Tuesday, 18 September 2012

Nasib sempat..:)

Assalamualaikum uollss!

Selesai sudah bulan Syawal.. Ape yang dirancangkan pada bulan itu pun..alhamdulillah sudah terlaksana..Syukur sangat!Sekarang dah mula bizi dengan kerja. Dah mula kena kerja bila weekend.. Bab kesihatan pulak, agak kurang baik lately ni. Kenape la kerap sangat tak sehat ni. Kurang Vitamin C agaknyeee..

Taknak cerita banyak arini. cume nak letak ni je..:)



Walaupun agak terlambat bangun nasib baik masih sempat juga memasak untuk bekalan kanda tercinta.. :)

p/s* terima kasih ye sudi kunjung kesini *

9 comments:

shark said...

i loike!!masak utk suami adalah terbaik!!

Farah Shamsudin said...

Shark: kan? tapi selalu terkejar-kejar dear.. kalau sempat mmg nk msk sndri je.. bila dah dpt msk utk beliau tu dah kira syukur sgt ni..

:: Mrs.Eady :: said...

loiiikeeee... ~

Farah Shamsudin said...

i likeee too dearr..

IntaNBerliaN said...

msk utk hubby walaupun xsht tp ttp bersemangat kn :-)

Izan Ishak said...

air tgn isterilah yg terbaik!

Norhaizan hakim said...

setuju sangat dengan IntaNBerliaN.

MamaEma said...

demimu untuk suami ku kan..hehehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

dpt pahala masak utk encik kanda :))

Nasib sempat..:)

Assalamualaikum uollss!

Selesai sudah bulan Syawal.. Ape yang dirancangkan pada bulan itu pun..alhamdulillah sudah terlaksana..Syukur sangat!Sekarang dah mula bizi dengan kerja. Dah mula kena kerja bila weekend.. Bab kesihatan pulak, agak kurang baik lately ni. Kenape la kerap sangat tak sehat ni. Kurang Vitamin C agaknyeee..

Taknak cerita banyak arini. cume nak letak ni je..:)



Walaupun agak terlambat bangun nasib baik masih sempat juga memasak untuk bekalan kanda tercinta.. :)

p/s* terima kasih ye sudi kunjung kesini *

9 comments:

shark said...

i loike!!masak utk suami adalah terbaik!!

Farah Shamsudin said...

Shark: kan? tapi selalu terkejar-kejar dear.. kalau sempat mmg nk msk sndri je.. bila dah dpt msk utk beliau tu dah kira syukur sgt ni..

:: Mrs.Eady :: said...

loiiikeeee... ~

Farah Shamsudin said...

i likeee too dearr..

IntaNBerliaN said...

msk utk hubby walaupun xsht tp ttp bersemangat kn :-)

Izan Ishak said...

air tgn isterilah yg terbaik!

Norhaizan hakim said...

setuju sangat dengan IntaNBerliaN.

MamaEma said...

demimu untuk suami ku kan..hehehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

dpt pahala masak utk encik kanda :))