Monday, 19 December 2011

Kisah Makan Malam...

Assalamualaikum..

Semalam pulang sahaja dari kerja, memang tak terus balik ke rumah.. sempat singgah ke McDonalds area rumah..Memang dah lama sangat rasanya tak makan.. Mula-mula ingatkan nak makan Prosperity Burger.. Tapi bila En Hubby makan katanya tak sesedap dulu, maka saya pun makan Ayam Goreng ni sajee.. Sedap je! Oleh itu makan malam saya adalah ini...:)


Ini Ayam Goreng saya yang akhirnya tidak juga habiss...

Kononnya ingat bertahan lama kenyang sampai ke tengah malam, rupanya tidak sama sekali! Nak tak nak saya hanya makan yang ini pulaaa.. takla berat sangat kan?? heee...


Toblerone... faberet nii...

p/s* Macam nak lagilah toblerone nii.. sedap!

10 comments:

Citrus Azwa said...

wow...sedapnya toblerone tu...nak skit..bru mkn smlm..;)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

dh lama x mkn toblerone :)

Farah Shamsudin said...

Azwa: huhu.. tuela.. toblerone tu.. sedap sgt. dah habis dah syg..

Cik Betty: hehehe.. farah pun dah lame xmakan.. smlm baru tingin nak makan balik..sedap..

Shabby said...

my fevret tu. :) done follow u. :)

Farah Shamsudin said...

Shabby: aww! me too dear..i follow u too..:)

anitadiana said...

sedap tu MD.....toblerone tu bila gi langkawi beli banyak-banyak..murah sikit..

Republic said...

mata tu besar dan cantik...

Farah Shamsudin said...

Kak Ita: tula kak.. kat langkawi murah sikit kan..

Republic: Yer ke besar? terima kasih..:)

Puan Kutu said...

wah tak cukup ayam,tmbh lg menu lain pulak..tekak lepas demam agaknya..mmg berselera..:)

Farah Shamsudin said...

Pn Kutu: hehehe.. tau xpe kak...

Kisah Makan Malam...

Assalamualaikum..

Semalam pulang sahaja dari kerja, memang tak terus balik ke rumah.. sempat singgah ke McDonalds area rumah..Memang dah lama sangat rasanya tak makan.. Mula-mula ingatkan nak makan Prosperity Burger.. Tapi bila En Hubby makan katanya tak sesedap dulu, maka saya pun makan Ayam Goreng ni sajee.. Sedap je! Oleh itu makan malam saya adalah ini...:)


Ini Ayam Goreng saya yang akhirnya tidak juga habiss...

Kononnya ingat bertahan lama kenyang sampai ke tengah malam, rupanya tidak sama sekali! Nak tak nak saya hanya makan yang ini pulaaa.. takla berat sangat kan?? heee...


Toblerone... faberet nii...

p/s* Macam nak lagilah toblerone nii.. sedap!

10 comments:

Citrus Azwa said...

wow...sedapnya toblerone tu...nak skit..bru mkn smlm..;)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

dh lama x mkn toblerone :)

Farah Shamsudin said...

Azwa: huhu.. tuela.. toblerone tu.. sedap sgt. dah habis dah syg..

Cik Betty: hehehe.. farah pun dah lame xmakan.. smlm baru tingin nak makan balik..sedap..

Shabby said...

my fevret tu. :) done follow u. :)

Farah Shamsudin said...

Shabby: aww! me too dear..i follow u too..:)

anitadiana said...

sedap tu MD.....toblerone tu bila gi langkawi beli banyak-banyak..murah sikit..

Republic said...

mata tu besar dan cantik...

Farah Shamsudin said...

Kak Ita: tula kak.. kat langkawi murah sikit kan..

Republic: Yer ke besar? terima kasih..:)

Puan Kutu said...

wah tak cukup ayam,tmbh lg menu lain pulak..tekak lepas demam agaknya..mmg berselera..:)

Farah Shamsudin said...

Pn Kutu: hehehe.. tau xpe kak...