Sunday, 12 August 2012

Shopping Part 1.. Yeke shopping ni?

Assalamualaikum Semua..

Dah nak raya dah kan? Raya.. Raya.. Raya..! tapi kenape saya takde lagi sampai mood raya ni? nak kate takde mood pun, shopping dah setel! itupun mood tak sampai lagikan? shopping awal tu taun ni.. sebelum puasa lagi dah mula menyopping.. step by step lah nyoppingnye.. baru hidup berdua, dah nyopping ber part2.. belum ade anak lagi kan..

Taun ni semua pun baru.. tapi kasut je tak baru kot. Sebab baru sangat beli kasut..Sebelum puasa aritu adela shopping online.. nak tau shopping apee? tudung yang pertama saya beli. Kalau dulu sibuk cari baju tapi taun ni tudung didahulukann.. gigih tanye pada kawan baik saya ni. Nasibla beliau ni ade juga buat bisness onlineee..senang je kalau dengan beliau.. 



Yihaa! hepi sangat bila sampai parcel ni..



Tiga elai jeee... :)

tadaaa! Inilah tudung raya saya taun ni..Terima kasih untuk mama Ztee Azwanis yang sanggup melayan karenah saya ni.. heeehee.. Sayang mama ketat-ketat laaahh.. :)

p/s * Terima kasih kawan-kawan sudi kunjung ke sini ye.. *

12 comments:

Mama Likha said...

huhuada jugak erk??

Tina Othman said...

wah fareeda, mahal tu

Salmi Khairil said...

fareeda mahal tu..jenuh nak cari tudung nak sedondon ngan baju..

shark said...

oooo beli ngan mama likha rupenyer :)

Farah Shamsudin said...

Mama Likha: Mestila sayang.. cume lambat sikit nak masuk entri.. hahaha..

Tina: Jenuh korek tabung la dear..

Salmi: Betul la tuu.. :)

Shark: Iye dear... Mama Likha kan buat bisness online..

wanie-raina said...

nice nice! tudung fareeda nie mahal~ ta penah beli lg~ huhu
^__^
salam ramadhan n slamat ary raye !!

Farah Shamsudin said...

Wanie: Kalau nak mencuba apela salahnye..:)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

wah tudung ni mahal..akak pilih bawal je utk pakai ngn baju kurung :))

Farah Shamsudin said...

Kak Rina: Farah dah tak pandai berbawal ni kak.. tu yg ini jd pilihan hati.

Princess Feyqa said...

bergaya lah raya nti :D

Farah Shamsudin said...

Feyqa: hahaha.. tak raya pun bergaya juge.. :)

Hanis MY said...

Cntknta dear sgt gojes nnti tjk gambar u pakai k

Shopping Part 1.. Yeke shopping ni?

Assalamualaikum Semua..

Dah nak raya dah kan? Raya.. Raya.. Raya..! tapi kenape saya takde lagi sampai mood raya ni? nak kate takde mood pun, shopping dah setel! itupun mood tak sampai lagikan? shopping awal tu taun ni.. sebelum puasa lagi dah mula menyopping.. step by step lah nyoppingnye.. baru hidup berdua, dah nyopping ber part2.. belum ade anak lagi kan..

Taun ni semua pun baru.. tapi kasut je tak baru kot. Sebab baru sangat beli kasut..Sebelum puasa aritu adela shopping online.. nak tau shopping apee? tudung yang pertama saya beli. Kalau dulu sibuk cari baju tapi taun ni tudung didahulukann.. gigih tanye pada kawan baik saya ni. Nasibla beliau ni ade juga buat bisness onlineee..senang je kalau dengan beliau.. 



Yihaa! hepi sangat bila sampai parcel ni..



Tiga elai jeee... :)

tadaaa! Inilah tudung raya saya taun ni..Terima kasih untuk mama Ztee Azwanis yang sanggup melayan karenah saya ni.. heeehee.. Sayang mama ketat-ketat laaahh.. :)

p/s * Terima kasih kawan-kawan sudi kunjung ke sini ye.. *

12 comments:

Mama Likha said...

huhuada jugak erk??

Tina Othman said...

wah fareeda, mahal tu

Salmi Khairil said...

fareeda mahal tu..jenuh nak cari tudung nak sedondon ngan baju..

shark said...

oooo beli ngan mama likha rupenyer :)

Farah Shamsudin said...

Mama Likha: Mestila sayang.. cume lambat sikit nak masuk entri.. hahaha..

Tina: Jenuh korek tabung la dear..

Salmi: Betul la tuu.. :)

Shark: Iye dear... Mama Likha kan buat bisness online..

wanie-raina said...

nice nice! tudung fareeda nie mahal~ ta penah beli lg~ huhu
^__^
salam ramadhan n slamat ary raye !!

Farah Shamsudin said...

Wanie: Kalau nak mencuba apela salahnye..:)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

wah tudung ni mahal..akak pilih bawal je utk pakai ngn baju kurung :))

Farah Shamsudin said...

Kak Rina: Farah dah tak pandai berbawal ni kak.. tu yg ini jd pilihan hati.

Princess Feyqa said...

bergaya lah raya nti :D

Farah Shamsudin said...

Feyqa: hahaha.. tak raya pun bergaya juge.. :)

Hanis MY said...

Cntknta dear sgt gojes nnti tjk gambar u pakai k