Monday, 15 October 2012

Pulau memang romantikkan? Ehh?

Assalamualaikum uoollss!

Sambil-sambil buat kerja ni, teringat pernah cakap kat encik hubby nanti nak vacation la.. macam dah lame sangatkan tak holiday sakan dengan en hubby.. Tempat yang memang nak sangat kami hubby & wifey holiday adalah di Maldives! Tak taula bila dapat kesana.. tengok gambar pun jadila kan..:)) Moh berangan..













Woaaa! Cantik sangat kan? laut pun biru betul nii..Memang suka sangat ke pulau..:))
Rasa macam romantik sangat.. ehh? bukan pulau je memang pasti romantik ke?? :))


p/s * Terima kawan-kawan sudi singgah sini *

7 comments:

Arjuna Silvera said...

huh lawa...

PinkUmmi said...

memg pulau romantik sgt2

Farah Shamsudin said...

Arjuna: kan??

Pinky: hihi.. kan? kite memang suke pulau..:))

Izan Ishak said...

sangat2 best maldives! kalaulah dpt pegi... mode berangan juga~

Farah Shamsudin said...

izan: kan?? kalaula dapat pergi kan.. hihi...:))

Didie Redwan said...

wahhhh syioknyaaaaaaaaaaa g pulau dalam gambaq tu.. entah bila ler dapat jejak kaki sana kan..

anitadiana said...

bestnya farah...romantik gitu...jelos kak ita ne...

Pulau memang romantikkan? Ehh?

Assalamualaikum uoollss!

Sambil-sambil buat kerja ni, teringat pernah cakap kat encik hubby nanti nak vacation la.. macam dah lame sangatkan tak holiday sakan dengan en hubby.. Tempat yang memang nak sangat kami hubby & wifey holiday adalah di Maldives! Tak taula bila dapat kesana.. tengok gambar pun jadila kan..:)) Moh berangan..













Woaaa! Cantik sangat kan? laut pun biru betul nii..Memang suka sangat ke pulau..:))
Rasa macam romantik sangat.. ehh? bukan pulau je memang pasti romantik ke?? :))


p/s * Terima kawan-kawan sudi singgah sini *

7 comments:

Arjuna Silvera said...

huh lawa...

PinkUmmi said...

memg pulau romantik sgt2

Farah Shamsudin said...

Arjuna: kan??

Pinky: hihi.. kan? kite memang suke pulau..:))

Izan Ishak said...

sangat2 best maldives! kalaulah dpt pegi... mode berangan juga~

Farah Shamsudin said...

izan: kan?? kalaula dapat pergi kan.. hihi...:))

Didie Redwan said...

wahhhh syioknyaaaaaaaaaaa g pulau dalam gambaq tu.. entah bila ler dapat jejak kaki sana kan..

anitadiana said...

bestnya farah...romantik gitu...jelos kak ita ne...