Monday, 27 August 2012

Bergembira di pagi Syawal..

Assalamualaikum uolss..

Testing.. testing.. Selamat hari Selasa.. mood hari raye, tapi keja tetap kena keja..bila nak datang mood rajin ni.. sibuk dengan mood berhari raye.. kena pulak masih kedengaran lagu-lagu raya.. eh..eh! nampaknye raye sebulan la yee.. hari ni hari kedua mulakan kerja.. gigih juga bangun pagi-pagi bersiap untuk mencari rezeki.. keja pun satu ibadah jua.. senyum.. senyum... :)

Tahun ni raye seperti tahun-tahun sebelum ini.. meriah tetap meriah! Itu harus okeh..tahun ni takde kueh raye.. nama je raye.. tp no more kueh raya..memang dah diskass dengan chenta hati, nak invite kawan-kawan datang aje..buat acara masak-masak macam tahun lepas.. InsyaAllah.. masih lagi beraye berdua. tiada yang ketiga lagi. Masih berdoa setiap hari semoga satu hari nanti makbul doa saya & chenta hati untuk miliki permata hati..

Acara cuti raya juge takdela panjang-panjang.. apply cuti tiga hari dapat seminggu plus Public Holiday. Raye tahun ni seperti tahun lepas masih disebelah mertuaa.. dua tahun ikut keluarga chenta hati, maka untuk tahun depan insyaAllah harus belah saya pulaaa.. hanya pada raye keempat ke rumah ibunda saya..

Walaupun keluarga kecikk,maklumlaa masih berdua perlu juge sedondon.. Sedondon tu diwajibkan. Tahun ni saya yang pilih.. untuk versi raya pertama biru terqois.. untuk versi raye kedua ala-ala hijau Scha & Awal sempena wedding merekaa.. Secara tiba-tiba tersuka kaler ijau. Chenta hati serba okee jee.. tiada langsung sebarang bantahan.. Alhamdulillah..


Versi raye pertama..

Bukan senang nak ajak chenta hati bergigamm sekali.. Chenta hati sangat tidak suka dengan cameraa.. tukang snap memang beliau suka tapi bukan dengan bergigamm!jenuh nak goda-goda agar beliau bergigamm. Finally ade jugelaa gambar KAMI..


Dah lupe sape yang snap ni.. sampai-sampai kg terus minum..


KAMI raya versi kedua..


KAMI menumpang kasih anak orang..Semoga ade rezeki kami yang ini pulaa..


 Bergigam bersama sissy in law.. 

Sissy in law yang suke bergigaammm...


Credit untuk sissy in law.. Nadia.. thanx ekk snap.


Nur Qaisara Damia.. murah dengan senyuman..:)


Sekian upacara tayang menayang baju raya.. meriahh juge kan.. hehehe.. Jom kite ramai-ramai pakat puasa enam pulee.. :)


p/s* terima kasih sudi kunjung kesini*

6 comments:

Ibu Ilyanie(s) said...

Selamat hari raya farah... meriah raya dgn warna warni fesyen baju raya...

anitadiana said...

selamat hari raya farah...romantiknya..bersama en.hubby

LiYa HaNiF :: said...

salam aidilfitri n salam kenal... done follow.... !! ^_~

Hanis MY said...

Wee suka gambar n baju raya u. Meriah ya... InsyaAllah pasti ada rezeki yg itu aminn

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

wah berseri-seri sunggoh bak pengantin baruu..takpela sementara berdua ni nikmati alam bulan madu la bak kata org..insya-allah akak doakan tahun depan farah beraya bertiga pula :))

IntaNBerliaN said...

cantiklah baju warna ijau tu :-)

Bergembira di pagi Syawal..

Assalamualaikum uolss..

Testing.. testing.. Selamat hari Selasa.. mood hari raye, tapi keja tetap kena keja..bila nak datang mood rajin ni.. sibuk dengan mood berhari raye.. kena pulak masih kedengaran lagu-lagu raya.. eh..eh! nampaknye raye sebulan la yee.. hari ni hari kedua mulakan kerja.. gigih juga bangun pagi-pagi bersiap untuk mencari rezeki.. keja pun satu ibadah jua.. senyum.. senyum... :)

Tahun ni raye seperti tahun-tahun sebelum ini.. meriah tetap meriah! Itu harus okeh..tahun ni takde kueh raye.. nama je raye.. tp no more kueh raya..memang dah diskass dengan chenta hati, nak invite kawan-kawan datang aje..buat acara masak-masak macam tahun lepas.. InsyaAllah.. masih lagi beraye berdua. tiada yang ketiga lagi. Masih berdoa setiap hari semoga satu hari nanti makbul doa saya & chenta hati untuk miliki permata hati..

Acara cuti raya juge takdela panjang-panjang.. apply cuti tiga hari dapat seminggu plus Public Holiday. Raye tahun ni seperti tahun lepas masih disebelah mertuaa.. dua tahun ikut keluarga chenta hati, maka untuk tahun depan insyaAllah harus belah saya pulaaa.. hanya pada raye keempat ke rumah ibunda saya..

Walaupun keluarga kecikk,maklumlaa masih berdua perlu juge sedondon.. Sedondon tu diwajibkan. Tahun ni saya yang pilih.. untuk versi raya pertama biru terqois.. untuk versi raye kedua ala-ala hijau Scha & Awal sempena wedding merekaa.. Secara tiba-tiba tersuka kaler ijau. Chenta hati serba okee jee.. tiada langsung sebarang bantahan.. Alhamdulillah..


Versi raye pertama..

Bukan senang nak ajak chenta hati bergigamm sekali.. Chenta hati sangat tidak suka dengan cameraa.. tukang snap memang beliau suka tapi bukan dengan bergigamm!jenuh nak goda-goda agar beliau bergigamm. Finally ade jugelaa gambar KAMI..


Dah lupe sape yang snap ni.. sampai-sampai kg terus minum..


KAMI raya versi kedua..


KAMI menumpang kasih anak orang..Semoga ade rezeki kami yang ini pulaa..


 Bergigam bersama sissy in law.. 

Sissy in law yang suke bergigaammm...


Credit untuk sissy in law.. Nadia.. thanx ekk snap.


Nur Qaisara Damia.. murah dengan senyuman..:)


Sekian upacara tayang menayang baju raya.. meriahh juge kan.. hehehe.. Jom kite ramai-ramai pakat puasa enam pulee.. :)


p/s* terima kasih sudi kunjung kesini*

6 comments:

Ibu Ilyanie(s) said...

Selamat hari raya farah... meriah raya dgn warna warni fesyen baju raya...

anitadiana said...

selamat hari raya farah...romantiknya..bersama en.hubby

LiYa HaNiF :: said...

salam aidilfitri n salam kenal... done follow.... !! ^_~

Hanis MY said...

Wee suka gambar n baju raya u. Meriah ya... InsyaAllah pasti ada rezeki yg itu aminn

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

wah berseri-seri sunggoh bak pengantin baruu..takpela sementara berdua ni nikmati alam bulan madu la bak kata org..insya-allah akak doakan tahun depan farah beraya bertiga pula :))

IntaNBerliaN said...

cantiklah baju warna ijau tu :-)