Saturday, 9 April 2011

Cerita Seawal Pagi..


Seawal pagi lagi En suami sudah mengejutkan saya bagun semata-mata nak ajak keluar sarapan bersama-sama di luar.. Kalau diikutkan mata yang tidak boleh buka ni, memang malas nak bersiap. Tapi bila difikirkan lokasi yang ingin dituju adalah lokasi yang memang saya tunggu-tunggu selama berbulan lamanya tapi tertangguh akibat kemalasan diri sendiri, dengan segera saya bersiap.. Seperti biasa bila sampai je lokasi tersebut, orang dah ramai pun beratur nak beli makanan tidak kira samada yang bungkus atau makan disitu.. Nasib baiklah masih ada tempat duduk yang kosong.. Maka, saya & En Suami dapatlah sarapan disitu.. Nak tau lokasinya?? Lokasinya adalah di Nasi Lemak 36, Selayang.. : )


Saya makan Nasi Lemak bersama Ayam ala-ala KFC gitu.Sedap!

Selepas saya & En Suami bersarapan.. terniat pula dihati nak mandikan Baby Myvi yang sekian lama tak mandi tu.. Da bersawang Baby Myvi.. Punyalah lama tak mandi..


Dekat sinilah Baby Myvi di mandikan.. puas hati tau! 


 Babyku di vakum..bersih woo..


Seronok baby dapat mandi.. 


Berseri-seri Baby Myvi ni.. Dah bersih pun.. 

Saya sangat puas hati dengan "service" mereka..: )

13 comments:

OKEdChokelaT said...

uih...xbule tgk makanan...mata blink2..tambah2 nasi lemakkkkk...

Farah Shamsudin said...

Oked: hahaha! nasi lemak ni terbaik tau! blink2 ek mata..:)

OKEdChokelaT said...

hihi...xbule tahan...badan naik 5kg sb tiap2 ari bekpes nasi lemak..skunk kena makan oat jer bekpes...tapi malam2 plak cr nasi lemak..hehehehe..

Farah Shamsudin said...

oked: hahahaa.. same je dear camtu..

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

eh comel nye baby kamu tu..ada gbr lg ;)

YaYaNsMuM said...

Salam perkenalan from Yayansmum...
Comel la ur MYVI....^_^ siap ada gambar lagik...hehe..cute..

ohh ayu! said...

woot woot! cantik baby u.. :D

hanisa sabrina said...

ahhh . cantik sgt baby ! HEEE

amny said...

cantikk r kereta...bila laaa nak ade kereta sendri..wuwuwuw...T__T

soffya cik bulan said...

wahh merah...suka sgt :)

Farah Shamsudin said...

Pinky: mestilah ada lagi gambar..:)
Yayan:Salam pekenalan dearr..
Ayu: Thanx ye..
Hanisa: thanx..
Amny: ada tu kereta sendiri nanti..
Soffya: i like red too..")

Izzlorna said...

berapa RM yer Farah wat design sticker/cat kat body keta tuh??

Farah Shamsudin said...

Lorna: cat tu sikit je.. yang sticker tu Rm400 kot.. lebih kurang..nak buat juga ye?

Cerita Seawal Pagi..


Seawal pagi lagi En suami sudah mengejutkan saya bagun semata-mata nak ajak keluar sarapan bersama-sama di luar.. Kalau diikutkan mata yang tidak boleh buka ni, memang malas nak bersiap. Tapi bila difikirkan lokasi yang ingin dituju adalah lokasi yang memang saya tunggu-tunggu selama berbulan lamanya tapi tertangguh akibat kemalasan diri sendiri, dengan segera saya bersiap.. Seperti biasa bila sampai je lokasi tersebut, orang dah ramai pun beratur nak beli makanan tidak kira samada yang bungkus atau makan disitu.. Nasib baiklah masih ada tempat duduk yang kosong.. Maka, saya & En Suami dapatlah sarapan disitu.. Nak tau lokasinya?? Lokasinya adalah di Nasi Lemak 36, Selayang.. : )


Saya makan Nasi Lemak bersama Ayam ala-ala KFC gitu.Sedap!

Selepas saya & En Suami bersarapan.. terniat pula dihati nak mandikan Baby Myvi yang sekian lama tak mandi tu.. Da bersawang Baby Myvi.. Punyalah lama tak mandi..


Dekat sinilah Baby Myvi di mandikan.. puas hati tau! 


 Babyku di vakum..bersih woo..


Seronok baby dapat mandi.. 


Berseri-seri Baby Myvi ni.. Dah bersih pun.. 

Saya sangat puas hati dengan "service" mereka..: )

13 comments:

OKEdChokelaT said...

uih...xbule tgk makanan...mata blink2..tambah2 nasi lemakkkkk...

Farah Shamsudin said...

Oked: hahaha! nasi lemak ni terbaik tau! blink2 ek mata..:)

OKEdChokelaT said...

hihi...xbule tahan...badan naik 5kg sb tiap2 ari bekpes nasi lemak..skunk kena makan oat jer bekpes...tapi malam2 plak cr nasi lemak..hehehehe..

Farah Shamsudin said...

oked: hahahaa.. same je dear camtu..

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

eh comel nye baby kamu tu..ada gbr lg ;)

YaYaNsMuM said...

Salam perkenalan from Yayansmum...
Comel la ur MYVI....^_^ siap ada gambar lagik...hehe..cute..

ohh ayu! said...

woot woot! cantik baby u.. :D

hanisa sabrina said...

ahhh . cantik sgt baby ! HEEE

amny said...

cantikk r kereta...bila laaa nak ade kereta sendri..wuwuwuw...T__T

soffya cik bulan said...

wahh merah...suka sgt :)

Farah Shamsudin said...

Pinky: mestilah ada lagi gambar..:)
Yayan:Salam pekenalan dearr..
Ayu: Thanx ye..
Hanisa: thanx..
Amny: ada tu kereta sendiri nanti..
Soffya: i like red too..")

Izzlorna said...

berapa RM yer Farah wat design sticker/cat kat body keta tuh??

Farah Shamsudin said...

Lorna: cat tu sikit je.. yang sticker tu Rm400 kot.. lebih kurang..nak buat juga ye?