Friday, 15 April 2011

Penatnya Harini.. PC Fair Punya Pasal..

Sudah dua hari saya tak hapdate blog ni.. dah berhabuk pun. Bukannya taknak hapdate cuma masa tidak mengizinkan.. tanggungjawab lain yang perlu diuruskan dahulu..Berkhidmat untuk Negara! rindu sangat nak blogwalking dan hapdate blog.. Baru sekarang berkesempatan nak hapdate..

Petang tadi, elok sahaja habis waktu kerja, saya dan En Suami bergegas ke KLCC PC Fair. Ya Rabbi! penat betul berjalan.. Al maklumlah kan, kemain besar lagi showroom nya..sampai kan jalan atas karpet tu kaki ayam aja.. memang tak larat nak berjalan lagi dengan kasut yang sememangnya tinggi itu! Sememangnya saya kesana ada sesuatu yang ingin saya beli.. Maka, tercapailah hasrat saya untuk memilikinya...:) Walaupun kepenatan, tapi saya tetap puas hati.. Sekali lagi ucapan terima kasih pada En Suami yang sudi menghulurkan apa yang patut..
( faham-faham sendirilah ye.)

Erm.. Sekarang ni pun mata sudah tidak boleh buka lagi.. tapi semangat nak hapdate tu ada.. Sekian untuk kali ini..waaaa.. Letih sangat ni..

12 comments:

Mama Likha said...

warrrgghhh farah dh dpt ipad!!! kan..??!

Farah Shamsudin said...

Mama Likha: Mana ada la dearr.. :P

Izzlorna said...

beli ape tuh sis??
jeng jengg jeng..

Peri PiA said...

fenin2...bersesak2 tak?

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

wahhhhh cari apa kah ehem ehem.. ;)

Chekgu Azrine said...

have some rest dear!!

OKEdChokelaT said...

waa..pc fair yg kt melaka cinonit tu pun xsgup nak jenjalan...huhu

Farah Shamsudin said...

Lorna: adela.. rahsia..hahahha..

Peri: memang bersesak.. tapi semalam xdla sangat kot..

Pinky: hahaha.. rahsia pinky..

Azrinie: thanx dearr..

Oked: hehe.. sampai sakit kaki la..besar sangat!

cik sakura said...

rehat dulu ye..kan penat..have a good rest..

CiNta said...

semalam CiNta pun pergi juga pcfair tu....
ramainya manusia...

Farah Shamsudin said...

Cik Sakura: yeaahh.. thanx dear.

Cinta: itula.. punyala ramai kan..

aizamia3 said...

citelah.. ke nak wat entry khas.. ;)

Penatnya Harini.. PC Fair Punya Pasal..

Sudah dua hari saya tak hapdate blog ni.. dah berhabuk pun. Bukannya taknak hapdate cuma masa tidak mengizinkan.. tanggungjawab lain yang perlu diuruskan dahulu..Berkhidmat untuk Negara! rindu sangat nak blogwalking dan hapdate blog.. Baru sekarang berkesempatan nak hapdate..

Petang tadi, elok sahaja habis waktu kerja, saya dan En Suami bergegas ke KLCC PC Fair. Ya Rabbi! penat betul berjalan.. Al maklumlah kan, kemain besar lagi showroom nya..sampai kan jalan atas karpet tu kaki ayam aja.. memang tak larat nak berjalan lagi dengan kasut yang sememangnya tinggi itu! Sememangnya saya kesana ada sesuatu yang ingin saya beli.. Maka, tercapailah hasrat saya untuk memilikinya...:) Walaupun kepenatan, tapi saya tetap puas hati.. Sekali lagi ucapan terima kasih pada En Suami yang sudi menghulurkan apa yang patut..
( faham-faham sendirilah ye.)

Erm.. Sekarang ni pun mata sudah tidak boleh buka lagi.. tapi semangat nak hapdate tu ada.. Sekian untuk kali ini..waaaa.. Letih sangat ni..

12 comments:

Mama Likha said...

warrrgghhh farah dh dpt ipad!!! kan..??!

Farah Shamsudin said...

Mama Likha: Mana ada la dearr.. :P

Izzlorna said...

beli ape tuh sis??
jeng jengg jeng..

Peri PiA said...

fenin2...bersesak2 tak?

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

wahhhhh cari apa kah ehem ehem.. ;)

Chekgu Azrine said...

have some rest dear!!

OKEdChokelaT said...

waa..pc fair yg kt melaka cinonit tu pun xsgup nak jenjalan...huhu

Farah Shamsudin said...

Lorna: adela.. rahsia..hahahha..

Peri: memang bersesak.. tapi semalam xdla sangat kot..

Pinky: hahaha.. rahsia pinky..

Azrinie: thanx dearr..

Oked: hehe.. sampai sakit kaki la..besar sangat!

cik sakura said...

rehat dulu ye..kan penat..have a good rest..

CiNta said...

semalam CiNta pun pergi juga pcfair tu....
ramainya manusia...

Farah Shamsudin said...

Cik Sakura: yeaahh.. thanx dear.

Cinta: itula.. punyala ramai kan..

aizamia3 said...

citelah.. ke nak wat entry khas.. ;)