah dapat husband yang faham...bahagia r/tangga...he he he...lagipulak nampak sedap jew nasik goreng tu...mintak sepinggan...he he he

Farah Shamsudin said...

kak fizah: alhamdulillah kak.. meh la hulur pinggan.. boleh je nak bagi.. hehehe..

Aku Ibu Muda said...

Suka bila hubby masak...hihi

Kitorang selalu gilir2 masak :)

@e_da said...

bila sesekali dia masak tu yang sedap.. hehehhe

Farah Shamsudin said...

AIM: farah pun suka.. tapi farah xdela gilir2.. bila dia tgk farah letih, dia tolonglah masak..

eda: itula kann.. bukan selalu merasa air tangannya..:)

Engku Sofea said...

sweetje suami masak kan. :) Sofea cane lah nantiii en

Farah Shamsudin said...

Sofea: boleh jee nanti.. tengok je nanti..

Redbloodsnow said...

wahhh..bestnyaaaa hubby yg masakkan :)

Farah Shamsudin said...

zie: yerlah.. best.. sekali sekala kan..

Nour Akmal said...

air tgn suami..
msti sdp kann..

Farah Shamsudin said...

Akmal: Betul tuu.. sebab sesekali tu yg sedap tu

Princess Nur said...

untungnya incik suami pandai masa..hb knur nk rebus air pn tak reti..hee

Farah Shamsudin said...

Nur: hehehe.. Alhamdulillah.. syukur.. Ala, Nur kalau tak pandai masak pun, mugkin ada kelebihannya yang lain tuu..:)

Masakan En Hubby.. Terima Kasih En Bom Bom..:)

Semalam (Sabtu) saya kena kerja seharian di Hari Belia.. memang tak dapat dinafikan penat sangat.. Kebetulan sebelah malam pula adik-adik saya bertandang ke rumah..Walaupun penat, seronok sangat bila dapat berkumpul tuu...:) Terasa la jugak hilang penat bila dapat bergelak ketawa tuu..

Hari ni pula, oleh kerana kepenatan semalam pun tak habis lagi, maka En Hubby minta saya berehat sahaja di rumah.. saya diberi cuti dari memasak.. Alhamdulillah! Saya ingatkan En Hubby nak beli makanan di luar sahaja, tapi rupanya nak masakk untuk saya.. Waaaahh! Saya bersyukur sangat sebab En Hubby memahami kepenatan saya..



Fillet ayam yang dipotong kecil2..


Bahan yang ditumbuk..


Sayur-sayuran..


Tadaaa!! Inilah hasilnyaaa...:)

p/s* Terima kasih untuk En Hubby.. Masakkan untuk saya..Walaupun ianya sangat simple, tapi bermakna buat saya.. Nanti boleh masak lagi ekk.. Sebab sedap sampai tak cukupp..


15 comments:

Ummi Alesya Sofea said...

cewahhhh...untungnyer Farah dpt en suami penyayang. :)

Farah Shamsudin said...

Ummi: pewwiitt!!alhamdulillah.. syukur dengan apa yang farah miliki sekarang nii..:)

Hafizah Mohamad said...

Betullah Ummi Alesya Sofea...beruntung Farah dapat husband yang faham...bahagia r/tangga...he he he...lagipulak nampak sedap jew nasik goreng tu...mintak sepinggan...he he he

Farah Shamsudin said...

kak fizah: alhamdulillah kak.. meh la hulur pinggan.. boleh je nak bagi.. hehehe..

Aku Ibu Muda said...

Suka bila hubby masak...hihi

Kitorang selalu gilir2 masak :)

@e_da said...

bila sesekali dia masak tu yang sedap.. hehehhe

Farah Shamsudin said...

AIM: farah pun suka.. tapi farah xdela gilir2.. bila dia tgk farah letih, dia tolonglah masak..

eda: itula kann.. bukan selalu merasa air tangannya..:)

Engku Sofea said...

sweetje suami masak kan. :) Sofea cane lah nantiii en

Farah Shamsudin said...

Sofea: boleh jee nanti.. tengok je nanti..

Redbloodsnow said...

wahhh..bestnyaaaa hubby yg masakkan :)

Farah Shamsudin said...

zie: yerlah.. best.. sekali sekala kan..

Nour Akmal said...

air tgn suami..
msti sdp kann..

Farah Shamsudin said...

Akmal: Betul tuu.. sebab sesekali tu yg sedap tu

Princess Nur said...

untungnya incik suami pandai masa..hb knur nk rebus air pn tak reti..hee

Farah Shamsudin said...

Nur: hehehe.. Alhamdulillah.. syukur.. Ala, Nur kalau tak pandai masak pun, mugkin ada kelebihannya yang lain tuu..:)