Wednesday, 2 May 2012

4 Years Already..Alhamdulillah..

Assalamualaikum..


Aww! mood gedik menjadi.jadi..


Salam hari Rabu untuk semua.. sekejap je dah hari Rabu.. Pejam celik pejam celik dah setengah tahun dah.. Pejam celik juga rupanya dah genap Empat Tahun Perkahwinan saya dan En Kanda.. Alhamdulillah. Syukur kepadaNYA.. Sepanjang empat tahun ni, banyak cerita.. banyak kisah di dalamnya.. Ada suka Ada duka.. 

Setiap tahun berbagai- bagai bentuk dan cara nak sambut sempena hari ulangtahun.. ibu selalu cakap' kalau tak sambut pun tetap juga naik angkanya' memang benar la ibu.. tapi sometimes nak juga sambutkan.. Untuk tahun ni, tiada yang spesel sangat laa.. tidak seperti tahun lepas dan lepas2nya.. tahun yang sangat simple. Cuma tarikhnya saja yang tidak dilupakan..:)

Pada 1st May tu, hanya keluar dating dengan En Kanda..keluar pergi menonton.. hanya balik sebelum subuh.. selepas itu, keluar makan2.. only two of us.. bak kata orang, lebih menghargai masa bersama la tika itu..Kalau tahun yang lepas2, mungkin dah ke sesuatu tempat untuk meraikan.. tapi, untuk tahun ini, mungkin akhir tahun kot baru boleh bercuti sakan. Sekarang ni sejak dari awal tahun sehingga kini, tak habis2 lagi sibuknya. Entah bila nak habis sibuk pun tak tahu.. Oleh kerana itu, terpaksa ditangguhkan dulu kalau bab2 cuti ni..

Untuk En Kanda, terima kasih kerana telah memberi yang terbaik sepanjang perkahwinan kita nii.. Semoga En Kanda akan sentiasa dimurahkan rezeki yang melimpah ruah.. bolehla kite sharing kan..:)




Khas Untuk En Kanda..

13 comments:

FARAH deeb said...

Wahh tahniah. Baru2 lagik gak ye korang nih. Den dah nak masuk tahun yg ke-13 bulih?
My latest Entry :)
The Beginning of the new

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

tahniah farah.moga hubungan kalian didalam redha Allah dan bahagia ke akhirat nanti.amin.. =)

Tina Othman said...

tahniah farah, moga cinta sampai syurga

Farah Shamsudin said...

Farah: yihaaa.. masih baru lahhh..:)angka tu tak penting.. yang penting sentiasa hot bercinta kan?

Khumaera: terima kasih..

Tina: terima kasih syg..

anitadiana said...

Tahniah farah..semoga kekal ke syurga..amin....

cik najihah said...

alhamdulillah..semoga berbahagia kak

syafisyifa' said...

selamat ulangtahun perkahwinan farah dan suami ye......semoga bahagia di dunia dan akhirat amin...

aizamia3 said...

selamat ulangtahun yang ke 4.. moga berkekalan hingga ke akhir hayat..

psstt: lama dah tak singgah kat sini.. lama sangat..

Azian Elias said...

Salam kenal..

ALHAMDULILAH.. baru lagi tu kann.. Macam2 dapat ditempuh kalau usia seperrti akak.. 19 tahun tahun ini insyallah..

Mama Likha said...

slmt ulangtahun perkahwinan bt farah dan suami...

Cikpuan rara said...

tahniah kak.moga kekal ke akhir hayat.

MamaEma said...

Selamat ulangtahun perkahwinan..muga kekal hingga akhir hayat..

Farah Shamsudin said...

terima kasih semua..

4 Years Already..Alhamdulillah..

Assalamualaikum..


Aww! mood gedik menjadi.jadi..


Salam hari Rabu untuk semua.. sekejap je dah hari Rabu.. Pejam celik pejam celik dah setengah tahun dah.. Pejam celik juga rupanya dah genap Empat Tahun Perkahwinan saya dan En Kanda.. Alhamdulillah. Syukur kepadaNYA.. Sepanjang empat tahun ni, banyak cerita.. banyak kisah di dalamnya.. Ada suka Ada duka.. 

Setiap tahun berbagai- bagai bentuk dan cara nak sambut sempena hari ulangtahun.. ibu selalu cakap' kalau tak sambut pun tetap juga naik angkanya' memang benar la ibu.. tapi sometimes nak juga sambutkan.. Untuk tahun ni, tiada yang spesel sangat laa.. tidak seperti tahun lepas dan lepas2nya.. tahun yang sangat simple. Cuma tarikhnya saja yang tidak dilupakan..:)

Pada 1st May tu, hanya keluar dating dengan En Kanda..keluar pergi menonton.. hanya balik sebelum subuh.. selepas itu, keluar makan2.. only two of us.. bak kata orang, lebih menghargai masa bersama la tika itu..Kalau tahun yang lepas2, mungkin dah ke sesuatu tempat untuk meraikan.. tapi, untuk tahun ini, mungkin akhir tahun kot baru boleh bercuti sakan. Sekarang ni sejak dari awal tahun sehingga kini, tak habis2 lagi sibuknya. Entah bila nak habis sibuk pun tak tahu.. Oleh kerana itu, terpaksa ditangguhkan dulu kalau bab2 cuti ni..

Untuk En Kanda, terima kasih kerana telah memberi yang terbaik sepanjang perkahwinan kita nii.. Semoga En Kanda akan sentiasa dimurahkan rezeki yang melimpah ruah.. bolehla kite sharing kan..:)




Khas Untuk En Kanda..

13 comments:

FARAH deeb said...

Wahh tahniah. Baru2 lagik gak ye korang nih. Den dah nak masuk tahun yg ke-13 bulih?
My latest Entry :)
The Beginning of the new

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

tahniah farah.moga hubungan kalian didalam redha Allah dan bahagia ke akhirat nanti.amin.. =)

Tina Othman said...

tahniah farah, moga cinta sampai syurga

Farah Shamsudin said...

Farah: yihaaa.. masih baru lahhh..:)angka tu tak penting.. yang penting sentiasa hot bercinta kan?

Khumaera: terima kasih..

Tina: terima kasih syg..

anitadiana said...

Tahniah farah..semoga kekal ke syurga..amin....

cik najihah said...

alhamdulillah..semoga berbahagia kak

syafisyifa' said...

selamat ulangtahun perkahwinan farah dan suami ye......semoga bahagia di dunia dan akhirat amin...

aizamia3 said...

selamat ulangtahun yang ke 4.. moga berkekalan hingga ke akhir hayat..

psstt: lama dah tak singgah kat sini.. lama sangat..

Azian Elias said...

Salam kenal..

ALHAMDULILAH.. baru lagi tu kann.. Macam2 dapat ditempuh kalau usia seperrti akak.. 19 tahun tahun ini insyallah..

Mama Likha said...

slmt ulangtahun perkahwinan bt farah dan suami...

Cikpuan rara said...

tahniah kak.moga kekal ke akhir hayat.

MamaEma said...

Selamat ulangtahun perkahwinan..muga kekal hingga akhir hayat..

Farah Shamsudin said...

terima kasih semua..