Sunday, 11 December 2011

Yihaaaaa!Baru Harini Mood Kembali...

Assalamualaikum....





Ya Allah! Lamenya tak menulis kat sini..Tak tahula kenapa mood tu lain macam bila nak menulis sebelum ni.. Alhamdulillah.. Dah dapat seru kot untuk menulis kembali. Waahhh.. mood pun macam dah bersemangat je untuk mengetuk keybord lagi.. heeee..

Apa ye nak cerita.. maklumlah dah lame sangat tak mengarang ni.. sampai dah tak tahu nak tulis apa..
Erm.. Sebenarnya, dalam bulan December ni, banyak sangat perkara yang berlaku.. Macam-macam yang terjadi.. Yerlah kan.. manusia.. mana ada manusia yang hidup dalam dunia ni tanpa masalah kan.. Cuma bagaimana cara kita menanganinya itu yang sangat penting.. Begitu juga dengan saya. Tak lepas dari masalah yang rasanya boleh membuatkan saya terfikir untuk lari dari masalah.. TAPI sampai bilakan??

Cuma saya rasa diam itu lebih baik dari berkata apa-apa..Bukan taknak cuba untuk menyelesaikannya, Tapi itulah..kalau ianya akan mengeruhkan lagi keadaan, baik diam kan aja..

p/s, Diharap tahun depan menjadi tahun yang serba memberi sinar kegembiraan..:)

7 comments:

Tina Othman said...

hai farah, selamat kembali =)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

as-salam..farahhh..


mmg lamaaaa sgt awak x update..farah apa khabar?

Farah Shamsudin said...

Tina: Terima Kasih sayang..:)

Rina: wkmslm.. mmg lama sangat dah.. Alhamdulillah.. sihat.. awak?

Cho Zila said...

jangan lari dari masalah itu tidak menyelesaikan apa2.. hadapinya walaupun perit ...

Puan Kutu said...

taun depan rajin2 sikit update tau..:)

OKED chokelat said...

yang...lama xnampak new entry farah...hehe...semoga tahun 2012 membawa keberkatan buat kita semua...=)

Farah Shamsudin said...

Cho Zila: itulaah..

Pn Kutu: insyaAllah kak..

Oked: memang dah lame x update syg..

Yihaaaaa!Baru Harini Mood Kembali...

Assalamualaikum....





Ya Allah! Lamenya tak menulis kat sini..Tak tahula kenapa mood tu lain macam bila nak menulis sebelum ni.. Alhamdulillah.. Dah dapat seru kot untuk menulis kembali. Waahhh.. mood pun macam dah bersemangat je untuk mengetuk keybord lagi.. heeee..

Apa ye nak cerita.. maklumlah dah lame sangat tak mengarang ni.. sampai dah tak tahu nak tulis apa..
Erm.. Sebenarnya, dalam bulan December ni, banyak sangat perkara yang berlaku.. Macam-macam yang terjadi.. Yerlah kan.. manusia.. mana ada manusia yang hidup dalam dunia ni tanpa masalah kan.. Cuma bagaimana cara kita menanganinya itu yang sangat penting.. Begitu juga dengan saya. Tak lepas dari masalah yang rasanya boleh membuatkan saya terfikir untuk lari dari masalah.. TAPI sampai bilakan??

Cuma saya rasa diam itu lebih baik dari berkata apa-apa..Bukan taknak cuba untuk menyelesaikannya, Tapi itulah..kalau ianya akan mengeruhkan lagi keadaan, baik diam kan aja..

p/s, Diharap tahun depan menjadi tahun yang serba memberi sinar kegembiraan..:)

7 comments:

Tina Othman said...

hai farah, selamat kembali =)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

as-salam..farahhh..


mmg lamaaaa sgt awak x update..farah apa khabar?

Farah Shamsudin said...

Tina: Terima Kasih sayang..:)

Rina: wkmslm.. mmg lama sangat dah.. Alhamdulillah.. sihat.. awak?

Cho Zila said...

jangan lari dari masalah itu tidak menyelesaikan apa2.. hadapinya walaupun perit ...

Puan Kutu said...

taun depan rajin2 sikit update tau..:)

OKED chokelat said...

yang...lama xnampak new entry farah...hehe...semoga tahun 2012 membawa keberkatan buat kita semua...=)

Farah Shamsudin said...

Cho Zila: itulaah..

Pn Kutu: insyaAllah kak..

Oked: memang dah lame x update syg..