Wednesday, 30 May 2012

Tahniah Untuk Pasangan ini..

Assalamualaikum..

Sebenarnya dah lama nak buat entri ni. Tapi takde kesempatan juga. Sibuk dok update entri sendiri yang bersusun-susun ikut giliran..:) Tapi hari ni kena juga masukkan entri ni.. Disini saya ingin mengucapkan tahniah pada sahabat yang nak kata lama kenal tu, takdela lama.. saya pernah membuat entri tentang beliau.. kalau nak tahu KLIK DISINI...:)

Beliau yang dikenali di laman facebook Mishka Salsabella atau namanye yang selalu saya panggil dengan gelaran Nurul..Beliau selamat melahirkan seorang baby girl pada 18 Mei 2012 @ 8.11pm seberat 3.41 kg..


Permata hati mereka...


Adelia Zaraa Bt Muhamad Anwar.. Dah ready nak balik..:)


Inilah mama dan papa Adelia Zaraa..

Tahniah sekali lagi dear.. semoga Adelia membesar dengan penuh kasih sayang.. membesar menjadi anak yang solehah untuk mama & papa.. Memang tak sempat lagi nak datang tengok Adelia.. InsyaAllah, kalau ada masa kelapangan sampai lah saya kesana.. doakan untuk saya pula ye dear.. :)

12 comments:

Meor Adzim said...

comel baby nie...

Farah Shamsudin said...

Meor: tuela kan.. tengokla mama dan papa die..

Sally Yatiey said...

Comelnyaaaa baby. hehe :)

Mama Likha said...

tahniah.. kwn farah ke ni? comel baby kan ? gewammm :)

Farah Shamsudin said...

Sally: Cumilkan..

Mama Likha: ter.. kawan.. baby mesti cumil kan..macam likha.. dah anak dara pun cumil je..

IntaNBerliaN said...

tahniah.. comel!! :-)

Isteri Encek Bard said...

comelnyerrrr baby tu...

anitadiana said...

tahniah comelnya beby..teringin lagi nak beby...he..he

Hanis MY said...

comelnyaaa... tahniah buat mereka...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

tahniah buat mereka =)

Cinta Misteri said...

Welcome to d world. Wahhh lahir2 je trus dpt jd cover blog. Glamour youuu...

Farah Shamsudin said...

Intan: kan? dah baby, mesti cumil..

IEB: memang cumil..

Kak Ita: farah lagi teringin kak..

Hanis: tak lame turun awak pula kan..

kak Rina: :)

CM: itula.. glamour kan..

Tahniah Untuk Pasangan ini..

Assalamualaikum..

Sebenarnya dah lama nak buat entri ni. Tapi takde kesempatan juga. Sibuk dok update entri sendiri yang bersusun-susun ikut giliran..:) Tapi hari ni kena juga masukkan entri ni.. Disini saya ingin mengucapkan tahniah pada sahabat yang nak kata lama kenal tu, takdela lama.. saya pernah membuat entri tentang beliau.. kalau nak tahu KLIK DISINI...:)

Beliau yang dikenali di laman facebook Mishka Salsabella atau namanye yang selalu saya panggil dengan gelaran Nurul..Beliau selamat melahirkan seorang baby girl pada 18 Mei 2012 @ 8.11pm seberat 3.41 kg..


Permata hati mereka...


Adelia Zaraa Bt Muhamad Anwar.. Dah ready nak balik..:)


Inilah mama dan papa Adelia Zaraa..

Tahniah sekali lagi dear.. semoga Adelia membesar dengan penuh kasih sayang.. membesar menjadi anak yang solehah untuk mama & papa.. Memang tak sempat lagi nak datang tengok Adelia.. InsyaAllah, kalau ada masa kelapangan sampai lah saya kesana.. doakan untuk saya pula ye dear.. :)

12 comments:

Meor Adzim said...

comel baby nie...

Farah Shamsudin said...

Meor: tuela kan.. tengokla mama dan papa die..

Sally Yatiey said...

Comelnyaaaa baby. hehe :)

Mama Likha said...

tahniah.. kwn farah ke ni? comel baby kan ? gewammm :)

Farah Shamsudin said...

Sally: Cumilkan..

Mama Likha: ter.. kawan.. baby mesti cumil kan..macam likha.. dah anak dara pun cumil je..

IntaNBerliaN said...

tahniah.. comel!! :-)

Isteri Encek Bard said...

comelnyerrrr baby tu...

anitadiana said...

tahniah comelnya beby..teringin lagi nak beby...he..he

Hanis MY said...

comelnyaaa... tahniah buat mereka...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

tahniah buat mereka =)

Cinta Misteri said...

Welcome to d world. Wahhh lahir2 je trus dpt jd cover blog. Glamour youuu...

Farah Shamsudin said...

Intan: kan? dah baby, mesti cumil..

IEB: memang cumil..

Kak Ita: farah lagi teringin kak..

Hanis: tak lame turun awak pula kan..

kak Rina: :)

CM: itula.. glamour kan..