Saturday, 7 May 2011

Kasihmu Membawa Ke Syurga, Wahai Ibu..






Pada 8 Mei 2011 adalah hari Ibu untuk beberapa negara termasuklah Malaysia.. kenapalah agaknya Hari Ibu ni tak set je tarikh untuk satu dunia kan.. takda lah nak pening-pening kan.. Tapi tak kisahlah.. Bagi saya, setiap hari pun adalah Hari Ibu.. Bukan senang kan nak jadi ibu ni.. Untuk Ibu saya, Pn Hajjah Jawahir binti Haji Ariffin, Selamat Hari Ibu.. Rasanya macam dah lama tak jumpa ibu. Ibu pun sibuk, saya pun sibuk juga.. rindu sangat kat ibu..:(  

Terima kasih ibu kerana melahirkan dan membesarkan saya sehingga saya menjadi manusia yang sempurna sekarang. Kalau bukan kerananya,entah apa lah jadikan..Ibu tak pernah mengeluh letih dalam mendidik saya.  kenangan yang tidak boleh saya lupa adalah, saya ni adalah anak sulung kena pulak mengada-ngada.. sampai saya masuk sek rendah pun pagi-pagi sebelum ibu ke tempat kerja kena suapkan saya makan..begitu juga pada hari minggu. Walaupun ibu penat bekerja, masih ada masa nak melayan karenah saya & adik-adik. Bila saya menduduki peperiksaan besar, sehingga saya tingkatan 3, ibu masih akan ambil cuti dan datang ke sekolah menunggu saya rehat.. siap bawa bekalan lagi.. aduyai ibu.. Terima kasih untuk segala-galanya..!! saya sayang ibu sangat-sangat..

Untuk Ibu Mertua saya, Pn Siah binti Yusuff, terima kasih di atas segala-galanya.. melahirkan & membesarkan En Hubby sehingga menjadi manusia yang berguna.. sudi menerima saya sebagai menantu.. :) Kalau bukan kerana Mak, agaknya entah apa lah jadi dengan En Hubby kan.. Apapun, saya sayangkan mak juga...Muah Muahhhh..







8 comments:

hana nabihah said...

yeay ! selamat hari ibu :)

Far8 budak baik said...

haaa!!pagi2 kene suap siap..
ingat baby hape..hahaha =p
selamat hari ibu
tuk ibu2 dan bakal2 ibu hak3

mcm ni lah said...

slmt hari ibu :)

alexa yussida said...

happy mothers day utk mak akak juga :)

OKED chokelat said...

selamat hari ibu farah.....sayang ibuuu.....

Saddly Saljie said...

hi...singah dr sb,neway hepy mother's day 2 ur mum n to ol mums in diz world..

Cma Shiema said...

selamat hari ibu farah..

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

sweet nyer dia ucapan tu ;)
smga kita sntiasa meyayangi ibu dan ibu mertua kita ;)

Kasihmu Membawa Ke Syurga, Wahai Ibu..






Pada 8 Mei 2011 adalah hari Ibu untuk beberapa negara termasuklah Malaysia.. kenapalah agaknya Hari Ibu ni tak set je tarikh untuk satu dunia kan.. takda lah nak pening-pening kan.. Tapi tak kisahlah.. Bagi saya, setiap hari pun adalah Hari Ibu.. Bukan senang kan nak jadi ibu ni.. Untuk Ibu saya, Pn Hajjah Jawahir binti Haji Ariffin, Selamat Hari Ibu.. Rasanya macam dah lama tak jumpa ibu. Ibu pun sibuk, saya pun sibuk juga.. rindu sangat kat ibu..:(  

Terima kasih ibu kerana melahirkan dan membesarkan saya sehingga saya menjadi manusia yang sempurna sekarang. Kalau bukan kerananya,entah apa lah jadikan..Ibu tak pernah mengeluh letih dalam mendidik saya.  kenangan yang tidak boleh saya lupa adalah, saya ni adalah anak sulung kena pulak mengada-ngada.. sampai saya masuk sek rendah pun pagi-pagi sebelum ibu ke tempat kerja kena suapkan saya makan..begitu juga pada hari minggu. Walaupun ibu penat bekerja, masih ada masa nak melayan karenah saya & adik-adik. Bila saya menduduki peperiksaan besar, sehingga saya tingkatan 3, ibu masih akan ambil cuti dan datang ke sekolah menunggu saya rehat.. siap bawa bekalan lagi.. aduyai ibu.. Terima kasih untuk segala-galanya..!! saya sayang ibu sangat-sangat..

Untuk Ibu Mertua saya, Pn Siah binti Yusuff, terima kasih di atas segala-galanya.. melahirkan & membesarkan En Hubby sehingga menjadi manusia yang berguna.. sudi menerima saya sebagai menantu.. :) Kalau bukan kerana Mak, agaknya entah apa lah jadi dengan En Hubby kan.. Apapun, saya sayangkan mak juga...Muah Muahhhh..







8 comments:

hana nabihah said...

yeay ! selamat hari ibu :)

Far8 budak baik said...

haaa!!pagi2 kene suap siap..
ingat baby hape..hahaha =p
selamat hari ibu
tuk ibu2 dan bakal2 ibu hak3

mcm ni lah said...

slmt hari ibu :)

alexa yussida said...

happy mothers day utk mak akak juga :)

OKED chokelat said...

selamat hari ibu farah.....sayang ibuuu.....

Saddly Saljie said...

hi...singah dr sb,neway hepy mother's day 2 ur mum n to ol mums in diz world..

Cma Shiema said...

selamat hari ibu farah..

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

sweet nyer dia ucapan tu ;)
smga kita sntiasa meyayangi ibu dan ibu mertua kita ;)