Thursday, 15 December 2011

Musim Agaknya..

Assalamualaikum..


Orang yang tak sihat..

Hari ini sudah hari terakhir bekerja untuk minggu ini. Bila sebut sahaja minggu terakhir, sudah semestinya hari Jumaat. Hari ini saya datang kerja dalam keadaan yang kurang sihat. Semalam hanya sakit-sakit kepala sahaja, tapi semakin kerap selesema. Kini sudah demam pula. ditambah pula pakej sakit tekak sekali. Memang rasa macam tak berdaya sahaja..Agaknya memang musim demam.. Sekarang ini pun cuaca agak tidak menentu.. Di kawasan kerja dan rumah setiap petang mesti hujan..

Erm.. Musim sejuk dah sekarang. Tak perlu ke 'oversea' dah rasa umpama di 'oversea'.. hehehe...Harapnya demam ni sekejap je.. Rasa tak seronok bila kurang sihat. Semua perkara pun tak boleh buat. Mood pun akan menjadi 'suam-suam kuku'.

p/s: * Cepatlah sembuh wahai demam.. taknaklah macam ni..*

10 comments:

Tina Othman said...

alahai kesian farah, musim cuaca mcm ni kan senang kena penyakit, cepat sembuh okey

Farah Shamsudin said...

tina: itulah syg.. farah ni kurang antibodi agaknye.. tu kerap sangat tak sihat.. alahai..

Lady Rina said...

get well soon...:)

Puan Kutu said...

mmg sekarang musim.jg diri dan semoga cpt sembuh yer..

Farah Shamsudin said...

Lady Rina: terima kasih..

Pn Kutu: Terima kasih kak..

Nyna Mansor said...

semoga kak farah yang nyna sayang sembuh sepenuhnya.....
tabah taw.... :)

shark said...

jgn lupe makan oobat :)

anitadiana said...

take care ya farah..jng lupa makan ubat ok..kalu tak sihat juga gi hospital besar ok..

Farah Shamsudin said...

Nyna syg: Terima ksih dik..

Shark: Wajib makan makan..

Kak Ita: orait kakak. i will..

cikpuanhady said...

hohoho..samelah kita..selesema + demam gak ni..ni dah 3 kali tau..semoga dear & me cepat sembuh..

Musim Agaknya..

Assalamualaikum..


Orang yang tak sihat..

Hari ini sudah hari terakhir bekerja untuk minggu ini. Bila sebut sahaja minggu terakhir, sudah semestinya hari Jumaat. Hari ini saya datang kerja dalam keadaan yang kurang sihat. Semalam hanya sakit-sakit kepala sahaja, tapi semakin kerap selesema. Kini sudah demam pula. ditambah pula pakej sakit tekak sekali. Memang rasa macam tak berdaya sahaja..Agaknya memang musim demam.. Sekarang ini pun cuaca agak tidak menentu.. Di kawasan kerja dan rumah setiap petang mesti hujan..

Erm.. Musim sejuk dah sekarang. Tak perlu ke 'oversea' dah rasa umpama di 'oversea'.. hehehe...Harapnya demam ni sekejap je.. Rasa tak seronok bila kurang sihat. Semua perkara pun tak boleh buat. Mood pun akan menjadi 'suam-suam kuku'.

p/s: * Cepatlah sembuh wahai demam.. taknaklah macam ni..*

10 comments:

Tina Othman said...

alahai kesian farah, musim cuaca mcm ni kan senang kena penyakit, cepat sembuh okey

Farah Shamsudin said...

tina: itulah syg.. farah ni kurang antibodi agaknye.. tu kerap sangat tak sihat.. alahai..

Lady Rina said...

get well soon...:)

Puan Kutu said...

mmg sekarang musim.jg diri dan semoga cpt sembuh yer..

Farah Shamsudin said...

Lady Rina: terima kasih..

Pn Kutu: Terima kasih kak..

Nyna Mansor said...

semoga kak farah yang nyna sayang sembuh sepenuhnya.....
tabah taw.... :)

shark said...

jgn lupe makan oobat :)

anitadiana said...

take care ya farah..jng lupa makan ubat ok..kalu tak sihat juga gi hospital besar ok..

Farah Shamsudin said...

Nyna syg: Terima ksih dik..

Shark: Wajib makan makan..

Kak Ita: orait kakak. i will..

cikpuanhady said...

hohoho..samelah kita..selesema + demam gak ni..ni dah 3 kali tau..semoga dear & me cepat sembuh..