Saturday, 9 April 2011

J CO Oh J CO.... Apa La Nak Jadi..

Baru-baru ni saya teringin sangat nak makan J CO.. Apa lagi, saya pun terus message En Suami cakap nak makan J CO.. Nasib la En Suami tunaikan.. Walaupun En Suami sangat penat dengan kerja dekat pejabat yang berlambak  banyak.. tapi sanggup juga tunaikan hajat saya untuk MELAHAP J CO tu.. Elok sahaja pulang dari kerja, dengan kepenatan.. malam tu bawa juga saya ke Kota Damansara untuk makan dekat situ.. Apapun, saya memang seronok sangat dapat makan.. : ) terima kasih yang tidak terhingga pada En Suami kerana sudi tunaikan hajat saya itu...


Punyalah suka dapat MELAHAP!


Inilah dia kegemaran saya! Disertakan dengan air coklat.. Sangat kenyang..Alhamdulillah.. :)

p/s* Sayang, lain kali tunaikanlah lagi permintaan saya ini ye.. :) Saya tau sayang memang SUKA SANGAT tunaikan permintaan saya kan.. kan..heheheee...

14 comments:

meaw said...

fuyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! mabeles r kak :)

Farah Shamsudin said...

memang mabeles!!

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

farahhhhhhhhh sedapnyer!
alahai!
lari jauh2..x nak tgk dah..
diet mode xtivated huhu

Farah Shamsudin said...

Pinky: hahaha.. tuela.. farah pun konon nak diet.. tp, ilang sudah!

amny said...

ssluppss..kecur airliurr....nak gakkk!!!!!!!!

Farah Shamsudin said...

amny: jom jom!

sha said...

uuii sedapnya..
Dia ada cik abang yang sangat memahami.. bertuah! hargainya, k :-)

Farah Shamsudin said...

sha: ouchh.. thanx yea..:)
memang sedap pun J CO nie..

Dayana AZ said...

woahh sedapnyeee, sume chocolate :D!

Farah Shamsudin said...

dayana: itulaaa.. obses dengan coklat...

Mama Likha said...

dtg jco kt rmah zte tk ckp............!! heeee nak kene ni frh ni.. -)

frh, zte suka lepak mkn j-c00l... ztee lg suka tu dr donut hihihik :)

Farah Shamsudin said...

Ztee:ala, sorryla.. tak teringat.. nanti kalau fara kesana lagi, fara inform yer..

Izzlorna said...

yummmiiieee :)

Farah Shamsudin said...

Lorna: suke jugak ek?

J CO Oh J CO.... Apa La Nak Jadi..

Baru-baru ni saya teringin sangat nak makan J CO.. Apa lagi, saya pun terus message En Suami cakap nak makan J CO.. Nasib la En Suami tunaikan.. Walaupun En Suami sangat penat dengan kerja dekat pejabat yang berlambak  banyak.. tapi sanggup juga tunaikan hajat saya untuk MELAHAP J CO tu.. Elok sahaja pulang dari kerja, dengan kepenatan.. malam tu bawa juga saya ke Kota Damansara untuk makan dekat situ.. Apapun, saya memang seronok sangat dapat makan.. : ) terima kasih yang tidak terhingga pada En Suami kerana sudi tunaikan hajat saya itu...


Punyalah suka dapat MELAHAP!


Inilah dia kegemaran saya! Disertakan dengan air coklat.. Sangat kenyang..Alhamdulillah.. :)

p/s* Sayang, lain kali tunaikanlah lagi permintaan saya ini ye.. :) Saya tau sayang memang SUKA SANGAT tunaikan permintaan saya kan.. kan..heheheee...

14 comments:

meaw said...

fuyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! mabeles r kak :)

Farah Shamsudin said...

memang mabeles!!

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

farahhhhhhhhh sedapnyer!
alahai!
lari jauh2..x nak tgk dah..
diet mode xtivated huhu

Farah Shamsudin said...

Pinky: hahaha.. tuela.. farah pun konon nak diet.. tp, ilang sudah!

amny said...

ssluppss..kecur airliurr....nak gakkk!!!!!!!!

Farah Shamsudin said...

amny: jom jom!

sha said...

uuii sedapnya..
Dia ada cik abang yang sangat memahami.. bertuah! hargainya, k :-)

Farah Shamsudin said...

sha: ouchh.. thanx yea..:)
memang sedap pun J CO nie..

Dayana AZ said...

woahh sedapnyeee, sume chocolate :D!

Farah Shamsudin said...

dayana: itulaaa.. obses dengan coklat...

Mama Likha said...

dtg jco kt rmah zte tk ckp............!! heeee nak kene ni frh ni.. -)

frh, zte suka lepak mkn j-c00l... ztee lg suka tu dr donut hihihik :)

Farah Shamsudin said...

Ztee:ala, sorryla.. tak teringat.. nanti kalau fara kesana lagi, fara inform yer..

Izzlorna said...

yummmiiieee :)

Farah Shamsudin said...

Lorna: suke jugak ek?