Tuesday, 31 July 2012

Kenny Rogers Lagi?

Assalamualaikum..



My favourite... :)

Sebenarnya takde plan pun nak berbuka diluar.. tapi, sebaik sahaja sampai rumah, terlintas di fikiran ni nak belanje En Kanda makan pulak laaa.. Setiap hari beliau mengeluarkan ongkos untuk makan saya.. Layankan aje kemahuan dan keinginan saya yang mengade-ngade nak berbuka dengan juadah itu dan ini..Sampai ke Kg baru beliau ikutkan nafsu makan saya tuu.. Maka, apela salahnye pulak saya pulak belanje beliau kan?


p/s* takkan la hanye En Kanda je keluarkan ongkos untuk kite kan? sesekali kite pulakk.. Terima kasih ye singgah sini..*

14 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

saya lagi suka nando's :)

asri (asrirayrock) said...

Teringin plak nak mahn KFC huhuu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

wallah!! tgk ni pon terliorr

Farah Shamsudin said...

Mrs Eady: Yeke? kite mmg suka sgt KR ni..

Asri: Berbuka nanti makan k..

Kak Rina: hee.. kan?

IntaNBerliaN said...

yg plg pnting xpyh msk.. hihii

zacky786 said...

pergh ! 4 jam lagi nk buka.. sabar2.. hehe

zacky786 said...

eh, sy ada tag awk tau !

di sini yerp..

http://zacky786.blogspot.com/2012/08/segmen-tambah-follower-blog-sampai-1000.html


;)

Cik Puan Rara said...

lepas food poisoning lepas mkn KR tahun lepas,trus x leh mkn.

yelah apa salah nya sekali sekala belanja suami kan,rara pon mcm tu =)

Farah Shamsudin said...

zack: Sabo ok..

Rara: la, yeke? makan KR mana tuu..

FARAH deeb said...

Itu set ke Farah? Yang mana ek? Theee (tergoda)
My latest Entry :)
JJCM: Day 11 Ramadhan 1433

JJCM: Day 10 Ramadhan 1433

shark said...

sedap..saya suke pakcik kenny :)

Puan Kutu said...

sesekali berbuka kt luar best gak kan

teratai said...

Sedapnya..kalu gitu kak pun nak kalau diberi peluang makan di sana!

Tina Othman said...

lama tak makan KR

Kenny Rogers Lagi?

Assalamualaikum..



My favourite... :)

Sebenarnya takde plan pun nak berbuka diluar.. tapi, sebaik sahaja sampai rumah, terlintas di fikiran ni nak belanje En Kanda makan pulak laaa.. Setiap hari beliau mengeluarkan ongkos untuk makan saya.. Layankan aje kemahuan dan keinginan saya yang mengade-ngade nak berbuka dengan juadah itu dan ini..Sampai ke Kg baru beliau ikutkan nafsu makan saya tuu.. Maka, apela salahnye pulak saya pulak belanje beliau kan?


p/s* takkan la hanye En Kanda je keluarkan ongkos untuk kite kan? sesekali kite pulakk.. Terima kasih ye singgah sini..*

14 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

saya lagi suka nando's :)

asri (asrirayrock) said...

Teringin plak nak mahn KFC huhuu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

wallah!! tgk ni pon terliorr

Farah Shamsudin said...

Mrs Eady: Yeke? kite mmg suka sgt KR ni..

Asri: Berbuka nanti makan k..

Kak Rina: hee.. kan?

IntaNBerliaN said...

yg plg pnting xpyh msk.. hihii

zacky786 said...

pergh ! 4 jam lagi nk buka.. sabar2.. hehe

zacky786 said...

eh, sy ada tag awk tau !

di sini yerp..

http://zacky786.blogspot.com/2012/08/segmen-tambah-follower-blog-sampai-1000.html


;)

Cik Puan Rara said...

lepas food poisoning lepas mkn KR tahun lepas,trus x leh mkn.

yelah apa salah nya sekali sekala belanja suami kan,rara pon mcm tu =)

Farah Shamsudin said...

zack: Sabo ok..

Rara: la, yeke? makan KR mana tuu..

FARAH deeb said...

Itu set ke Farah? Yang mana ek? Theee (tergoda)
My latest Entry :)
JJCM: Day 11 Ramadhan 1433

JJCM: Day 10 Ramadhan 1433

shark said...

sedap..saya suke pakcik kenny :)

Puan Kutu said...

sesekali berbuka kt luar best gak kan

teratai said...

Sedapnya..kalu gitu kak pun nak kalau diberi peluang makan di sana!

Tina Othman said...

lama tak makan KR