Monday, 29 October 2012

Resort cantik..:))

Assalamualaikum uollss!

Sekejap je kan pejam celik pejam celik dah nak hampir hujung tahun. Adela diskass juge dengan en hubby nak merehatkan minda dari penat fikir tentang kerja ni. Kerja sepanjang tahun kan.. perlu juge masa untuk tenangkan diri dari kesibukkan kerja. Lari dari kota..Kalau ikutkan kerja memang takkan habiskan. Setiap hari pun hidup dengan kerja.

Saya ni kalau nak merehatkan minda memang suka sangat ke pulau.. tak kisahla pulau mana, yang penting pulauu.. Saya pun semakin rajin menggoogle nak cari pulau yang boleh merehatkan minda.. Suka sangat dengan pulau ni, tapi apakan daya perlu menjadi CEO atau pemimpin kerajaan Timur baru boleh mampu merehatkan diri disituuu.. Pulau ni terletak di Polynesia. Pulau ni sangat cantik! confirm tenang bila berada disana.. :)) Kalau pulau je, wajib tertarik.. Kalau ade rezeki berlebihan tuu, memang harus kesini. 














p/s * terima kasih ye kawan-kawan singgah sini *

10 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

Ya Allah cantik nyer!!!!!!

yaya ade said...

bestnya kalau dpt p :D

Rniz said...

Huh...mmg cantik giler.
Nak menetap kat situ boleh tak?

Farah Shamsudin said...

Mrs Eady: kn.. cantik sangat..

yaya: hihi.. kan..

Rniz: silakan la menetap..:))

FARAH deeb said...

Kalau daku wajib lepas bercuti tu tanak balik KL dah! Ahaks! (Tu pasal le takleh pegi kunun huhu...)
My latest Entry :)
Si Bruno dah besar! Hee...

man said...

beh tgk pic itu..tp apa kata g pulau tioman dulu.hehe

anitadiana said...

cantiknya..bila lah boleh gi ne...

Bitt (doubeIS) said...

cantik tempat ni..
salam kenal :)

ketikketok said...

idam cantik? cubalah resipi mudah fungus BBC MARDI Station hanya di MARDI Station CH

zulkiflee said...

Kt ne pulau tu.?

Resort cantik..:))

Assalamualaikum uollss!

Sekejap je kan pejam celik pejam celik dah nak hampir hujung tahun. Adela diskass juge dengan en hubby nak merehatkan minda dari penat fikir tentang kerja ni. Kerja sepanjang tahun kan.. perlu juge masa untuk tenangkan diri dari kesibukkan kerja. Lari dari kota..Kalau ikutkan kerja memang takkan habiskan. Setiap hari pun hidup dengan kerja.

Saya ni kalau nak merehatkan minda memang suka sangat ke pulau.. tak kisahla pulau mana, yang penting pulauu.. Saya pun semakin rajin menggoogle nak cari pulau yang boleh merehatkan minda.. Suka sangat dengan pulau ni, tapi apakan daya perlu menjadi CEO atau pemimpin kerajaan Timur baru boleh mampu merehatkan diri disituuu.. Pulau ni terletak di Polynesia. Pulau ni sangat cantik! confirm tenang bila berada disana.. :)) Kalau pulau je, wajib tertarik.. Kalau ade rezeki berlebihan tuu, memang harus kesini. 














p/s * terima kasih ye kawan-kawan singgah sini *

10 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

Ya Allah cantik nyer!!!!!!

yaya ade said...

bestnya kalau dpt p :D

Rniz said...

Huh...mmg cantik giler.
Nak menetap kat situ boleh tak?

Farah Shamsudin said...

Mrs Eady: kn.. cantik sangat..

yaya: hihi.. kan..

Rniz: silakan la menetap..:))

FARAH deeb said...

Kalau daku wajib lepas bercuti tu tanak balik KL dah! Ahaks! (Tu pasal le takleh pegi kunun huhu...)
My latest Entry :)
Si Bruno dah besar! Hee...

man said...

beh tgk pic itu..tp apa kata g pulau tioman dulu.hehe

anitadiana said...

cantiknya..bila lah boleh gi ne...

Bitt (doubeIS) said...

cantik tempat ni..
salam kenal :)

ketikketok said...

idam cantik? cubalah resipi mudah fungus BBC MARDI Station hanya di MARDI Station CH

zulkiflee said...

Kt ne pulau tu.?