Tuesday, 14 February 2012

Wedding.. wedding..

Assalamualaikum..

Selamat hari Selasa kawan-kawan.. Sekarang ni memang tak dapat nak update blog setiap hari.. dah tak daya dah! Kebelakangan ni agak sibuk sedikit ditambah dengan saya yang selalu kepenatan je..Oleh itu, bila rasa nak menulis barulah saya akan update.. 

Sebenarnya pada dua minggu yang lepas saya ada ke majlis perkahwinan sahabat.. tapi majlis kakaknya lah.. Majlis itu diadakan di Dewan berdekatan dengan LRT Melati..( tak ingat pulak nama dewan )..waktu sampai tu memang dah ramai tetamu.. Nasib ada tempat duduk.. 

Pada saya pengantin sangat cantik dengan tema pakaian yang berwarna ungu.. ( mana ada pengantin yang tak cantik kan ) Apapun selamat pengantin baru buat pasangan secocok Nur Nadia dan Saifulhizan..Semoga hubungan yang terbina lagi indah ini akan berkekalan sehingga ke syurga.. Amin..


Comel kan banner ni?


wuhuuu.. bersama adik tersayang..


Saling memandang.. aww!

p/s* Entri lambat.. tapi nak juga posting..

1 comments:

anitadiana said...

selamat pengantin baru juga...

Wedding.. wedding..

Assalamualaikum..

Selamat hari Selasa kawan-kawan.. Sekarang ni memang tak dapat nak update blog setiap hari.. dah tak daya dah! Kebelakangan ni agak sibuk sedikit ditambah dengan saya yang selalu kepenatan je..Oleh itu, bila rasa nak menulis barulah saya akan update.. 

Sebenarnya pada dua minggu yang lepas saya ada ke majlis perkahwinan sahabat.. tapi majlis kakaknya lah.. Majlis itu diadakan di Dewan berdekatan dengan LRT Melati..( tak ingat pulak nama dewan )..waktu sampai tu memang dah ramai tetamu.. Nasib ada tempat duduk.. 

Pada saya pengantin sangat cantik dengan tema pakaian yang berwarna ungu.. ( mana ada pengantin yang tak cantik kan ) Apapun selamat pengantin baru buat pasangan secocok Nur Nadia dan Saifulhizan..Semoga hubungan yang terbina lagi indah ini akan berkekalan sehingga ke syurga.. Amin..


Comel kan banner ni?


wuhuuu.. bersama adik tersayang..


Saling memandang.. aww!

p/s* Entri lambat.. tapi nak juga posting..

1 comment:

anitadiana said...

selamat pengantin baru juga...