Wednesday, 17 October 2012

Macam-macam fesyen..:))

Assalamualaikum uollss!

Sekarang ni kalau nak ke oversea, musim sejuk pulakk.. macam-macam fesyen berhijab dah ade. Kat Eropah dah ade koleksi hijab untuk muslimah di benua itu. Kalau begitu, dari Malaysia pakai fesyen yang sedia ade.. kat Eropah boleh tukar fesyen pulak yee.. Not Bad..:))














Ok juge fesyen gini.. mengikut piawaian kan.. :))


p/s * terima kasih kawan-kawan singgah sini.. *

10 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

simple je..senang nk pakai :)

beLLa said...

menarik. mcm tdg syria pun ye jugak. cuma berbentuk sikit

MéuzAngelo™ XXIII said...

fesyen hijao kat malaysia mcm melampau sikit.. dh tau panas pkai tebal2, dh mcm singa aku tgk, hijabster la konon.. haha :p

nk berhijab ada cara yg betul. kena tau tujuan.. rmai yg berhijab tapi still menampakkkan bentuk tubuh

[meh sini pulak]

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

Hilmirda Daud said...

Menarik dan simple. yang penting tutup tempat yg sepatutnya di tutupkan..

Hafizah Mohamad said...

salam Farah....nak pakai hijab ni pakai lah camana pun janji tutup aurat...cam Ustaz Azhar Idrus cakap...pakai tudung x wajib tapi wajib tutup aurat....nak pakai baldi tutup kepala tu pun boleh asalkan tutup aurat....he he he...=)

obat penyakit rematik said...

kunjungan,,

salam kenal, semoga sukses selalu...

Dzailin Dzulkaflie said...

simple je kan..hehe

zan said...

oklah tu.

Macam-macam fesyen..:))

Assalamualaikum uollss!

Sekarang ni kalau nak ke oversea, musim sejuk pulakk.. macam-macam fesyen berhijab dah ade. Kat Eropah dah ade koleksi hijab untuk muslimah di benua itu. Kalau begitu, dari Malaysia pakai fesyen yang sedia ade.. kat Eropah boleh tukar fesyen pulak yee.. Not Bad..:))














Ok juge fesyen gini.. mengikut piawaian kan.. :))


p/s * terima kasih kawan-kawan singgah sini.. *

10 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

simple je..senang nk pakai :)

beLLa said...

menarik. mcm tdg syria pun ye jugak. cuma berbentuk sikit

MéuzAngelo™ XXIII said...

fesyen hijao kat malaysia mcm melampau sikit.. dh tau panas pkai tebal2, dh mcm singa aku tgk, hijabster la konon.. haha :p

nk berhijab ada cara yg betul. kena tau tujuan.. rmai yg berhijab tapi still menampakkkan bentuk tubuh

[meh sini pulak]

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

Hilmirda Daud said...

Menarik dan simple. yang penting tutup tempat yg sepatutnya di tutupkan..

Hafizah Mohamad said...

salam Farah....nak pakai hijab ni pakai lah camana pun janji tutup aurat...cam Ustaz Azhar Idrus cakap...pakai tudung x wajib tapi wajib tutup aurat....nak pakai baldi tutup kepala tu pun boleh asalkan tutup aurat....he he he...=)

obat penyakit rematik said...

kunjungan,,

salam kenal, semoga sukses selalu...

Dzailin Dzulkaflie said...

simple je kan..hehe

zan said...

oklah tu.