Tuesday, 24 July 2012

Pati Halia la Pulaakkk!

Assalamualaikum..



Nampak tak ape tuu? hehehee... konon nak buang angin, nak buang lemak la kan kat tummy nii.. tu yang beli. Tapikan memang superb hot okeh! Kena pulak siap bercorset bagai, pastu jalan-jalan lagi.. memang hot! En Kanda siap pelik bagai.. "orang perempuan ni memang gini ehh".. nak cantik luar dan dalam bukan senang kan, kawan-kawan..


p/s *terima kasih beribu lemon sebab sudi singgah sini.. nanti free saya singgah rumah kawan-kawan pula*

13 comments:

oshin-jamel said...

mmg hOOOttt kan..hehehehe....oshin pom lama x pakai...hehhee...

Farah Shamsudin said...

mama Oshin: memang sangat! hee.. farah suka pakai.. rase cam selesa sikitla..

:: Mrs.Eady :: said...

nak kene beli nih!

IntaNBerliaN said...

penah guna.. mmg panas kan

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

akak pakai yg dunia herbs kaler kuning tu..ok x panas sgt


pastu akak try yg auralife punya..hadoiii tercabut kulit perut hehe

Farah Shamsudin said...

Mrs Eady: hee.. beli jangan tak beli..

Intan: memang panas sayang.. farah selesa pakai bila nak g keja tuu..

Kak Rina: ye ke kak? lagi panas lagi best kak..

Hanis MY said...

bkn sng nk cntik..dn kita buat semua tuk suami kan...

Farah Shamsudin said...

hanis: ye sayang.. sumenya untuk suami tercinta..:)bukan senang kan?

MamaEma said...

cantik pun utk si suami..

Izan Ishak said...

nak kena cari pas bersalin nnti ni...

Farah Shamsudin said...

Mama: kan?

Izan: Ade jual kat kedai jamu tu yang..

Cinta Misteri said...

Masa CiM meternity 2x msti bebotol2 pati halia brand mustajab di lomor ke perut. Mmg boleh buang angin, confirm kempis perut

anitadiana said...

kena beli ne kak ita ne banyak angin...picit aje kuar angin...

Pati Halia la Pulaakkk!

Assalamualaikum..



Nampak tak ape tuu? hehehee... konon nak buang angin, nak buang lemak la kan kat tummy nii.. tu yang beli. Tapikan memang superb hot okeh! Kena pulak siap bercorset bagai, pastu jalan-jalan lagi.. memang hot! En Kanda siap pelik bagai.. "orang perempuan ni memang gini ehh".. nak cantik luar dan dalam bukan senang kan, kawan-kawan..


p/s *terima kasih beribu lemon sebab sudi singgah sini.. nanti free saya singgah rumah kawan-kawan pula*

13 comments:

oshin-jamel said...

mmg hOOOttt kan..hehehehe....oshin pom lama x pakai...hehhee...

Farah Shamsudin said...

mama Oshin: memang sangat! hee.. farah suka pakai.. rase cam selesa sikitla..

:: Mrs.Eady :: said...

nak kene beli nih!

IntaNBerliaN said...

penah guna.. mmg panas kan

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

akak pakai yg dunia herbs kaler kuning tu..ok x panas sgt


pastu akak try yg auralife punya..hadoiii tercabut kulit perut hehe

Farah Shamsudin said...

Mrs Eady: hee.. beli jangan tak beli..

Intan: memang panas sayang.. farah selesa pakai bila nak g keja tuu..

Kak Rina: ye ke kak? lagi panas lagi best kak..

Hanis MY said...

bkn sng nk cntik..dn kita buat semua tuk suami kan...

Farah Shamsudin said...

hanis: ye sayang.. sumenya untuk suami tercinta..:)bukan senang kan?

MamaEma said...

cantik pun utk si suami..

Izan Ishak said...

nak kena cari pas bersalin nnti ni...

Farah Shamsudin said...

Mama: kan?

Izan: Ade jual kat kedai jamu tu yang..

Cinta Misteri said...

Masa CiM meternity 2x msti bebotol2 pati halia brand mustajab di lomor ke perut. Mmg boleh buang angin, confirm kempis perut

anitadiana said...

kena beli ne kak ita ne banyak angin...picit aje kuar angin...