Wednesday, 12 December 2012

Samsung Galaxy Camera

Assalamualaikum Uollss!

Sekarang ni dok gila dengan camera. Dulu terpikir perlu ke ada camera DSLR? tapi sekarang bagi saya & En Hubby tak perlu lagi kot.. Sebab dah ada Samsung Galaxy Camera kat pasaran. Oh! Punyala banyak keluaran Samsung ni kan. Dah macam keluaran Nokia pulakkk..

Kamera kompak 16 megapixel sangat unik berbanding kamera di pasaran sekarang. Ia sebuah kamera pintar yang menggunakan sistem aperasi Android Jelly Bean. Ia juga mempunyai skrin sesentuh 4.8 inci, pemproses 1.4 GHz empat teras dan kemampuan 3G. Ini bermakna boleh mengambil gambar instagram dan memuat naik secara terus. Kepada yang gila gigam macam saya bolehla sekiranya dapat memilikinya satu kan? hihi..


 




p/s * terima kasih kawan-kawan sudi singgah sini *

5 comments:

♥ sitifarhana ♥ said...

WAHHH...bestny ! kalau la dapat satu kan..hikhik

senseiisya11 said...

Best kan...brp agaknye price dia? ;)

Tina Othman said...

nipis je ye kameranya

tapi for me still suka dslr lg hehe

Hafizah Mohamad said...

kak fiza pun suka gak kamera ni...kalau la ada sapa2 yg teringin nak hadiah kat kak fiza kan bagus...he he he...

Ema Blog said...

wah, nak beli jugaklah,..senang nak bawa kalau nak posing..tak adalah sakit bahu duk kedong DSLR tu..hehehe

Samsung Galaxy Camera

Assalamualaikum Uollss!

Sekarang ni dok gila dengan camera. Dulu terpikir perlu ke ada camera DSLR? tapi sekarang bagi saya & En Hubby tak perlu lagi kot.. Sebab dah ada Samsung Galaxy Camera kat pasaran. Oh! Punyala banyak keluaran Samsung ni kan. Dah macam keluaran Nokia pulakkk..

Kamera kompak 16 megapixel sangat unik berbanding kamera di pasaran sekarang. Ia sebuah kamera pintar yang menggunakan sistem aperasi Android Jelly Bean. Ia juga mempunyai skrin sesentuh 4.8 inci, pemproses 1.4 GHz empat teras dan kemampuan 3G. Ini bermakna boleh mengambil gambar instagram dan memuat naik secara terus. Kepada yang gila gigam macam saya bolehla sekiranya dapat memilikinya satu kan? hihi..


 




p/s * terima kasih kawan-kawan sudi singgah sini *

5 comments:

♥ sitifarhana ♥ said...

WAHHH...bestny ! kalau la dapat satu kan..hikhik

senseiisya11 said...

Best kan...brp agaknye price dia? ;)

Tina Othman said...

nipis je ye kameranya

tapi for me still suka dslr lg hehe

Hafizah Mohamad said...

kak fiza pun suka gak kamera ni...kalau la ada sapa2 yg teringin nak hadiah kat kak fiza kan bagus...he he he...

Ema Blog said...

wah, nak beli jugaklah,..senang nak bawa kalau nak posing..tak adalah sakit bahu duk kedong DSLR tu..hehehe