Wednesday, 29 August 2012

Makan-makan berdua..

Assalamualaikum uolss..

Harini tak nak cerita panjang lebar.. sok sek sok sek dah beberapa ari yang lalu sehingga kini. Dah rase macam tak larat, segala macam ade.. sangat tak suke bila mood nak bekerja sudah ade, datang pula penyakit-penyakit kecil ini. Tapi tak apelaa.. terhapus dosa-dosa kecil saya kan..

Semalam barula terlepas hajat chenta hati nak makan gcb. Dari sebelum ni dok cakap nak makan.. nak makan..tapi setiap kali lalu depan Mcd Sri Gombak tu, que sampai ke pintu.. Takdela kudrat saya ni nak que sepanjang tuu..Semalam just cuba nasib, balik kerja terus singgah. Dapt juga makan. Elok dapat makan, punye berduyun-duyun manusia masuk Mcd.. Hot food betul la gcb nih!


Yummy! sedap...


Yummy! puas hati dapat makan ini eskremm..

p/s * terima kasih sudi singgah sini ye *

5 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

okey fine..tengahari ni nak pegi beli...hahahahaa...

aniqbukhary said...

Lapar plak.. Hehe

Farah Shamsudin said...

mrs eady: hahaha.. g beli ye dearr..

aniq: lapar gi beli,okeh..

IntaNBerliaN said...

sedapnya ais krim :;-)

Farah Shamsudin said...

Intan: Tuela.. mmg sedap..

Makan-makan berdua..

Assalamualaikum uolss..

Harini tak nak cerita panjang lebar.. sok sek sok sek dah beberapa ari yang lalu sehingga kini. Dah rase macam tak larat, segala macam ade.. sangat tak suke bila mood nak bekerja sudah ade, datang pula penyakit-penyakit kecil ini. Tapi tak apelaa.. terhapus dosa-dosa kecil saya kan..

Semalam barula terlepas hajat chenta hati nak makan gcb. Dari sebelum ni dok cakap nak makan.. nak makan..tapi setiap kali lalu depan Mcd Sri Gombak tu, que sampai ke pintu.. Takdela kudrat saya ni nak que sepanjang tuu..Semalam just cuba nasib, balik kerja terus singgah. Dapt juga makan. Elok dapat makan, punye berduyun-duyun manusia masuk Mcd.. Hot food betul la gcb nih!


Yummy! sedap...


Yummy! puas hati dapat makan ini eskremm..

p/s * terima kasih sudi singgah sini ye *

5 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

okey fine..tengahari ni nak pegi beli...hahahahaa...

aniqbukhary said...

Lapar plak.. Hehe

Farah Shamsudin said...

mrs eady: hahaha.. g beli ye dearr..

aniq: lapar gi beli,okeh..

IntaNBerliaN said...

sedapnya ais krim :;-)

Farah Shamsudin said...

Intan: Tuela.. mmg sedap..