Tuesday, 19 June 2012

Hello Kitty Airlines?

Assalamualaikum Readers!

Hello Kitty lagi? tinggi benar permintaan untuk branded Hello Kitty ni kan.. Eva Air sebuah syarikat penerbangan di Taiwan kini mengubah tiga pesawat bertemakan Hello Kitty! Masih tiada di Malaysia lagi ye. Hanya di Taiwan. Kalau la ada di Malaysia, harusla wajib saya yang sanggup perabis duit untuk terbang bersama pesawat Hello Kitty ni! Really love it, okeh!




See? luaran pun tema Hello Kitty!


Dalam pulak...



Staff pun pakai apron pink gituu. Hello Kitty! 


Meal Hello Kitty..


cup pun tetap maintain Hello Kitty..

Sangat awesome!

p/s * terima kasih sudi singgah sini ye* sayang korang ketat-ketat!

8 comments:

luz_hafe said...

comel...semua hello kitty...

anitadiana said...

comel sangat..nak makan pun sayang macam ne...farah...

siti kektus said...

peminat tegar hello kitty suka lah ni kalau ada kat mesia. :D

Pink Lavender said...

makneng follow kamu
jom follow makneng

Farah Shamsudin said...

Efah: huhu.. memang comey habis!

Kak Ita: kan? mau ad yg simpan je nanti kak.. hahaha..

Siti: mestila minat..ramai lagi fan hello kitty ni kat sini.

Pink: i'll follow u back..:)

Izan Ishak said...

comel3!!! izan yg dah tua2 ni pun suka tgk hello kitty yg comel2 ni... seb baik daku takde anak pompuan.

Farah Shamsudin said...

mama Izan: kan.. comel je..

IntaNBerliaN said...

comel sesangat nih :-)

Hello Kitty Airlines?

Assalamualaikum Readers!

Hello Kitty lagi? tinggi benar permintaan untuk branded Hello Kitty ni kan.. Eva Air sebuah syarikat penerbangan di Taiwan kini mengubah tiga pesawat bertemakan Hello Kitty! Masih tiada di Malaysia lagi ye. Hanya di Taiwan. Kalau la ada di Malaysia, harusla wajib saya yang sanggup perabis duit untuk terbang bersama pesawat Hello Kitty ni! Really love it, okeh!




See? luaran pun tema Hello Kitty!


Dalam pulak...



Staff pun pakai apron pink gituu. Hello Kitty! 


Meal Hello Kitty..


cup pun tetap maintain Hello Kitty..

Sangat awesome!

p/s * terima kasih sudi singgah sini ye* sayang korang ketat-ketat!

8 comments:

luz_hafe said...

comel...semua hello kitty...

anitadiana said...

comel sangat..nak makan pun sayang macam ne...farah...

siti kektus said...

peminat tegar hello kitty suka lah ni kalau ada kat mesia. :D

Pink Lavender said...

makneng follow kamu
jom follow makneng

Farah Shamsudin said...

Efah: huhu.. memang comey habis!

Kak Ita: kan? mau ad yg simpan je nanti kak.. hahaha..

Siti: mestila minat..ramai lagi fan hello kitty ni kat sini.

Pink: i'll follow u back..:)

Izan Ishak said...

comel3!!! izan yg dah tua2 ni pun suka tgk hello kitty yg comel2 ni... seb baik daku takde anak pompuan.

Farah Shamsudin said...

mama Izan: kan.. comel je..

IntaNBerliaN said...

comel sesangat nih :-)