Thursday, 24 February 2011

♥ My Wedding ♥

Selesai jerk majlis nikah pada 26 April tu, adela rehat dl.. sebab majlis besar jatuh pada 1st Mei.. memang en.hubby nakkan tarikh 1st Mei tu..katanya sempena tarikh perkenalan kami. so nasib baiklar memang kami dah buat persediaan awal.. jadi memang xd masalahla..bila kemuncak majlis, memang kitorang xpasan pun orang tengah ramai gileee...rasenya macam dalam mimpi pulak kan.. tetau je majlis selesai dengan jayanya.. heheheee.. lepas abis je majlis terus gi outing.. memang penatla.. muka ni da rase macam krem woo sebab nak kena senyum je kann..tapi kami angat beruntung kerana dapat photog yang sangat sporting! sampai ke senja lar outing tueee..pergi sampai dua tempat pulakkk..tapi walau penat kami enjoy! maklumlar seumur idop sekali je kan..:) Neway, tima kasih kat abah & ibu.. sebab banyak sponsor majlis.. adik yang antara orang kuat dalam majliss tu..dan... mereka2 yang hadir ke majlis kami.. hadiahh memang sangat banyak. sampai skang pun banyak yang belum gune lagi.. thanx a lot!

thanx to adikkk.. die la menampal tengah2 malam..


bergambar bersama famly..


bergambar bersama famly in law..


untuk para tetamu yang hadir..


dekat Ulu Yam ni..


dekat FRIM.. disebalik buluh pun jadik..


ni idea photog tue la.. along zizei.


konon cinta di akhir garisan arr.. abis ar baju mak andam tu..


ha! hope forever la..
cukupla ek.. kalau nak tengok lebih kena la masuk facebook..:)

1 comments:

QASEHNYA RANIA said...

kasi besar sikit pic..xpuas nak nengok..hehehe
salam kenal
jom singgah
http://lobaksusue.blogspot.com/2011/12/kod-lemak-babi.html

♥ My Wedding ♥

Selesai jerk majlis nikah pada 26 April tu, adela rehat dl.. sebab majlis besar jatuh pada 1st Mei.. memang en.hubby nakkan tarikh 1st Mei tu..katanya sempena tarikh perkenalan kami. so nasib baiklar memang kami dah buat persediaan awal.. jadi memang xd masalahla..bila kemuncak majlis, memang kitorang xpasan pun orang tengah ramai gileee...rasenya macam dalam mimpi pulak kan.. tetau je majlis selesai dengan jayanya.. heheheee.. lepas abis je majlis terus gi outing.. memang penatla.. muka ni da rase macam krem woo sebab nak kena senyum je kann..tapi kami angat beruntung kerana dapat photog yang sangat sporting! sampai ke senja lar outing tueee..pergi sampai dua tempat pulakkk..tapi walau penat kami enjoy! maklumlar seumur idop sekali je kan..:) Neway, tima kasih kat abah & ibu.. sebab banyak sponsor majlis.. adik yang antara orang kuat dalam majliss tu..dan... mereka2 yang hadir ke majlis kami.. hadiahh memang sangat banyak. sampai skang pun banyak yang belum gune lagi.. thanx a lot!

thanx to adikkk.. die la menampal tengah2 malam..


bergambar bersama famly..


bergambar bersama famly in law..


untuk para tetamu yang hadir..


dekat Ulu Yam ni..


dekat FRIM.. disebalik buluh pun jadik..


ni idea photog tue la.. along zizei.


konon cinta di akhir garisan arr.. abis ar baju mak andam tu..


ha! hope forever la..
cukupla ek.. kalau nak tengok lebih kena la masuk facebook..:)

1 comment:

QASEHNYA RANIA said...

kasi besar sikit pic..xpuas nak nengok..hehehe
salam kenal
jom singgah
http://lobaksusue.blogspot.com/2011/12/kod-lemak-babi.html