Wednesday, 24 August 2011

Raya Mana Tahun Nii??


Balik Kampung.. Balik Kampung... Korang balik mana ek raya nii? Saya pula tahun ini adalah tahun sebelah En Hubby.. memang setiap tahun akan mengikut giliran untuk beraya.. Tahun ini akan ke Teluk Intan, Perak..
Nak balik kampung ni adalah kampung nenek.. Kalau ikutkan rumah mertua, memang dekat Gombak juga.. Tapi mungkin kerana nak merasa suasana raya tuu, maka setiap kali raya pun mesti balik Teluk Intan juga..

Semenjak berdua ni kan, raya pertama je mesti demam.. isk! tak tahulah tahun ni pulaa.. Bila dah demam kat kampung tu, mulalah rasa tak selesa kan..Raya sebelum ini pun sama.. Maka, mood nak raya tu terus hilang macam tu sahaja.. Dahla hari pertama raya.. Kesian kat En Hubby. Orang nak beraya sakan, tapi beliau pula nak kena jaga saya yang demam teruk ni.. Harapnya tahun ni, jauhilah saya dari demam nii.. 

Bila beraya kat kampung ni, memang seronok. Tambah lagi siap boleh main mercun pulaa.. Kat kampung pula datang mood nak main mercun tu kan.. cuba kat rumah sendiri, aura tu macam tiada tau.. Agaknya sebab kat kampung ramai sedara mara.. Keseronokkan tu tak dapat nak digambarkan..

p/s* Belum balik kampung dah terasa rindu pada ibu dan abah sendiri..

7 comments:

Far8 budak baik said...

waaa raya kat perakk..
tmpt lahir farid tauu..
kau manjung tu rumah farid dulu..
hehe..wahwah..best je!! =)

cik najihah said...

kak..drive balik kg elok2

aizamia3 said...

hati-hati pandu dan moga selamat pergi dan balik.. ;)

lepas raya kita jumpa balik.. ;)

Aku Ibu Muda said...

selat hari raya farah

Aku Ibu Muda said...

*selamat

Puan Kutu said...

selamat blik kmpg yer..hati2 dijalanraya..selamat hari raya!

Iryd and Pitt's little diary said...

hi..salam kenal..blogwalking sini..follow u here..nice blog..:)

Raya Mana Tahun Nii??


Balik Kampung.. Balik Kampung... Korang balik mana ek raya nii? Saya pula tahun ini adalah tahun sebelah En Hubby.. memang setiap tahun akan mengikut giliran untuk beraya.. Tahun ini akan ke Teluk Intan, Perak..
Nak balik kampung ni adalah kampung nenek.. Kalau ikutkan rumah mertua, memang dekat Gombak juga.. Tapi mungkin kerana nak merasa suasana raya tuu, maka setiap kali raya pun mesti balik Teluk Intan juga..

Semenjak berdua ni kan, raya pertama je mesti demam.. isk! tak tahulah tahun ni pulaa.. Bila dah demam kat kampung tu, mulalah rasa tak selesa kan..Raya sebelum ini pun sama.. Maka, mood nak raya tu terus hilang macam tu sahaja.. Dahla hari pertama raya.. Kesian kat En Hubby. Orang nak beraya sakan, tapi beliau pula nak kena jaga saya yang demam teruk ni.. Harapnya tahun ni, jauhilah saya dari demam nii.. 

Bila beraya kat kampung ni, memang seronok. Tambah lagi siap boleh main mercun pulaa.. Kat kampung pula datang mood nak main mercun tu kan.. cuba kat rumah sendiri, aura tu macam tiada tau.. Agaknya sebab kat kampung ramai sedara mara.. Keseronokkan tu tak dapat nak digambarkan..

p/s* Belum balik kampung dah terasa rindu pada ibu dan abah sendiri..

7 comments:

Far8 budak baik said...

waaa raya kat perakk..
tmpt lahir farid tauu..
kau manjung tu rumah farid dulu..
hehe..wahwah..best je!! =)

cik najihah said...

kak..drive balik kg elok2

aizamia3 said...

hati-hati pandu dan moga selamat pergi dan balik.. ;)

lepas raya kita jumpa balik.. ;)

Aku Ibu Muda said...

selat hari raya farah

Aku Ibu Muda said...

*selamat

Puan Kutu said...

selamat blik kmpg yer..hati2 dijalanraya..selamat hari raya!

Iryd and Pitt's little diary said...

hi..salam kenal..blogwalking sini..follow u here..nice blog..:)