Monday, 7 March 2011

♡ Nasi goreng yang sangat pedassss! ♡

Adussss.. Selama ni memang kalau bab masak memasak mesti diserahkan pd sy.. hubby hanya makan je..
Tapi kali ni hubby pulakkk yang nak masak.. nak tau masak ape?? masak NASI GORENG! perghh.. mmg cam xpercaye jerk. Tapi oleh kerna hubby beriya nak masak.. sy pun xkisahla.. itu pn da kira bersyukur sbb suami bg sy rest kan.. Bagi sy, xkisahla hubby nak msk ape pn.. sy makan jerk.. 

Slalu kalau sy yg msk mmg pedas.. tak kisah msk apepun.. mmg xboleh tak letak cili api banyak2..
Rupanya hubby pn same.. Skali makan, fuhyoo! samp terkeluar la ayat sy ni" syg pedasnya!!" hahahaaaa..
en hubby boleh gelakk je.. mmg sgt pedas.. tak terkata.. ntah bape banyak cili padi hubby letak nii.. tapikan mmg SEDAP! xkisahla pedas pn asalkan sedap.. hubby pn pandai masak ghupenya..:)
Apepun, mekacih kat hubby.. ade jugak inisiatif nak msk.. dapat juge sy ni buat keja lain.. Pesanan untuk hubby, lain kali bolehla tolong masak lagik yerrr.. syg msk sedaplah..:)


Inilah hasilnya..:)

2 comments:

Tina Othman said...

wah bestnya hubby masak hehehe samalah kita suka pedas²..klu tak pedas mcm tak lengkap je kan

Farah Shamsudin said...

tina: itula.. best je rase.. bkn sng nak rase air tangan hubby..:)
memang tak boleh kalau takde pedass.. betul cakap tina, mcm tak lengkap jerk..

♡ Nasi goreng yang sangat pedassss! ♡

Adussss.. Selama ni memang kalau bab masak memasak mesti diserahkan pd sy.. hubby hanya makan je..
Tapi kali ni hubby pulakkk yang nak masak.. nak tau masak ape?? masak NASI GORENG! perghh.. mmg cam xpercaye jerk. Tapi oleh kerna hubby beriya nak masak.. sy pun xkisahla.. itu pn da kira bersyukur sbb suami bg sy rest kan.. Bagi sy, xkisahla hubby nak msk ape pn.. sy makan jerk.. 

Slalu kalau sy yg msk mmg pedas.. tak kisah msk apepun.. mmg xboleh tak letak cili api banyak2..
Rupanya hubby pn same.. Skali makan, fuhyoo! samp terkeluar la ayat sy ni" syg pedasnya!!" hahahaaaa..
en hubby boleh gelakk je.. mmg sgt pedas.. tak terkata.. ntah bape banyak cili padi hubby letak nii.. tapikan mmg SEDAP! xkisahla pedas pn asalkan sedap.. hubby pn pandai masak ghupenya..:)
Apepun, mekacih kat hubby.. ade jugak inisiatif nak msk.. dapat juge sy ni buat keja lain.. Pesanan untuk hubby, lain kali bolehla tolong masak lagik yerrr.. syg msk sedaplah..:)


Inilah hasilnya..:)

2 comments:

Tina Othman said...

wah bestnya hubby masak hehehe samalah kita suka pedas²..klu tak pedas mcm tak lengkap je kan

Farah Shamsudin said...

tina: itula.. best je rase.. bkn sng nak rase air tangan hubby..:)
memang tak boleh kalau takde pedass.. betul cakap tina, mcm tak lengkap jerk..